Appartement Haus Alpenblume

Zorgeloos

Monique
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig aangepast appartement voor gehandicapten.

Je voelt je meteen thuis

Jos Hilhorst
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en ruim appartement. Brandschoon, fijn! Op loopafstand van het centrum van Ehrwald. Bakkertje op 7 minuten lopen. Zou er ook in de winter graag zitten. Aanrader!

Kraaknet en voor herhaling vatbaar

Paolini Fulvio
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige locatie, prachtig uitzicht, prachtige ontvangst. Alles kraaknet. Heen-en terugreis als tussenstop gebruikt. Volgende jaren ga ik gewoon niet meer op zoek naar ander of beter...perfect zo

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Alpenblume voor je op een rij gezet:

Thuiskomen in een prachtig land!

Eveline Witte
10-7-2018

Het huis ligt prachtig gelegen in de Zugspitzarena en heeft beneden 2 aangepaste appartementen voor minder validen. Hier hebben wij graag gebruik van gemaakt. Het is netjes, schoon en ruim opgezet. De aanpassingen voldeden aan de verwachtingen en de eigenaren denken mee wanneer er zaken zijn waar je tegenaan loopt. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin. De omgeving is schitterend. Veel te doen en ook geschikt voor rolstoelgebruikers. We hebben een top tijd gehad!

Top!!

Fam Tas
8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is hier heel goed vertoeven! Mooi en sfeervol ingericht Apartement ! Op loopafstand van skilift en centrum.

Echt aan te bevelen!

Anneroelties
7-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote appartement en van alle gemakken voorzien. Dichtbij Ehrwalder Alm (ski piste) . Perfect voor grote en kleine families /groepen. Goede bedden en hele gezellige living!

• Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaren (Nederlandse) zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam, je wordt heel hartelijk ontvangen.

Het appartement is erg sfeervol ingericht en super schoon. Alles is in het appartement aanwezig, van afwasmachine tot houtkachel. Het is er ook erg ruim en je voelt je er meteen thuis. Er ligt een map met informatie waar je kan eten en met wandel routes.

Je kunt na je verblijf een bericht achter laten in een boek dat daar op de eettafel ligt.

In het dorpje een aantal lekkere en niet te dure restaurantjes allemaal op loop afstand. Prachtige wandelingen gemaakt in het dorp en in de omgeving. Een aanrader is de wandel/hangbrug (113 meter hoog) in Reutte voor de waaghalzen.

• Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig huis, mooie kamers, goeie sfeer en Jeroen en Maj-Britt zijn super gastheer/gastvrouw. En het uitzicht; geweldig. Ècht genieten!

Super Geweldig!

Fam. Melisse
22-9-2017

Geweldig appartement van alle gemakken voorzien. We zijn hier met het hele gezin geweest, waarvan 2 mensen in een rolstoel. Alle ruimte en Jeroen en Maj Brit hebben er echt alles aan gedaan om alles voor ons zo comfortabel mogelijk te maken. Geweldige mensen!

Een klein min puntje is de voordeur van buitenaf. Deze zou eigenlijk elektrisch open moeten kunnen gaan. Voor een rolstoeler iets beter binnen komen.

Super

Angela
1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon en ruim app op de begane grond. Uitzicht fantastisch, bedden liggen heerlijk. Heerlijk ruim ook voor wanneer je mindervalide bent. Uitzicht grandioos.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Alpenblume voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alpenblume in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alpenblume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.