Hotel Alpen Residence

Hotel Alpen Residence
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

91 reviews over Hotel Alpen Residence in het Nederlands

Tophotel met vriendelijk personeel.

Tamara
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een zeer goed hotel, kamers met goede bedden, een goede keuken met keuzemenu ook voor vegetariërs. Sauna en zwembad zijn schoon en er zijn handdoeken voorradig. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk, je voelt je er als gast echt welkom. De ligging is prima er gaat een skibus voor de deur. Wij komen graag een keer terug!

Het ideale hotel in Tirol!

28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpenresidence ligt vlak bij het centrum in een rustig deel van Ehrwald. De skibus stopt voor de deur. De service is prima, zowel bij de receptie als bij het eten. De kamers zijn keurig schoon en lekker groot. Het menu in het restaurant is afwisselend, dagelijks keuze uit drie hoofdgerechten. Het wellness gedeelte heeft een zwembad, twee suana's, twee stoombaden en een IR-sauna. Prima om de spieren te verwennen na het skiën. Zowel 's zomers als 's winters worden er wandelingen voor de gasten georganiseerd met een officiële gids: in de winter met sneeuwschoenen, in de zomer naar verschillende doelen in de omgeving. Voor kinderen is er een speelruimte en 's zomers de prachtige tuin rond het hotel. Rond Ehrwald zijn er zes skigebieden met afwisselende pistes. De hutten op de pistes zijn in het algemeen van goede kwaliteit. Ik kan iedereen dit hotel aanbevelen!
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grotendeels een top hotel. Schoon, luxe, goed eten en een mooi welness gedeelte. Meeste medewerkers zijn heel vriendelijk. Twee medewerkers in het restaurant waren onvriendelijk, ook bij andere gasten.

Weeral fantastisch

Familie Sterckx-Dehertog
26-10-2017

Vakantie in Alpen Residence is thuiskomen.Rustig gelegen, start van verschillende wandelwegen, ruime en propere kamers, vriendelijk personeel, lekker eten, mooi saunalandschap en zwembad, mooie uitzichten vanuit elke kamer.Attentie bij verjaardag en het "Bauernbuffet" is gewoonweg fantastisch.

Ons krijgen ze hier niet meer weg !!

Een hotel om nog eens terug te komen.

Ria Schouten
7-10-2017

Wat een prachtig hotel,vriendelijke mensen.Het eten was zo smaakvol en met liefde bereid.

We zijn in menig hotel geweest maar dit is voor iedereen een aanrader.

We hadden een de luxe kamer met groot zonnig balcon.

Prima schoon gehouden,schone handdoeken.

En de de sauna,schoon,warm,genoeg handdoeken, vers water, thee,lekkere lig bedden.

U leest het al als u uitgerust weer thuis wilt komen,genietdan van dit hotel.

Heerlijk hotel in Tirol met uitstekende service!

17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpenresidence ligt vlak bij het centrum van Ehrwald, de hoofdplaats van de Tiroler Zugspitzarena. In de zomer kun je er heerlijk wandelen, 's winters liggen er zes skigebieden in de directe omgeving, met alle soorten afdalingen en zeer goede liften. Letterlijk hoogtepunt is de Zugspitze, waar de kabelbaan vanuit Ehrwald je naar bijna 3000 m hoogte brengt.

Het hotel biedt verschillende kamertypes, die alle riant zijn voor de prijs. Het ontbijt en het diner zijn prima, met een grote keuze aan spijzen. De service is erg vriendelijk. Veel kamers bieden uitzicht op de Zugspitze.

Voor kinderen is er een spelkamer met een tafeltennistafel en andere spelen.

Het saunacomplex is zeer de moeite waard, evenals het overdekte zwembad. Regelmatig worden wandelingen georganiseerd onder leiding van een gids.

Kortom, voor een prima vakantie in de bergen is Alpenresidence het ideale verblijf!

Prachtig hotel super rustig gelegen

IGNACE
17-8-2017

we hadden een heerlijke week in de prachtige hotel : ruime kamer, hygiëne tip top ; lekker eten ; mooi salon ; vriendelijk personeel ; een aanrader !!

Aanrader

Hilde G
15-8-2017

Zeer goede ligging,net buiten centrum van Ehrwald,Zeer ruime garage en staanplaatsen,zeer ruime kamer (familiesuite) Vriendelijk personeel,mogelijkheid tot lenen van wandelstokken,paraplu's..Lekker gegeten

Eteb uit blik

Peter Aerts
3-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eten uit blik en ontbijt word niet aangevuld, cornflakes plat en slappe koffie, balken op kamers zijn vervelend.

Het beste hotel in de Tiroler Zugspitzarena!

21-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpenresidence ligt op een paar minuten lopen van het centrum van Ehrwald. Wij zijn er nu voor de zevende keer geweest, vooral om de vriendelijke service, het goede eten , de mooie kamers en de wellness. Sommige kamers bieden uitzicht op de Zugspitze, andere hebben een balkon aan de zonzijde. De zes skigebieden in de omgeving bieden prachtige afdalingen, die vooral lekker zijn en niet al te moeilijk. Het hotel heeft een halte van de skibus voor de deur.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Residence voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen Residence in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpen Residence scoort een 8.74 uit 10 op basis van 96 reviews.