Appartement Alpenblick

• Sauna
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Alpenblick

• 9Erica13-01-2014

Super de luxe topappartement met jacuzzi

Een heerlijk ruim appartement op de bovenste verdieping met ruime living, keuken met keramische kookplaat ( 4), magnetron, afwasmachine, koelkast en vriesvak.

Ruime slaapkamer met hemelbed en voldoende kastruimte.

Maar het meest geweldige is de jacuzzi in de badkamer. Heel ruim als je met 2 personen bent, diverse massage stralen, keuze in de kleur van het licht. Heerlijk relaxen na een dagje skiën. De pistes zijn niet ver.

Het appartement ligt in het centrum en alles is op loopafstand.

Ehrwald is niet groot maar wel sfeervol. De restaurant en liftvoorzieningen keurig netjes, sfeervol. Prijsniveau: niet te duur.

Ski gebied niet groot en veel blauw. Voor de goede skiër niet aan te raden. Voor de minder goede skiër of gezinnen: Top!!

Eigenaresse: behulpzaam en vriendelijk.

Een aanrader voor een heerlijk ontspannen uitstapje.

Goed werkend Internet, TV zenders matig. Uitzicht op Zugspitze, groot balkon

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 8hans08-08-2011

prima accomodatie

een weekje in de zomer hier verbleven. appartement op begane grond gehad. perfect voor 4 personen, mooie grote slaapkamers, perfecte badkamer en ruime woonkeuken. alles netjes schoon. buiten een mooi groot terras en naast het huis een stuk gazon. ligging in dorp is perfect, paar honderd meter van zwembad, supermarkt en restaurantjes in het dorp. we konden gratis gebruik maken van het fraaie binnenzwembad.(mooie glijbaan, en mooi uitzicht over het dal naar de bergen)

Ehrwald is een perfecte plek om lekker actief vakantie te vieren, diverse wandel en mountainbikemogelijkheden daar en in de omliggende dorpen in het dal. de eigenaresse is zelf actief in de locale bergsport. je kunt dan ook met haar mee op de diverse klimtochten. is echt een aanrader om te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Meeder21-12-2009

Prima appartement begane grond

Alweer 2 jaar geleden dat wij hier hebben gelogeerd. Beviel prima, wij hadden appartement op de begane grond, met grote badkamer, keuken en slaapkamer. Daarnaast was er nog een slaapkamer die wij ook als speelruimte gebruikte voor 2 kinderen. Op het terras voor onze kamer stond een prive jacuzzi bad. Echt heerlijk en iedere dag gebruik van gemaakt. Wij hebben de appartmenten niet als rumoerig ervaren en de eigenares vonden wij erg aardig en behulpzaam. Zij is werkzaam als gids en ook gaat zij mee met de heli om gewonden van de piste te halen. Prima verblijf en gaan we zeker naartoe terug. Enig min vonden wij de tuin die erg klein is en daardoor einde van de dag minder zon heeft.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2007

• 9van berk30-07-2009

zeer gastvrij

Dit voorjaar (begin april) te gast geweest met twee gezinnen in twee apartementen. Apartement ligt rustig, gastvrije ontvangst door de eigenaresse en smorgens broodjes service. De rustige Pistes zijn zeer snel te bereiken (met de auto 5 minuten). Boeken gaat makkelijk rechtstreeks met de eigenaresse. Een aanrader! Wij zijn zo tevreden dat we deze zomer er nog en weekje heengaan.

Gereisd met partner in april 2009

• 8astrid01-03-2009

Super appartement

Wij zijn afgelopen voorjaarsvakantie geweest, wij hebben het super gehad. De eigenaar is zeker niet bemoeizuchtig maar behulpzaam. Ik denk dat het eerder aan jezelf ligt hoe je je gedraagt. Prima appartement groot genoeg voor ons viertjes. Wij hebben 2 jonge kinderen van 5 en 8 jaar en hebben het ook reuze naar hun zin gehad. Er was sneeuw genoeg en konden naast het appartementen lekker sleeën. De afstanden naar de piste en winkels is goed te doen. Het zwembad waar je gratis gebruik van mag maken is ook een aanraden. Wij hebben in ieder geval genoten en vinden het voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9Theo van Greuningen16-02-2008

Appartement is mooi. Ligt achteraf gelegen in het dorp op 5 minuten lopen van de babyhelling. Gondel op 5/10 minuten rijden met de auto, of met de bus. De eigenaar/bewoners zijn bemoeiziek en willen (al luisterend aan de deur) graag weten wat er binnen gebeurt. Het is behoorlijk gehorig. Waardoor (als je met kleine kinderen bent) de andere huurders kunnen gaan klagen. Visite of oppas voor de kinderen is niet echt welkom. De kans bestaat dat je daar de volgende dag op aangesproken wordt. "Wie was er gisteren in het appartement?" Voor 2 volwassenen is het aan te raden. Niet met kinderen doen!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Mandy08-03-2005

Mijn fam. is er geweest en heeft het super gehad! De app. zijn groot en mooi. De ligging is mooi, als je uit het raam kijkt dan zie je de piste.

Gereisd in maart 2005

Appartement Alpenblick info