Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Alpen Residence

• 9A. Valckx23-07-2022

Geweldig!

Luxe accomodatie (junior suite) van alle gemakken voorzien. Alle medewerkers waren uiterst vriendelijk. Fijne en uitgebreide wellness. Zowel de ontbijtbuffetten als de 5-gangen diners waren keurig verzorgd en overheerlijk! Wij hebben een fantastische zomervakantie beleefd omdat ook de prachtige bergomgeving alles biedt voor zowel de rustzoekende- als actieve vakantieganger!

• 8Fam Beurskens11-08-2021

Heerlijk, goed verzorgd

Mooi en schoon hotel. Goed en vriendelijk ontvangst. Eten was goed geregeld, elke ochtend kun je kiezen uit 3 menu's voor het avondeten.

• 7Joop15-03-2020

Goed Hotel

Het hotel is prachtig. Echter we komen hier al meerdere jaren en merken dat het diner elk jaar minder wordt. Dit heeft ons doen besluiten om toch op zoek te gaan naar een ander hotel.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Linda08-08-2019

Zeer schoon hotel met super vriendelijke mensen

Wij verbleven in augustus met 2 jonge kinderen. Eten prima. Elke ochtend kun je je keuze voor het avondeten doorgeven. Je kon kiezen uit 3 gerechten en de kinderen hadden ook keuze uit 3 kindergerechten. Het ontbijt was in buffet vorm. Was leuk om sochtends te kiezen voor het avondeten en een verrassing wat er dit keer op het menu stond voor de avond want dit was elke dag anders. Wij hadden een familiekamer. Heel groot en superschoon . Het zwembad is klein maar ook zeer schoon en verder prima als zwemmen niet het hoofddoel van de vakantie is. Er zijn twee stoom saunas welke heerlijk zijn. Ook nog een massage gedaan welke ook erg goed was. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Wij waren er vier dagen met jonge kinderen en hebben het alle vier erg maar ons zin gehad. Een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Annik28-07-2019

Een verblijf dat zeker 5 sterren waard is

Vriendelijk ontvangen bij aankomst. Duidelijke informatie gekregen en persoonlijk begeleid naar de ruime kamers. Deze waren netjes en voorzien van een verzorgde badkamer en groot individueel balkon. Voor onze zoon hadden we een aparte kamer geboekt, deze grensde aan onze kamer. Er was een mogelijkheid om de kamers met de hoofddeur te sluiten waardoor de aparte deuren van elke kamer open konden blijven. Dit was voor de hond prettig, zo had hij een grote loopzone. Er was voldoende opbergruimte. Elke kamer was voorzien van een ijskast. Het hotel had twee grote eetruimtes waar je een vaste tafel had, door de twee verschillende eetruimtes had je de indruk dat er minder gasten aanwezig waren. Bij het diner stond er standaard een grote karaf met water op tafel. Elke dag kunnen je genieten van een 5 gangen menu met een keuze van 4 hoofdschotel (keuze door te geven bij het ontbijt) Welness was oké, zwembad aan de kleine kant.

• 8Famwiod18-07-2019

Mooi, schoon hotel

Mooi hotel en super schoon hotel maar weinig voor kinderen. Geen animatieteam kunnen ontdekken. Stond wel in de info. Veel oudere mensen. Weinig vertier in het dorp.

• 10Jan Termorshuizen15-02-2019

Heerlijk hotel met zes skigebieden in de buurt!

Alpen Residence: heerlijk eten, ruime kamers, mooie wellness en zwembad. Vriendelijke service, je voelt je er echt thuis. Zes alpiene skigebieden op korte afstand, allemaal ook met de gratis skibus prima bereikbaar. Voor langlauf zijn er ook heel veel loipes beschikbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marieke19-01-2019

Topvakantie!

Geweldig hotel met heerlijk eten en mooie sauna + zwembad. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en wat ik een erg groot voordeel vind is dat ze drie eetzalen hebben. Daardoor zit je tijdens het eten niet hutje mutje op elkaar zoals in veel andere hotels wel het geval is. Wij hadden een prachtige week hier in een heerlijk hotel!

• 9Jan10-01-2019

Voor ons het ideale oord voor een wintervakantie!

Zes skigebieden binnen handbereik; rustig en toch centraal gelegen hotel met uitstekende kamers en keuken; mooie wellness.

• 9Familie Sterckx - dehertog01-11-2018

Fantastisch.

Rustig gelegen, mooi hotel met zicht op Zugspitze, mooie juniorsuite, vriendelijk personeel, mooi verzorgd ontbijt- en saladebuffet, op donderdag warm en koud "Bauernbuffet" met voor elk wat wils en een uitstekende wandelgids. Onze bestemming voor 2019 ligt al vast : wij gaan terug(voor de vierde maal)

Hotel Alpen Residence info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)