Appartement Haus Sonnenwinkel Ehrwald

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,3

13 tips over Appartement Haus Sonnenwinkel Ehrwald

Jurgen, 31-1-2015
Ga eten bij de Gams Alm ligt bij Wetterstein piste.
d.joldersma, 28-6-2014

alle kamers zijn prima, voorzien van alles wat men nodig heeft.

leuke wandel en fiets omgeving.

Gea Langerhuizen, 10-11-2013

Fietsen

Bergbeklimmen

Wandelen

Anne Marie Werk, 26-9-2013
Kasteel Ehrenberg, de rodelbaan in Imst, Seebensee, Ehrwalderalm, Zugspitze, zwembad in Ehrwald, Harco is een super gids voor mountainbike trips enz. Enz.
Reily Elema, 15-9-2013

De ijssalon in Ehrwald met Italiaans ijs is echt een aanrader!

Mountainbike'en, rodelen, zwemmen in het buitenbad (Lermoos) of binnenzwembad (Ehrwald) zijn ook echte aanraders!

Hilbert en Harriet, 14-6-2013
Naar de top van de zugspitze met het treintje vanuit Garmisch en dan met de kabelbaan richting de Eibsee weer naar beneden. Neem een kijkje in de Partnachklamm. Erg indrukwekkend! Uit eten bij restaurant Holzerstub,n in Ehrwald en restaurant Panorama. Vanuit de laatste zit je aan de rand van een skipiste en heb je mooi uitzicht op Ehrwald. Daarnaast kun je mooie rondritten in de auto maken, vooral een weg dichtbij Imst is erg mooi (vraag Harco om de route). Wandelen rondom de Eibsee.

Hugo majoor, 30-3-2013

Zugspitze, overweldigend uitzicht en koud.

Even Duitsland in en dan naar Garmisch Partenkirchem: kloof is schitterend en je koopt vanzelf langs die indrukwekkende ringschans. In het dorp een fantatische wintersportwinkel.

Henk Klinge, 28-1-2013

Uitstekende restaurants in Ehrwald en omgeving! Ook de vele bergrestaurants zijn top met prachtige panorama's en vriendelijke bediening. De plaatselijke Radler moet je zeker proberen.

Een absolute aanrader is het avond Rodelen. In het donker de verlichte pistes af op een slee en af en toe een pitstop voor een snaps :))

jolanda_11, 8-11-2012
Koop een zomerpas. 7 dagen lang hoef je je dan niet te vervelen. Roddelen, boottocht, monsterstep, gletsjer. Alles in het zugespitze gebied. Echt leuk!
familie Havekes, 17-8-2012

Koop de Z-ticket en ga erop uit! Daarna lekker zwemmen in het zwembad.

Prima pizzeria in het dorp en een goed restaurant bij het zwembad. Lekker eten met vriendelijke bediening.