Chalet Erlifeld

Chalet Erlifeld

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ehrwald

Op vakantie geweest naar Erlifeld?

8.5Fantastisch

Meer chalet info

4 reviews over Chalet Erlifeld

• 9Pascale15-02-2015

Prachtige ligging

Chalet Erlifeld ligt echt prachtig. Het heeft een heerlijk terras grenzend aan de eetkamer op de 1e verdieping. Als de zon schijnt kun je er hier de hele dag van genieten.De inrichting is misschien gedateerd maar geeft wel een gezellige sfeer. De catered chalet formule zorgt voor een optimaal vakantie gevoel, echt genieten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 8Riet11-03-2012

Top vakantie

voor de 2e keer in ehrwald bij wenschalet met kinderen en kleinkindere, tijdens de krokusvakantie. Het was weer geweldig, vorig jaar was het eten lekker, maar dit jaar was het super, zowel voor de kinderen als voor ons. Kees was een perfecte kok iedere avond was een feestje. Logeren in een chalet van wenschalet bevalt ons na vele jaren nog steeds heel goed Volgend jaar zeker weer, misschien een ander chalet maar graag met Kees erbij als kok.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Klein20-01-2012

Goed geregeld

Dit chalet werd door Wens chalets aangeboden. Prima geregeld hier, we hadden een leuk team dat voor ons kookte, schoonmaakte, oppaste en gezellig was. De inrichting is behoorlijk gedateerd, maar dat kan met kleine kinderen ook z'n voordelen hebben. Wij hadden kamer 33 met 2 volwassenen en 2 kinderen. Was niet heel groot, maar prima te doen. Je bent er tenslotte niet veel. Je kunt gebruik maken van de eetkamer en de woonkamer, dus je bent niet veel op je slaapkamer. Vanaf kamer 33 heb je uitzicht op de piste en de sleeplift van de Wettersteinbahn. Je kunt er helaas niet rechtstreeks heen lopen, maar moet via het dorp. Het is te lopen, maar je kunt daar ook prima je auto kwijt. Wij hadden de skischool bij de Wettersteinbahn voor de kinderen besproken, maar een volgende keer gaan we toch liever voor een skischool bij de Ehrwalder Almbahn. Dan kun jezelf veel beter skieen terwijl de kinderen les krijgen. Voor ons een leuke vakantie geweest en voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8Yolanda18-02-2008

Voor mensen met kleine kinderen die nog niet zelf kunnen skien een ideale bestemming. 's morgens worden de kids tot 13 uur in het chalet opgevangen zodat de ouders kunnen gaan skien. en 's middags kan je dan gezellig met het hele gezin iets ondernemen. Het chalet is wel kids-proof, maar mag zeker wel eens opgeknapt worden, sinds de jaren 70 is er niets meer aan gedaan, of tenminste, zo lijkt het....

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008