Hotel Landhotel Zum Oberwirt

Hotel Landhotel Zum Oberwirt
7,7

• Ligging t.o.v. pistes6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Zum Oberwirt voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Landhotel Zum Oberwirt in het Nederlands

Mooi hotel zeer ruime kamer

Hans45
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Grote schone kamer met balkon Nette badkamer met douche

Tv veel opbergruimte

Lift aanwezig

Net geen 4 sterren naar nederlandse begrippen

Koelkastje en koffie/thee voorziening op kamer ontbrak

Ook lastig dat bij langer verblijf geen consumpties op kamernummer kunnen

Goed ontbijt

Warm eten voldoet

Zeer vriendelijk personeel

Zwembad(klein) en sauna aanwezig

Zijn hier 8 dagen tot volle tevredenheid geweest

Aanrader voor zomer en winter

4 sterren is te veel

jos
23-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel in het centrum langs de kerk gelegen, met een mooi terras dat tijdens het diner altijd bezet is. grote parking aan de overkant van de straat, maar wel uit kijken bij het oversteken.

Het eten, als ik in de borden van de gasten keek zag er lekker uit, het menu voor onze groep daar en tegen was zeer minimaal en ook spijtig is ook dat ze onmiddellijk het salade buffet opruimen. Kamers zijn goed, alleen de badkamer is wat klein. Het zwembad maakt natuurlijk wel veel goed en zeker omdat we er waren bij hoge temperaturen.

super groeps-wandelvakantie

Wandelsportvereniging
12-8-2013

Uitstekende locatie om een groeps-wandelvakantie door te brengen. Met 81 wandelaars logeerden wij in Landhotel-zum-oberwirt voor onze jaarlijkse wandelvakantie. We waren ingedeeld in 3 groepen. Martin, hotelbaas, was gids van de snelle groep1. Hiking Harry, gids van de tragere groep2. Groep3 vond op eigen initiatief genoeg in de omgeving, want je kan er ook 'plat' wandelen. Het eten is er super lekker, niks aan af te keuren en een echt uitgebreid ontbijt met veel fruit en telkens iets anders. Kortom een zeer goede keuken. De omgeving leent zich ook voor prachtige fietstochten. Hebben we ook gedaan. Fietsen en e-bikes te verkrijgen in het hotel. Zee kindvriendelijke omgeving. Het personeel is altijd behulpzaam. Het terras is super gezellig om 's avonds te keuvelen. Bij frisser weer dan de gezellige Stube. De kamers zijn praktisch en van alles voorzien, heel proper. Om een grote groep van alles te voorzien hebben ze alles voorhanden.

Echt zo snel mogelijk boeken.!

Bert en Jos
9-1-2012

Kerstreis 2011 vertrek naar Ebbs 20dec.tot 27dec.2011

Geweldig hotel,goede kerstdine's,kamer perfect,goede bedden,schoon sfeervolle

levende muziek op heiligen avond (blaasorkest met gezongen liederen)

Mocht klokgelui niet tot U favorieten behoren,maak er bij boeking een

eccencie van ,en het hotel zorgt voor een andere kamer zodat U dit niet hoort.

TIP: Boek Uw kerstreis 2012 in dit hotel .!

Een aanrader

Frans
17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ontbijt buffet is zeer uitgebreid. Avondmaaltijd met heerlijk saladebuffet,en keuze uit 3 gangen. Mooie aankleding. Op 20 minuten rijden van de langlaufpisten in Walchsee en Kossen.

prima

hans
1-2-2009

Prima hotel met mooie kamers, eten alleen vaak te zout.

2008

fijn hotel

avankersen
9-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Oberwirt is een fijn hotel,goed eten. wij zijn er in februari 2008 geweest met eigen vervoer .

de omgeving is er heel mooi, je kan alle kanten op.

Walchsee , Rieth im Winkl is een heel leuk plaatstje,ook voor te langlaufen. Ellmau, Pertisau,

wij gaan er beslist weer heen. excursie-busreis

is ook heel gezellig. Mensen die geen hoge eisen hebben voor te gaan skieen is het er prima.

Je moet met je eigen auto of anders een busreis nemen, maar met de trein , ben je heel beperkt.

ilse van kersen

een goed hotel,de kamers zijn fijn en groot,alleen jammer

M. van Sintmaartensdijk
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

een goed hotel,de kamers zijn fijn en groot,alleen jammer dat het zwembad erg klein is en dat om 6 uur in de ochtend de kerkklokken zo lawaai maken.

We zaten in een appartement van dit hotel, ligging tegenover het hotel. Schoonouders verbleven in het hotel.

De appartementen zijn ruim, een stapelbed voor de kinderen in de huiskamer, een aparte slaapkamer voor de volwassenen. Mooie badkamer met bad. Je maakt gewoon gebruik van de faciliteiten van het hotel.

Eten vonden wij heel goed, heel uitgebreid ontbijtbuffet en prima drie keuze menu voor het avondeten.

Als je iets anders wilde bv friet ipv pasta als bijgerecht dan kon dit ook, verder een heel lekker uitgebreid salade buffet. Zwembad is wat klein maar wel warm water. Met het personeel/ eigenaar hadden we weinig contact maar ze zijn wel vriendelijk. Jammer dat er weinig sneeuw lag dus gingen wij naar Reit im Winkl op 25 km afstand, een prachtige plaats met nog veel sneeuw, heel mooie omgeving om te langlaufen en wandelen, zie verder foto's.

Wij hadden een prima vakantie, mijn schoonouders gaan volgend jaar weer terug voor 2 weken.

Zeer goed hotel met een perfecte keuken

F J Goetheer
15-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer goed hotel met een perfecte keuken.

Vriendelijk personeel is heel bereidwillig.

Een heel goede basis voor tripjes en bezoek aan bekende wintersportplaatsen.

Loipes en pistes op korte afstand.

We zijn hier nu voor de vijfde maal geweest en gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Zum Oberwirt in Ebbs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Zum Oberwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.