Appartement Haus Bucher

Al 13 jaar geweldig

Rieks neef
5-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische mensen heerlijke appartementen een heerlijke omgeving voor allerlei aktiviteiten o.a wandelen klimmen zwemmen fietsen en ontspannen in de heerlijke tuin.

Geweldig

cindos74
21-9-2016

Het appartement ( wij hadden de panorama suite) was geweldig. Luxe, netjes, alles erop en eraan. Bed ligt heerlijk en de sauna is heerlijk. Ontzettend aardige en leuke gastheer en vrouw die alles mooi verzorgen en veel info hebben voor de omgeving. Een kleinschalig complex wat erg prettig is. Wij waren hier eind aug begin sept. Omgeving is schitterend. Het dorp is ook erg netjes en leuk, alleen savonds niks te doen. Wel aan aantal goede restaurants ( zeker de Italiaan is erg goed) en als het lekker weer is overdag leuke terrasjes. Het zicht op de Zuchspitze is mooi. Dit was onze 1e keer in Oostenrijk ( normaal zijn we Spanje gangers) maar zeker niet de laatste keer.

Schon zum sechsten Mal und immer noch glücklich...

Marcus-Schumacher
27-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fahren immer wieder gerne hier hin.

Im Haus Bucher gibt´s es alles was Herz begehrt und mehr... .

Die Wohnung sind top modern eingerichten und wurden IMMER top gepflegt von uns vorgefunden.

Ständig wir hier modernisiert, wobei´s eigentlich schade um die Einrichtungsgegenstände ist die dabei dran glauben müssen. Die hätte manch einer gerne zu Hause.

Der Garten ist ein absolutes Highlight !!!

Sind wie gesagt schon zum sechsten Male da gewesen und haben schon mehrere Wohnungen kennen und lieben gelernt.

Die Familie Bucher ist ein Vermieter mit Herz und hat für alle Wünsche und Probleme ein offenes Ohr. Wobei...wer hier Probleme findet ist selber Schuld.

In der Tiroler Zugspitzarena gibt es unzählige Ausflugsmöglichenkeiten für den Wanderer mit Kondition als auch für den was gemütlicheren Spaziergänger.

Einkaufsmöglichenkeiten und Restaurant sind in ausreichender Zahl vor Ort.

Werden auch 2014 wieder mindestens einmal ins Haus Bucher fahren und sind jetzt schon voller Vorfreude

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bucher in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bucher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Bucher scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.