Appartement Haus Tirol Ehrwald

Appartement Haus Tirol Ehrwald
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,6

123 reviews over Appartement Haus Tirol Ehrwald in het Nederlands

Als vanouds weer genoten in de bergen, thuiskomen.

Harry & Lia
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als vanouds weer genoten van het gebied en vooral ook van de gezelligheid van Peter en Simone. Prachtige hikes en supermooie fietstochten gemaakt. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. Goede locatie voor als je wilt deelnemen aan de ultratrail de Zugspitze. Gewoon een toplocatie. We komen zeker weer.

Buitengewoon heerlijk

Harold
15-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een weekend met 5 personen mogen verblijven in dit zeer nette huis.

2 kamers (1 appartement en 1 kamer) zijn middels een dubbele deur uit elkaar te houden. Dus ook samen te voegen.

Hierdoor ontstond een hele groot appartement die zich ontleent voor 6 personen met eigen keuken en 2 badkamers.

We werden hartelijk ontvangen met een enorm "thuis"-gevoel.

Absolute aanrader als verblijf en ze kunnen zeker op meerdere bezoeken van ons gaan rekenen.

Iedere dag wordt de kamer keurig schoongemaakt en het ontbijt is uitgebreider dan je zou verwachten in dergelijke huizen.

Simone en Peter, ontzettend bedankt voor de goede zorgen, ga zo door en tot snel!

Heerlijk!

CasperDH
3-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke kleinschalige accomodatie in Ehrwald. Ideaal met de bushalte voor de deur richting de skiliften, auto niet nodig ;-)

Simone en Peter zijn 2 zeer hardwerkende en aardige mensen die alles voor de gasten regelen. Dus reken op een persoonlijk welkom, heerlijk ontbijt en een prima skigebied voor de deur. Trouwens in de zomer schijnt het ook heerlijk te zijn ;-)

een super verblijf

chris koenen
24-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

een gemoedelijk pension met 2 mensen met hart voor het vak een zeer aangenaam verblijf gehad was daar voor de tweede keer en blijft me goed bevallen ze staan je overal in bij tot reserveringen bij een restaurant aan toe een toplocatie ik kom daar zeker weer

Voor herhaling vatbaar!

Christoph
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie nette kamers, vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt en skibus voor de deur. En dat alles aan een eerlijke prijs. Meer moet dat voor ons niet zijn! :-)

Topverblijf!

Ceciel en Koen
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben hele fijne dagen gehad in Haus Tirol, echt een aanrader qua gezelligheid en comfort! Zeker voor herhaling vatbaar...

Super😀

Vd Ven
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie, schone kamers en een prima ontbijt, en gezellige lieve gastheer en vrouw

gezellige ,aangename en verzorgde B&B, huisgevoel

Mieke Pelst
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

geen opmerkingen ,Peter en Simonne staan altijd klaar voor hun vakantiegangers.

Geweldig appartement.

Rutger de Vries
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement van alle gemakken voorzien. Gastvrije ontvangst. Bushalte voor de deur.

Komen zeker nog een x terug.....

Joke
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontzettend fijn gehad in haus Tirol ...nette kamer , prima ontbijt, centrum op loopafstand, skibus voor de deur. Prima gastheer- vrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Tirol Ehrwald in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Tirol Ehrwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.