Appartement Haus Linn

222 reviews over Appartement Haus Linn

• 2019
    9Familie Bazelmans12-03-2019

Heerlijk genieten!

Wat weer een fantastische wintersport bij deze gastvrije familie! Fijn appartement, van alle gemakken voorzien. De piste en bushalte echt op loopafstand! Ook met je skischoenen aan. Het dorp bied voldoende mogelijkheden. Binnenzwembad in het dorp, meer dan genoeg eetgelegenheden. Ook de afhaalpizza was heerlijk! Wij gaan volgend jaar weer!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    9J. Verschuren03-04-2018

Voor als je aan Vakantie toe bent!

Hier weten ze ‘Vakantie’ goed te spellen. Met een hoofdletter. Prima comfortabel verblijf. Als je iets mist: vragen. Ligging: perfect. Zicht op skipistes (<100 meter lopen), andere ski-arena’s op zeer korte rijafstand. Centrum van het dorp ligt om de hoek. Goede service! Staat gevulde koelkast in de hal met drinken. Ideaal: biertje eruit, streepje zetten. En dat tegen zeer schappelijke prijzen. Broodjesservice perfect. Ski-raum, dus elke ochtend glijden je voeten in warme ski-schoenen. Eigen parkeerplaats. Restaurants op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Renilde15-09-2017

altijd goed, in zomer en winter

Het ontvangst is hartelijk. Appartementen zijn altijd schoon en ook zeer compleet. Als je toch wat denkt te missen kun je het aangeven. De ligging is geweldig. Op 5 minuten loopafstand naar levendig dorp. De bergliften zijn ook vlakbij. Wij hebben in wisselende gezelschappen al meerder keren op dit adres verbleven. Soms een paar overnachtingen als tussenstop, maar ook al twee weken aan een stuk. En in alle vier seizoenen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam Jacobs15-09-2017

Fijne mensen,mooi appartement,geweldige omgeving!

Gastvrije eigenaars hebben ons geholpen toen ik door omstandigheden in het ziekenhuis kwam. Mijn vrouw en dochter zijn goed opgevangen, niets dan lof voor hen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Fam. van Iersel14-09-2017

Voelt als thuiskomen

Ik was hier samen met mijn partner, omdat ik deelnam aan de Zugspitz Ultratrail over 101 km. Gidion & Willeke hebben alles eraan gedaan om het mij voor en na de loop makkelijk en behaaglijk te maken. Ook stonden zij mijn partner bij met raad en daad over waar ze het makkelijkst kon komen om me aan te moedigen. We zijn al vaker te gast geweest bij Haus Linn en telkens is het gewoon heerlijk om daar te verblijven. Het begint onderhand als 'thuiskomen' te voelen als we Ehrwald weer binnenrijden en het huis met de rode erker zien.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Eddy14-09-2017

Steeds weer...

Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer, altijd bereid om te helpen en goede raad te geven. De appartementen zijn goed ingericht. De ligging van het verblijf is super: aan de pistes bij sneeuw in het dal. Enkele minuten wandelen naar de skibus om de Ehrwalder Alm te bereiken en zijn de skimogelijkheden daar minder, dan kan je nog altijd naar de Zugspitze!

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Fam. Froma14-09-2017

Geweldige vakantie!

Wij hebben 2 weken vakantie gehad bij Haus Linn en ons geen moment verveeld. Het appartement was zeer schoon en verzorgd. Er was voldoende parkeerruimte voor de auto. Leuke en ruime speelplek voor onze dochter. Ook de broodjesservice was super handig, elke ochtend verse broodjes aan de deur. Gideon en Willeke zijn zeer gastvrij. Als je vragen hebt, staan ze altijd voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10fam Lagerwerf14-09-2017

Fantastisch verblijf op ideaal plekje in Ehrwald

Haus Linn staat op een mooi plekje net buiten de dorpskern en naast de Sonnenhangpiste. Vanuit je appartement loop je zo naar de piste of naar het dorp. Willeke en Gidion zijn heel gastvrij en zorgen dat alles tip top in orde is. Elke ochtend bezorgen zij verse broodjes en hun eigen hausbrot is heerlijk. We komen hier al jaren met veel plezier en volgend jaar zijn we er zeker ook weer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Lioness30-08-2017

Perfecte locatie bij de piste

Skibus en skischool op 25 meter. Goede locatie bij de piste/skilift. Appartementen zijn netjes en schoon. Vriendelijke NL sprekende eigenaars. Om je skies te stallen moet je achter appartementcomplex zijn, alleen buitenom te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Sjorschina26-08-2017

Fantastisch huis!!!

Vlakbij het huis zijn veel restaurants met lekker eten. De 'Sonnenhang' en 'Holzerstub'n' hadden erg lekker eten. Bij de 'Sonnenhang' had je uitzicht op de Zugspitze en de Sonnenhang.

Vanuit het appartement heb je een mooi uitzicht en de eigenaren zijn heel aardig.

Gereisd in augustus 2017

Appartement Haus Linn info