Appartement Ehrwald

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Ehrwald

• 2019
    10Familie de Ruijter28-02-2019

Geweldige vakantie in Ehrwald.

Ehrwald ligt dicht bij de Duitse grens. Je hebt geen vignet nodig. Er zijn meerdere skigebieden die niet aan elkaar aansluiten. Het is een gebied voor beginners, kinderen of voor diegene die rustig aan willen doen. Er is een familieprijs voor skipassen. Er zijn genoeg verhuurbedrijven en 10 restaurants. Er is geen apres ski op 1 tentje na. Het dorp heeft winkels. Ehrwalder Alm is leuk om te skien en absoluut niet druk tijdens de vakantie. Dus geen wachttijden bij de liften. Op zaterdag wel. Wij hadden topweer en topsneeuw. En een superappartement. Ehrwald is een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8JdV19-01-2019

Doen!

We komen al een aantal jaren in Ehrwald, Lermoos en Berwang...wat een mooi en leuk skigebied. Je kunt elke keer in een ander dorp skieeen en bent dan in een totaal andere omgeving en nieuwe bergen be-skieeen. Fijne dorpje met leuke inwoners! Een echte aanrader voor jong en oud!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2018
    10vanneste rené29-10-2018

fantastisch

300 m van het centrum- bushalte naar de pistes- zeer gemakkelijk- winkels op 400 m - alles te voet, en nog gezond ook.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Marga16-02-2011

Fantastisch plek en appartement

Hallo fam.Wuijts,

Jullie appartement is top, na een dag skiën is net alsof je thuis komt , zo voelt het aan. Het is van alle gemakken voorzien , heerlijk bad, fijne keuken, ruime woonkamer/slaapkamer en voor de kinderen zeker de internet verbinding. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10isabella de jonge08-02-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Wat een prachtig appartement. Het voelt echt aan als een warm thuis. Heel anders als de verhuurhuizen die we gewend zijn. Je merkt dat het een prive appartement is. De kinderen doken gelijk op het aanwezige speelgoed. Heerlijk al die dvd's en boeken die aanwezig zijn. Goede bedden. Ruime volledige keuken, beetje jammer maar van de vaatwasser, maar met de borstel afwassen heeft toch ook wel weer iets gezelligs. Het contact met Hans en Karin is heel fijn. Altijd bereikbaar voor vragen. Wij waren er met 4 volwassen en 3 jonge kinderen. Er was ruimte genoeg. 2 hele grote slaapkamers met veel opbergruimte. Computer met WIFI te gebruiken wat een luxe. Het enige minpuntje vond ik dat het toilet in de badkamer zit. Dit appartement staat met stip boven aan ons lijstje!!!!

Verder komen wij al 13 jaar in Ehrwald en omgeving voor de wintersport dat zegt denk ik genoeg over het gebied.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Fam Robbemont12-01-2011

compleet en mooi appartement op centrale plek

Met ons gezin een perfecte skivakantie gehad centraal in Ehrwald. Aan het appartement ontbrak niets. In de omgeving diverse skigelegenheden voor de nodige afwisseling. Ook de rodelavond of op een heldere dag een bezoek aan de Zugspitze bieden een leuke afwisseling. In de directe omgeving van het appartement bevinden zich de supermarkt, diverse restaurants en winkeltjes. Ehrwald en specifiek deze lokatie zijn voor herhaling vatbaar.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9EHL Griffioen05-10-2010

volgend jaar weer

Een leuk ruim appartement om je snel thuis te voelen het ontbreekt je hier aan niks Ehrwald is een een leuk dorp,en zomers is er ook veel te doen de Fam Wuijts heeft het goed voor elkaar.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Ben en Jolanda van der Ploeg10-09-2010

Een plek waar je je direct thuis voelt

Een heerlijk huis, helemaal compleet. Je hebt niet het gevoel dat je in een appartement komt waar je je een week moet behelpen, maar je komt in een compleet en gezellig huis waar je je al snel thuis voelt.

Alles is aanwezig en alles werkt perfect.

De ligging is natuurlijk super als je van gezelligheid houdt. Midden in het centrum van Ehrwald. Met minder valide mensen zoals mijn ouders is het geweldig. De afstanden zijn klein en het huis beschikt over een lift !

Als we weer naar Oostenrijk gaan, kiezen we voor deze woning.

Hans en Karin, onwijs bedankt voor jullie enthousiaste hulp en informatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement Ehrwald info