Appartement Haus Linn

Appartement Haus Linn
9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,4

204 reviews over Appartement Haus Linn in het Nederlands

Voor als je aan Vakantie toe bent!

J. Verschuren
3-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hier weten ze ‘Vakantie’ goed te spellen. Met een hoofdletter.

Prima comfortabel verblijf. Als je iets mist: vragen. Ligging: perfect. Zicht op skipistes (<100 meter lopen), andere ski-arena’s op zeer korte rijafstand. Centrum van het dorp ligt om de hoek.

Goede service! Staat gevulde koelkast in de hal met drinken. Ideaal: biertje eruit, streepje zetten. En dat tegen zeer schappelijke prijzen. Broodjesservice perfect. Ski-raum, dus elke ochtend glijden je voeten in warme ski-schoenen. Eigen parkeerplaats. Restaurants op loopafstand.

altijd goed, in zomer en winter

Renilde
15-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het ontvangst is hartelijk. Appartementen zijn altijd schoon en ook zeer compleet. Als je toch wat denkt te missen kun je het aangeven. De ligging is geweldig. Op 5 minuten loopafstand naar levendig dorp. De bergliften zijn ook vlakbij.

Wij hebben in wisselende gezelschappen al meerder keren op dit adres verbleven. Soms een paar overnachtingen als tussenstop, maar ook al twee weken aan een stuk. En in alle vier seizoenen.

Fijne mensen,mooi appartement,geweldige omgeving!

Fam Jacobs
15-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrije eigenaars hebben ons geholpen toen ik door omstandigheden in het ziekenhuis kwam. Mijn vrouw en dochter zijn goed opgevangen, niets dan lof voor hen.

Voelt als thuiskomen

Fam. van Iersel
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik was hier samen met mijn partner, omdat ik deelnam aan de Zugspitz Ultratrail over 101 km.

Gidion & Willeke hebben alles eraan gedaan om het mij voor en na de loop makkelijk en behaaglijk te maken. Ook stonden zij mijn partner bij met raad en daad over waar ze het makkelijkst kon komen om me aan te moedigen.

We zijn al vaker te gast geweest bij Haus Linn en telkens is het gewoon heerlijk om daar te verblijven.

Het begint onderhand als 'thuiskomen' te voelen als we Ehrwald weer binnenrijden en het huis met de rode erker zien.

Steeds weer...

Eddy
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer, altijd bereid om te helpen en goede raad te geven. De appartementen zijn goed ingericht. De ligging van het verblijf is super: aan de pistes bij sneeuw in het dal. Enkele minuten wandelen naar de skibus om de Ehrwalder Alm te bereiken en zijn de skimogelijkheden daar minder, dan kan je nog altijd naar de Zugspitze!

Geweldige vakantie!

Fam. Froma
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben 2 weken vakantie gehad bij Haus Linn en ons geen moment verveeld. Het appartement was zeer schoon en verzorgd. Er was voldoende parkeerruimte voor de auto. Leuke en ruime speelplek voor onze dochter. Ook de broodjesservice was super handig, elke ochtend verse broodjes aan de deur. Gideon en Willeke zijn zeer gastvrij. Als je vragen hebt, staan ze altijd voor je klaar.

Fantastisch verblijf op ideaal plekje in Ehrwald

fam Lagerwerf
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Linn staat op een mooi plekje net buiten de dorpskern en naast de Sonnenhangpiste. Vanuit je appartement loop je zo naar de piste of naar het dorp. Willeke en Gidion zijn heel gastvrij en zorgen dat alles tip top in orde is. Elke ochtend bezorgen zij verse broodjes en hun eigen hausbrot is heerlijk. We komen hier al jaren met veel plezier en volgend jaar zijn we er zeker ook weer!

Perfecte locatie bij de piste

Lioness
30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Skibus en skischool op 25 meter. Goede locatie bij de piste/skilift. Appartementen zijn netjes en schoon. Vriendelijke NL sprekende eigenaars.

Om je skies te stallen moet je achter appartementcomplex zijn, alleen buitenom te bereiken.

Fantastisch huis!!!

Sjorschina
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij het huis zijn veel restaurants met lekker eten. De 'Sonnenhang' en 'Holzerstub'n' hadden erg lekker eten. Bij de 'Sonnenhang' had je uitzicht op de Zugspitze en de Sonnenhang.

Vanuit het appartement heb je een mooi uitzicht en de eigenaren zijn heel aardig.

Weer een supervakantie!

Maartje
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 5e keer in Haus Linn op vakantie. Schitterende omgeving, ruim schoon appartement, zeer vriendelijke eigenaren. Genoten van weer een super relaxte vakantie met voor ieder gezinslid genoeg te doen. Lekkere goede broodjesservice!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Linn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Linn in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Linn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.