Appartement Haus Brabant

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

38 tips over Appartement Haus Brabant

Chris en Lucy Deursen, 11-7-2015
Omgeving is er schitterend en als je tijdens de " Sonnewende " hier aanwezig bent kun je genieten van een fantastisch Bergfeuer.
Het Noorden, 9-7-2015
Tips krijg je allemaal van de Eigenaresse.
John, 6-7-2015

Naar de Zugspitze met de Tiroler Zugspitzbahn, de hangbrug in Holzgau (die is gratis t.o.v. de Highliner), Ehrwalder Almbahn en de Almsee (evt doorwandelen naar de Seebensee en Coburgerhutte), Rodelen en Fun Roller in Biberwier.

Het beste pak je daarvoor een Zugspitz Z-ticket.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Brabant voor je op een rij gezet:

John Verlijsdonk, 14-4-2015
Koop een kortingskaart. Hiermee kun je heel veel leuke dingen beleven.
Iwan, 22-3-2015
Het is voor iedereen leuk, en perfect voor kinderen en beginnende skiërs.
wildert, 20-9-2014
Hoher gang naar de Seebensee en dan Coburger Hütte

Monique, 8-9-2014

Mocht er tijdens je verblijf iets zijn, vraag het Helmut of Leonie gewoon en ze zullen er alles aan doen om je een perfecte vakantie te bezorgen.

( enne diegene die zeuren over koud of slechte bedden: echt niet hier )

Klaas en Ingrid Reiling, 28-8-2014
Genoeg te doen in de omgeving.Mooie kabelbanen en vooal de Zugspitze is bij onbewolkt en zonnig weer een aanrader ! Ook in buurland Duitsland is binnen een straal van 50 km veel moois te zien.
Ellen te Horst, 4-3-2014
Spencer en Alpenherz. Twee prima restaurants op aanraden van Leonie. Helemaal geweldig en wat voor een prijzen...
Klaas en Ingrid Reiling, 20-9-2013
In de omgeving is genoeg te doen,Elke week krijg je een briefje met de georganiseerde activiteiten in de regio.Ook liggen er in het complex genoeg foldertjes wat er allemaal te zien en te doen is, wandelingen en mountenbike routes voor de bikkels onder ons. De Z-Karte is een aanrader, binnen een dag kun je hem er al uit hebben.Wat er allemaal mee mogelijk is kun je uitvinden als je Haus Brabant in Tirol als vakantiebestemming kiest.Je krijgt er geen spijt van!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Brabant voor je op een rij gezet: