Appartement Haus Tirol Ehrwald

132 reviews over Appartement Haus Tirol Ehrwald

• 2019
    8Joke Sligman04-03-2019

Fantastisch . We waren er nu voor de 2e keer en ga

Bij haus Tyrol is het heerlijk vertoeven. Gezelllige ontvangst , heerlijk ontbijt. Skibus voor de deur, heerlijk restaurant aan de overkant van de straat

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Jack Traets03-03-2019

Een fantastische accommondatie ,we hadden een prachtig groot appartement.De skibus stopt voor de deur en Peter en Simone de eigenaren doen er alles aan voor een fantasties verblijf tijdens je vakantie.Het is een prachtig ski en wandelgebied ,zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Henny en Conny.01-03-2019

100% Zeker dat je een fijne vakantie hebt.

Peter en Simone zijn ontzettend vriendelijke, behulpzame en spontane gastheer en gastvrouw. Niets is hen teveel om een fijn verblijf te garanderen!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Melanie01-03-2019

Heerlijk verblijf waar je je welkom voelt!

Voor het eerst te gast bij Peter en Simone. Wat een fijn welkom. Het appartement was super en je voelt je gelijk thuis. Wij komen heel graag terug en hebben dan ook gelijk gereserveerd voor volgend jaar😊 Een aanrader voor iedereen die Ehrwald gaat bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Natascha Lammen08-01-2019

Fantastisch, komen hier al 5 jaar.

Heerlijk appartement, direct aan de piste en de bus stopt bijna voor de deur om je naar de andere piste Ehrwalderalm te brengen. Eigenaren super vriendelijk, zorgen 's morgens voor de broodjes en er is een koelkast aanwezig waarop genoeg drinken aanwezig is. Mooi ski hok waar ook sleetjes liggen zodat de kids lekker buiten kunnen spelen. Top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2018
    10Robert-Jan en Anne-Frans29-12-2018

Geweldig

Fantastisch verblijf. Alsof we er al jaren komen. Fijne aardige mensen. Top huis. Echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 8Gwendy Fraats18-11-2018

Zeer goed

Fijne appartement met ideale ligging van de piste. Voor het appartement stopt een skibus. Eigenaren heel erg vriendelijk. Zeer goede service.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Harry & Lia16-07-2018

Als vanouds weer genoten in de bergen, thuiskomen.

Als vanouds weer genoten van het gebied en vooral ook van de gezelligheid van Peter en Simone. Prachtige hikes en supermooie fietstochten gemaakt. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. Goede locatie voor als je wilt deelnemen aan de ultratrail de Zugspitze. Gewoon een toplocatie. We komen zeker weer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Harold15-07-2018

Buitengewoon heerlijk

Wij hebben een weekend met 5 personen mogen verblijven in dit zeer nette huis. 2 kamers (1 appartement en 1 kamer) zijn middels een dubbele deur uit elkaar te houden. Dus ook samen te voegen. Hierdoor ontstond een hele groot appartement die zich ontleent voor 6 personen met eigen keuken en 2 badkamers.

We werden hartelijk ontvangen met een enorm "thuis"-gevoel. Absolute aanrader als verblijf en ze kunnen zeker op meerdere bezoeken van ons gaan rekenen.

Iedere dag wordt de kamer keurig schoongemaakt en het ontbijt is uitgebreider dan je zou verwachten in dergelijke huizen.

Simone en Peter, ontzettend bedankt voor de goede zorgen, ga zo door en tot snel!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8CasperDH03-04-2018

Heerlijk!

Heerlijke kleinschalige accomodatie in Ehrwald. Ideaal met de bushalte voor de deur richting de skiliften, auto niet nodig ;-) Simone en Peter zijn 2 zeer hardwerkende en aardige mensen die alles voor de gasten regelen. Dus reken op een persoonlijk welkom, heerlijk ontbijt en een prima skigebied voor de deur. Trouwens in de zomer schijnt het ook heerlijk te zijn ;-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

3 tips over Appartement Haus Tirol Ehrwald

• Annet, 06-01-2015

Zomers is Ehrwald ook de moeite waard!

• Mathieu, 17-07-2015

Rosengartenschlucht in Imst is een aanrader om te doen. Als je van wandelen houd.

En zo kan ik er nog meer plekken noemen.

• Lilian , 11-01-2015

Vraag informatie over de omgeving, skigebieden, zwembad, supermarkt enz aan de eigenaren en boek van tevoren een restaurant!

1 vraag over Appartement Haus Tirol Ehrwald

• Svh, 21-01-2015

extra's

Is er ook wifi beschikbaar in de appartementen en kamers? Is een broodbestelling voor de appartementen mogelijk of dien je hier zelf voor te zorgen? Verder lees ik dat er een tv aanwezig is in de kamers en appartementen, maar ook met Nederlandse zenders?

s v duuren, 02-02-2015

Beste,

Wifi is in het gehele huis aanwezig. Broodjes service is mogelijk maar wij hebben ook een uitgebreid ontbijtbuffet. Op de kamers zijn nieuwe tv aanwezig met daarop Duitse zenders. Maar in onze eigen bar kunt u altijd kijken naar Nederlandse zenders.

Appartement Haus Tirol Ehrwald info

• Aantal personen2 tot 4