Hotel Berghaus Halali

Hotel Berghaus Halali

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ehrwald

Op vakantie geweest naar Berghaus Halali?

8.2Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

11 reviews over Hotel Berghaus Halali

• 2018
    10Harriet van Vliet08-02-2018

Geweldig!

Een klein gezellig hotel. Ongeveer 500m van de Ehrwalder Almbahn. Maar berg-op, dus je kan beter de bus nemen. 1 halte nog. Kati en Luca doen er alles aan om je welkom te voelen. En met een personal touch. Flesje water en wat snoepgoed op de kamer. Een waterkoker met wat koffie en thee. Een bordje met je naam erop om je welkom te heten. Zeer schone kamer en een heerlijke inloopdouche met stortdouche. Flink balkon met mooi uitzicht op de bergen. Wij hebben heerlijk gegeten. Ontbijt ook lekker met een vers gekookt eitje, echte verse jus d'orange en vers gebakken wafels. €4,50 voor een glas wijn vonden wij wat veel, maar je kan ook een fles nemen die ze voor de volgende avond voor je bewaren als hij nog niet op is. Hard werkende mensen. En we hebben ook diep respect voor de andere werknemers. Vooral de dame die het ontbijt en diner serveerde. Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Kati, Luca en de kleine Lara.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Luc31-12-2013

zeer goed hotel voor zijn prijs.

Het hotel ligt op 500m. van de ski piste. De uitbaters zijn vriendelijk en de kamers zijn proper. Het ontbijt is goed enkel het avondmaal is een beetje sober maar wel lekker. Zullen zeker terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Ron en Janneke van den Hurk18-08-2013

Fijn pension voor relatief weinig geld

De heer en mevrouw Senden zijn twee hardwerkend mensen, die samen het hele bedrijf runnen. Door de vele uren die zij draaien, kan er voor relatief weinig geld iets leuks geboden worden. Dat kan alleen als ook de gasten wat meewerken. Dus niet 's morgens om 9.30 uur binnenvallen als je pas na de middag verwacht wordt (er moet dan nog hard gewerkt worden) en de Stube is niet bedoeld om te apresskieen, maar om gewoon even een borreltje te pikken, na het eten. Wil je meer dan moet je gewoon ergens anders naar toe en bereid zijn dieper in de buidel te tasten. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten kan nu eenmaal niet! Wij komen hier al vele jaren met erg veel plezier en zullen dat ook blijven doen. Het is er schoon en netjes en het eten is "goed binnen te houden". Niets dan hulde voor de heer en mevrouw Senden!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 6Bert Grelling03-03-2012

Wat een vakantie

Ben er geweest maar nog een keer ?? ik weet het niet. Vriendelijkhied is ver te zoeken, mijn zoon word afgeblaft terwijl hij het niet snapt (gelukkig spreekt de eigenaar goed nederlands)?? Drankjes van de bar worden maar zo op jou rekening gezet als je met meerdere mensen boekt, en wat apartement?? keuken weg!! hoe kan dat nou?? volgend jaar weer Ehrwald mooi dorp super maar niet bij HALALI.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7britt06-01-2012

Wel oké..

Wij zijn hier in de kerstvakantie geweest van 4- tot 8 Januari. Het eten is echt zéér goed, de kamers zijn oke maar wel gedateerd. Toen wij aankwamen kregen wij niet bepaald een warm ontvangst! Wij kwamen rond kwart voor 10 aan, werden eerst afgesnauwd omdat we te vroeg waren. Ze waren bijna klaar met het ontbijt opruimen. We konden er niet eens een kopje koffie krijgen/drinken in het "cafe". De afstand naar de piste is wel heel goed. Bij veel sneeuwval is het wel ten zeerste aan te raden om sneeuwkettingen om te doen aangezien je een redelijk steile helling op moet rijden. De bedden zijn wel goed. Van de sauna en het zwembad hebben wij hier niets kunnen vinden. Ik denk dat je dan naar het zwembad in het dorp moet. Daar kun je dan waarschijnlijk terecht. Om half 10 sluit de bar. Wel een beetje vroeg.....

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9erik27-11-2008

Ons geliefd wintersportadres

Alles Ok. Mooie, schone kamers. Eten is niets op aan te merken. Een gezellige stube waar je wat kunt drinken en leuke mensen ontmoet. Eigenaars zijn hele fijne mensen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Kortom, wat mij betreft ga ik hier nog jaren heen. Pension ligt op ongeveer 500 meter van de skipiste van de Ehrwalderalm.

Gereisd met familie in november 2008

• 7Willow13-07-2008

Voor een paar nachten

Op terugweg van Italie 2 nachten doorgebracht in Halali. Onze eerste indruk was: sterk verouderd, vergane glorie. Achteraf bleek het het een zéér vriendelijk huis te zijn. Prima ontbijt, mooi uitzicht. Zullen hier geen week blijven maar voor 2 a 3 nachten uiteindelijk toch prima pension, met leuk café.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Fam, van der leeuw21-05-2008

Gastvrij en schoon Familie Hotel, de eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen.Uitgebreid ontbijtbuffet en prima diner.Prijs kwaliteit goed. Prima ligging om wandelingen te starten of te mountainbiken. Vanaf de kamers heb je prachtig uitzicht op de bergen.Het is gelegen vlak bij de almbahn, dus in de winter zeer geschikt voor de wintersport liefhebbber.Wij gaan dit jaar voor de 4 keer tijdens de wandelweken in september.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Hotel Berghaus Halali

• britt, 06-01-2012 Rapporteren
    1. Als er veel sneeuwval is, koop dan per dag een ski-pas! dat scheelde ons iets van 5 euro en wij hebben de laatste 2 dagen niet kunnen skiën.
    2. Ga met eigen auto.

0 vragen over Hotel Berghaus Halali