Gasthof Bauernhof Gintherhof

Gasthof Bauernhof Gintherhof

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Ehenbichl

Op vakantie geweest naar Bauernhof Gintherhof?

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bauernhof Gintherhof voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

6 reviews over Gasthof Bauernhof Gintherhof

• 10wiljo de groot20-08-2016

Fantastich,gastvrij onderkomen.

Hele gastvrije ontvangst ,mooie kamers met heerlijke bedden.Ontbijt was grandioos zo uitgebreid nog nooit gehad.Zelfs tussendoor werd ons nog gratis koffie met zelfgemaakte taart aangeboden.Centrale ligging voor mooie uitstapjes cq wandelroutes (Plansee) etc.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Wim de Maat30-06-2014

Zeer gastvrij verblijf en super ontbijt

Voor treffelijk overnachtingsplaats, rustig gelegen voor op door reis naar, vriendelijk eigenares, heerlijk ontbijt, iets voor onderweg voor de andere dag. Geen avond eten ter plaatse maar wel op nog geen 50 meter heerlijk hotel voor het avond op aanraden van de eigenares.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Sandra17-04-2014

Simpelweg Geweldig

Vorig jaar hier verbleven en eind volgende week weer. Thuiskomen bij een liefdevolle gezin in Tirol bij de Gintherhof. Ontzettend vriendelijk en een geweldige service! Ruime kamers met een comfortabel bed & heerlijk uitgebreid ontbijt. Ligging is niet bijzonder daarentegen zijn alle mooie plekken goed aan te reizen... Ruime keuze aan goede restaurants in de buurt om een gezellige lekkere avond door te brengen.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Mathilde13-06-2013

Eenvoudig, vriendelijk pension.

Wij hadden dit pension geboekt via touroperator, onderweg naar Italië. Het ligt vlakbij de Fernpas. Het ligt in een straat in het dorpje, niet ver van het ziekenhuis. Het is heel klein, er zijn maar enkele kamers. Het pluspunt van dit pension is de persoonlijke benadering. Het was goedkoper dan een echt hotel, maar het had ook wel wat minpunten. Bijvoorbeeld de ontbijtruimte is een kleine kamer met maar 4 hoektafels, waardoor gasten bij elkaar aan tafel moesten zitten. De tafels zijn met plastic bedekt. Het ontbijt vind ik niet 100% hygienisch, omdat het er geen eenpersoons verpakkingen zijn. Bijvoorbeeld een reuze pot Nutella. En halve liters yogurt, waar je dan wat uit moet nemen. Wel heel vriendelijk. Informatie voor een korte wandeling in de omgeving gekregen en over een restaurant. Dat dit pension geen mogelijkheid biedt om de warme maaltijd te gebruiken, vind ik ook een nadeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Gasthof Bauernhof Gintherhof info