Hotel Alpen Residence

9 tips over Hotel Alpen Residence

morien michel, 2-6-2015
sauna, wellnes , zwembad , massages
arbroenink, 11-8-2014
Zugspitze, de Seebensee, de ijssalon in Ehrwald, de zugspitzecard.
loes_cousaert, 25-8-2013
Z ticket kan je in het hotel kopen. Voor 3 dagen 50€ per volwassene, 25€ per kind. Hiermee kan je gratis op de bussen die je overal in de omgeving naartoe voeren, 3 keer op de rodelbaan, 1 keer naar de Zugspitze etc. Echt wel de moeite!

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Residence voor je op een rij gezet:

De Smedt - De Pauw, 15-7-2013
Begin juli is alles nog goedkoper!
Ilona, 13-8-2012

Met de kabellift naar de top van de Zugspitse is een echte aanrader,wandeling naar de seebensee,een bezoek aan Garmisch-Partenkirchen(Duitsland)is zeker de moeite waard,ook de koningklijke kastelen Neuschwanstein en Hohenschwangau,toegangstickets vooraf reserveren via internet is aangeraden.

Een tochtje met een fietsbootje of ander vaartuig op één van de vele meren in de omgeving,zoals eibsee of heiterwanger-plansee....onze vakantie was te kort dus we gaan zeker nog terug.

roegiers_dirk, 8-8-2012
Z-ticket is te koop in het hotel : een echte aanrader voor wie de bergen in wil!

RJG, 6-8-2012
Als je toch de Zugspitz neemt ga dan ook aan de andere kant met de gondel naar de gletsjer. Huur zeker een electroboot in Heiterwang. Ook gaaf: in Garmisch Partenkirchen met de ene gondel omhoog en de prachtige oversteek maken naar de andere gondel en hier mee retour (komen in dal 75m naast elkaar uit).
pietevers, 4-6-2012
ga eens eind mei begin juni naar deze streek, Prachtige natuur en veel bloemen
Fam. Baltes, 4-6-2012
Aanrader:zorg voor een Zticket zodat je in de directe omgeving gebruik kan maken van alle kabelbanen (incl. Zugspitsbahn), rodelbaan, steppen, openbaar vervoer, boot rondvaart en zwembaden enz. Beslist de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Residence voor je op een rij gezet: