Hotel Postwirt

Hotel Postwirtsterstersterster

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Ebbs

Op vakantie geweest naar Postwirt?

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Postwirt

• 2017
    9H.M. de Bruijn14-08-2017

Perfect hotel, goede ligging en goed eten.

Goed hotel, goede ligging, uitgebreid ontbijt, 5 gangen diner. Wel 2 x per week een gala diner dat exact hetzelfde was. De kamers waren ruim en schoon, geen Nederlandse zenders en slechte WiFi. Heerlijke tuin met lekkere ligstoelen. Het hotel wordt vaak gebruik voor bus reizen waardoor de leeftijd van de gasten gemiddeld vrij hoog ligt. Wij hadden een fiets arrangement. De ebikes waren van goede kwaliteit en de omgeving leent zich voor leuke fietstochten over veelal goede fietspaden. Als je niet wilt hoef je niet te klimmen en kun je plat evt. Naar Insbruck fietsen. Het enige minpuntje was de kerk voor het hotel die om zes uur een aantal keren de klok luidt. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9befra103-08-2012

Goed hotel fietstochtjes en wandelingen te maken

Waren op wandelvankantie ,prima met gids.Hiking Harry aan te bevelen. Ontbijt en keuze menu goed.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Suzanne22-07-2012

Superfijn hotel

Wij zijn net terug uit oostenrijk voor onze zomervakantie en hebben het in dit hotel heel erg goed gehad. We hadden een prachtige kamer die elke dag werd schoongemaakt, het personeel was vriendelijk en attent, het eten erg goed en iedereen gastvrij en lief voor de kinderen. Het hotel heeft een mooie tuin met speeltoestellen en ook nogbeen heel mooi saunacomplex in de kelder. Absolute aanrader! In de omgeving is heel veel te doen, wij hebben in 2 weken lang niet alles gezien of gedaan. Erg goed bevallen dus, dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Theo en Jacqueline Berendsen12-06-2007

Wij komen al 20 jaar met de hele familie van groot tot klein in dit hotel, vriendelijk personeel, het is er gezellig, goed verzorgd en het eten is heel smakelijk en van zeer goede kwaliteit.Een prima aanrader voor beginnende en gevorderde wintersporters, heel groot skigebied, Ski Welt, is dicht in de buurt, en met de auto gemakkelijk te bereiken. Gezien de prijzen van de hotels in de grote skigebieden heb je bij Hotel Postwirt een superdeal !!! In de zomer is het een prachtig wandel en fietsgebied, op steenworp afstand van het Hotel is een grandioos zwembad, met alle mogelijke faciliteiten.

Gereisd in juni 2007

0 tips over Hotel Postwirt

0 vragen over Hotel Postwirt

• VerzorgingHalfpension
      • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad