9,5

292 reviews over Appartement Haus Brabant in het Nederlands

Bayrischerhof/tirol

Slaghuis, 27-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Helmut en Leonie zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Ruime kamers en schoon, alles aanwezig tot een mooi uitzicht aan toe. Zeker een aanrader en komen vast nog een keer terug.

Super vakantie!

Marvin, 30-11-2010

Wij zijn net terug van een super vakantie in Bayrischerhof tirol, Helmut en Leonie hebben er voor gezorgd dat we echt een leuke vakantie hebben gehad in Erhwald. Ze geven je de juiste tips en ideen voor dingen die je kan doen en bezichtigen in de omgeving, zodat je niet zelf opzoek moet gaan en dit was erg fijn omdat wij de omgeving niet goed kenden. Ook s'avonds is het gezellig als Helmut de bar open heeft en er voor alle drankjes, muziek en gezelligheid word gezorgt. Bij de bar kan je poolen en tafelvoetballen enz. Het appartement is prima verzorgd en schoon, ook heeft het alles wat je nodig hebt. De omgeving is super en er is van alles te zien, maar dat is wel duidelijk als je naar de foto's kijkt. We willen komende zomer zeker nog een keer terug naar het Bayrischerhof tirol.

Dit is echt een aanrader!

Zeer gastvrij met prima kamers

fam van der Kraan, 23-11-2010
      • Ligging t.o.v. pistes8

Het pension ligt erg centraal om er op uit te gaan wandelen mountenbiken of in de winter skien of langlaufen.Prachtige kamers met uitzicht op de zugspitze.

In het pension geven de eigenaren een warm gevoel en zijn erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Brabant voor je op een rij gezet:

Leuk , zeer ruim en net appartement .

Tonny Hintzen, 15-11-2010
        • Ligging t.o.v. pistes7

Bayrischerhof tirol in Ehrwald is een goed gelegen en ruim ingericht appartement. Zeer gemoedelijke eigenaars.Ligt zeer centraal t.o.v. alles . Zowel vele mogelijkheden tot ski alsook voor de wandelaars en natuur liefhebbers. de bekende Zugspitze is zeer kortbij en zowel van de Duitse alsook van de Oostenrijkse kant te benaderen.

Meerdere restaurantjes / eetgelegenheden in de buurt. Broodjes kun je dagelijks bestellen bij de eigenaren .Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Klantvriendelijker kom je zelden tegen.

Rob, 10-11-2010
          • Ligging t.o.v. pistes9

Wij (2 kameraden) zijn in de laatste week van Oktober een weekje op vakantie geweest in Ehrwald. Wij hebben gekozen voor pension Bayrischerhof tirol. (nouja, vakantieveilingen had voor ons gekozen) En ik moet zeggen dat het een heel gezellig en klantvriendelijk pension is.

Er wordt goed naar de wensen van de gast gekeken en zelfs een stapje verder. Als ik een voorbeeld noemen mag:

Wij waren van plan om vanuit Ehrwald naar Samnaun (Zwitserland) te gaan voor een dagje belastingvrij inkopen. Nu had er die ochtend een ongeval plaatsgevonden op de fernpaß en was deze tijdelijk afgesloten i.v.m. de sneeuwval van die nacht.

's morgens bij het ontbijt werd er op de deur geklopt. Dat was Helmut, die ons op de hoogte bracht en ons een alternatieve route voorstelde wat ons een hoop tijd heeft gescheeld! Hoezo er wordt meegedacht? ;)

Ook was onze kamer netjes schoon en was alles prima verzorgd.

Helmut en Leonie, Bedankt.

Overweldigende ervaring

Hugo en Henriëtte, 2-11-2010
          • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben met de kleinkinden een weekje in Bayrischerhof gelogeerd en hebben er van alles meegemaakt! Stralend weer, 15 cm. sneeuw op 25 oktober, wie had dat verwacht. Een kamer met een geweldig uitzicht op de Zugspitze die vanaf die maandag bedekt was met een wit tapijt en waar de kleinkinderen heerlijk met de slee van de skipiste af konden glijden wat vanaf de kamer door mijn vrouw te zien was. Ook de tocht naar de waterval was adembenemend. Een prachtige omgeving waar veel te zien was en die door Helmut allen werden omschreven, en goede adviezen voor de bezoeken en skimogelijkheden. Ook de restauratie op loopafstand was prima, lekker eten voor een goede prijs. Ook in de kleine gezellige bar was het leuk. Je kon er tafeltennissen, poolbiljarten, darten, tafelvoetballen, spelletjes voor de kinderen en daarbij een lekker kop cappuchino, koffie of een glaasje nuttigen.

Helmut en Lenonie, bedankt voor de geweldig leuke week en nog veel succes met de verdere plannen.

Zeer gastvrij en gezellig

Erik Hoksberg, 1-11-2010

Bayrischerhof tirol in Ehrwald is een dikke 10 waard! Zeer gastvrij zijn we ontvangen, tijdens het verblijf kregen we goede tips voor wandelingen en 's avonds was er de mogelijkheid voor een drankje, een spelletje poolbiljart en een gezellig praatje aan de bar. De kamers zijn goed verzorgd, compleet ingericht, schoon en het uitzicht op de zugspitse is prachtig. Kortom zeer de moeite waard!

Prima, zeer tevreden

Marc & Irma van der Wilt, 18-10-2010

Zeer tevreden zijn wij over Bayrischerhof tirol, Helmut en Leonie van Schijndel. Het appartement is prima verzorgd, Schoon en netjes. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt, mocht je toch iets missen word het direct gebracht. S’avonds is de bar open waar Helmut de drankjes en een gezellig praatje verzorgt. Tevens kun je hier poolen en darten. Het appartement ligt voor in Ehrwald maar alles is prima te bereiken met bus, auto, of lopend. Omgeving is super mooi. Wij zijn in oktober geweest, hebben enorm genoten van alle mooie kleuren die de natuur bied in dit jaargetijde. Tevens hebben we super mooi weer gehad, dat maakte deze vakantie helemaal af. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader dus!!

Super Gästehaus

Stefan Grün, 12-10-2010
                    • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een top week gehad met ongelofelijk vriendelijke mensen.

Kom zeker in de winter terug.

Helmut en Leonie, badankt voor alles

gezellig en gastvrij oud pand maar wel schoon

Ton en Ine, 11-10-2010

Fijne ligging genoeg restaurants op loopafstand waar men goed kan eten, mooi uitzicht vanaf je balkon.

heel gastvrije eigenaren en gezellige bar waar men kan poolen of darten

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Brabant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Brabant in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Brabant scoort een 9.45 uit 10 op basis van 307 reviews.