Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,3

38 reviews over Appartement Alpen Appartementen Cristall in het Nederlands

Cristall Ehrwald ademt Tiroler gemoedelijkheid!!

Ronald Hockx
15-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad bij Alpenappartements Cristall in Ehrwald, Tirol. De ontvangst door de gastheer en gastvrouw was hartverwarmend. Fijn dat dieren er ook zijn toegestaan. De gastheer toonde zich naar onze Golden Retriever gelijk als een dierenvriend. Het appartement was zeer ruim, schoon en leuk ingericht. Het uitzicht naar de Zugspitze was fenomenaal. Aan het eind van een sportieve dag kan je heerlijk ontspannen in de erg luxe ingerichte sauna. Als je daar binnenkomt staat er al een mandje met heerlijk zachte en grote badhanddoeken voor je klaar. In de ochtend is er een compleet ontbijtbuffet opgesteld. Veel verse dranken, broodjes en beleg. Alles ademt er “Tiroler gastvrijheid”. Wij bevelen Cristall Ehrwald aan al onze vrienden en bekenden aan.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk, fantastisch en blij!

Heidy van den Brink
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor het eerst op wintersport in het prachtige stadje Ehrwald. Zeer gastvrij ontvangst, ruim appartement met een heerlijke relax en ontspan ruimte na een heerlijke dag in de sneeuw. Ze geven goede tips over de verschillende prachtige to do places en in de avonden is er ruimte voor typische Oostenrijkse vertier. Een plaats om echt tot rust te komen voor recreatie in winter en zomer om te genieten, ontspannen. Maar je wordt er vooral heel blij als je alleen al vanuit je appartement naar buiten kijkt!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

De Perfecte plek

Van Hemmen
20-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi ingericht, in alles is of wordt voorzien en de allerliefste en zorgzame eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Mooi appartement met uitzicht

Fam. Nijzink
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijk appartement met mooi uitzicht. Ook is er voldoende parkeergelegenheid en een mooie speelkelder voor de kinderen. Ook zijn de eigenaren erg behulpzaam. We hadden een zieke en er werd direct een kamer vrij gemaakt. De ligging t.o.v de pistes is iets minder. Wel is de skibus vlakbij en heeft de ehrwalder alm voldoende parkeergelegenheid. Het was een topvakantie!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

geweldig genoten

max
28-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een fantastisch app. met geweldig uitzicht en dito service. Wij komen al zo'n 30 jaar in Erwald, maar een fijner app. hebben wij nog nooit gehad, veel verse sneeuw en veel zon. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg gastvrij en vriendelijk. Heel mooie sauna met iedere dag stonden schone handdoeken klaar op naam. Gaan hier zeker naar terug.

Gereisd Met partner in januari 2017

Tevreden

Hans
14-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartementen waren voldoende. Handdoeken moeten n.m.m. om de 2 dagen gewisseld worden. Het complex maakte buiten een rommelige uitstraling. Ontbijt was voldoende. Gastvrouw is TOP.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi appartement

meneer Kroeke
9-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was onze 2 keer en het blijft een prima locatie. Alleen de sneeuw kwam te laat. Maar voor de rest is alles in de kamer zeer goed aanwezig. En get echtpaar is ook heel vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gaan nog terug ,volgend jaar, het is er prachtiga

Champagne- Casters
4-7-2014

het is er gezellig , vriendelijke mensen , behulpzaam, uitzicht is geweldig in de buurt vind je alles wat je nodig heb . Spijtig geen eigen restaurant,maar geen nooit eetgelegenheid voldoende . Kamer zijn heel proper en gezellig ingericht, zijn een week geweest , kregen twee keer propere handdoeken.

Gereisd Met partner in juni 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Marco
7-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hebben een gezellige week gehad. De eigenaren zijn erg enthousiast. Wij kwamen om 9 uur 's ochtends aan en konden meteen in ons appartement! De appartementen voldoen aan de eisen ook al moet je wel een kussen meenemen als je de hele avond op de bank moet zitten. Bedden zijn goed, ook het bank bed is met 2 kinderen voldoende. Het uitzicht is fantastisch, je kijkt over het hele dal heen. Je hebt een groot balkon, maar daar heb je weinig aan in de winter (-10). Er is beneden een gezellige bar waar je 's ochtend heerlijk kan ontbijten tegen een redelijke prijs. 's Middag genieten van een biertje. Er is geen restaurant voor avond, maar Ehrwald biedt genoeg alternatief ook bezorgen. Wij zijn 1 week geweest en daarin werden in iedere geval de handdoeken gewisseld. Voor de kinderen is er voor de kleinere kinderen genoeg te doen in de kelder. Voor de oudere (12+) is het iets minder. Wij hebben een perfecte week gehad, met mooi weer en veel (verse) sneeuw.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Een woord geweldig

Bardyn Stanny
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

2 de keer in app cristall geweest.Het was weer fantastisch.Mooie en ruime app en zeer mooie welness.Uitbaaters zijn altijd even vriendelijk.Zeker een aanrader dit app en gaan zeker nog terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpen Appartementen Cristall in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpen Appartementen Cristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.