Hotel Alpen Residence

Tonen op kaart

101 reviews over Hotel Alpen Residence

• 2019
    9Linda08-08-2019

Zeer schoon hotel met super vriendelijke mensen

Wij verbleven in augustus met 2 jonge kinderen. Eten prima. Elke ochtend kun je je keuze voor het avondeten doorgeven. Je kon kiezen uit 3 gerechten en de kinderen hadden ook keuze uit 3 kindergerechten. Het ontbijt was in buffet vorm. Was leuk om sochtends te kiezen voor het avondeten en een verrassing wat er dit keer op het menu stond voor de avond want dit was elke dag anders. Wij hadden een familiekamer. Heel groot en superschoon . Het zwembad is klein maar ook zeer schoon en verder prima als zwemmen niet het hoofddoel van de vakantie is. Er zijn twee stoom saunas welke heerlijk zijn. Ook nog een massage gedaan welke ook erg goed was. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Wij waren er vier dagen met jonge kinderen en hebben het alle vier erg maar ons zin gehad. Een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annik28-07-2019

Een verblijf dat zeker 5 sterren waard is

Vriendelijk ontvangen bij aankomst. Duidelijke informatie gekregen en persoonlijk begeleid naar de ruime kamers. Deze waren netjes en voorzien van een verzorgde badkamer en groot individueel balkon. Voor onze zoon hadden we een aparte kamer geboekt, deze grensde aan onze kamer. Er was een mogelijkheid om de kamers met de hoofddeur te sluiten waardoor de aparte deuren van elke kamer open konden blijven. Dit was voor de hond prettig, zo had hij een grote loopzone. Er was voldoende opbergruimte. Elke kamer was voorzien van een ijskast. Het hotel had twee grote eetruimtes waar je een vaste tafel had, door de twee verschillende eetruimtes had je de indruk dat er minder gasten aanwezig waren. Bij het diner stond er standaard een grote karaf met water op tafel. Elke dag kunnen je genieten van een 5 gangen menu met een keuze van 4 hoofdschotel (keuze door te geven bij het ontbijt) Welness was oké, zwembad aan de kleine kant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Famwiod18-07-2019

Mooi, schoon hotel

Mooi hotel en super schoon hotel maar weinig voor kinderen. Geen animatieteam kunnen ontdekken. Stond wel in de info. Veel oudere mensen. Weinig vertier in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jan Termorshuizen15-02-2019

Heerlijk hotel met zes skigebieden in de buurt!

Alpen Residence: heerlijk eten, ruime kamers, mooie wellness en zwembad. Vriendelijke service, je voelt je er echt thuis. Zes alpiene skigebieden op korte afstand, allemaal ook met de gratis skibus prima bereikbaar. Voor langlauf zijn er ook heel veel loipes beschikbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Marieke19-01-2019

Topvakantie!

Geweldig hotel met heerlijk eten en mooie sauna + zwembad. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en wat ik een erg groot voordeel vind is dat ze drie eetzalen hebben. Daardoor zit je tijdens het eten niet hutje mutje op elkaar zoals in veel andere hotels wel het geval is. Wij hadden een prachtige week hier in een heerlijk hotel!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Jan10-01-2019

Voor ons het ideale oord voor een wintervakantie!

Zes skigebieden binnen handbereik; rustig en toch centraal gelegen hotel met uitstekende kamers en keuken; mooie wellness.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2018
    9Familie Sterckx - dehertog01-11-2018

Fantastisch.

Rustig gelegen, mooi hotel met zicht op Zugspitze, mooie juniorsuite, vriendelijk personeel, mooi verzorgd ontbijt- en saladebuffet, op donderdag warm en koud "Bauernbuffet" met voor elk wat wils en een uitstekende wandelgids. Onze bestemming voor 2019 ligt al vast : wij gaan terug(voor de vierde maal)

Gereisd met partner in september 2018

• 9Tamara18-02-2018

Tophotel met vriendelijk personeel.

Het is een zeer goed hotel, kamers met goede bedden, een goede keuken met keuzemenu ook voor vegetariërs. Sauna en zwembad zijn schoon en er zijn handdoeken voorradig. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk, je voelt je er als gast echt welkom. De ligging is prima er gaat een skibus voor de deur. Wij komen graag een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9D. Dijk27-01-2018

Goed hotel, goed eten maar soms slecht personeel.

Grotendeels een top hotel. Schoon, luxe, goed eten en een mooi welness gedeelte. Meeste medewerkers zijn heel vriendelijk. Twee medewerkers in het restaurant waren onvriendelijk, ook bij andere gasten.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Familie Sterckx-Dehertog26-10-2017

Weeral fantastisch

Vakantie in Alpen Residence is thuiskomen.Rustig gelegen, start van verschillende wandelwegen, ruime en propere kamers, vriendelijk personeel, lekker eten, mooi saunalandschap en zwembad, mooie uitzichten vanuit elke kamer.Attentie bij verjaardag en het "Bauernbuffet" is gewoonweg fantastisch. Ons krijgen ze hier niet meer weg !!

Gereisd met partner in september 2017

9 tips over Hotel Alpen Residence

• De Smedt - De Pauw, 15-07-2013

Begin juli is alles nog goedkoper!

• loes_cousaert, 25-08-2013

Z ticket kan je in het hotel kopen. Voor 3 dagen 50€ per volwassene, 25€ per kind. Hiermee kan je gratis op de bussen die je overal in de omgeving naartoe voeren, 3 keer op de rodelbaan, 1 keer naar de Zugspitze etc. Echt wel de moeite!

• Ilona, 13-08-2012

Met de kabellift naar de top van de Zugspitse is een echte aanrader,wandeling naar de seebensee,een bezoek aan Garmisch-Partenkirchen(Duitsland)is zeker de moeite waard,ook de koningklijke kastelen Neuschwanstein en Hohenschwangau,toegangstickets vooraf reserveren via internet is aangeraden. Een tochtje met een fietsbootje of ander vaartuig op één van de vele meren in de omgeving,zoals eibsee of heiterwanger-plansee....onze vakantie was te kort dus we gaan zeker nog terug.

0 vragen over Hotel Alpen Residence

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad