Ebbs

We hebben een aantal aanbieders voor Ebbs voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ebbs voor je op een rij gezet:

Reviews over Ebbs

je voelt hier de echte Oostenrijkse sfeer

Wandelsportvereniging
    12-8-2013

Een sfeer dorpje, mooie huizen, groen, traditioneel. Vlakbij Kufstein. Als groepsreis een aanrader; maar ook als familievakantie, zeer kindvriendelijk (prachtig zwemcomplex-en, dierenpark, paarden), tevens zeer geschikt ook voor ouderen omdat wandelen en fietsen kan er zowel mét hoogteverschil als 'plat' wandelen of fietsen. Genoeg winkeltjes kortbij voorhanden (spar, kleding, toerisme, schoenen, bank)

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

zeker doen !

clappaert marika
    11-5-2010

oergezellig familiehotel met uitstekende keuken, zeer attente bediening ook op drukke momenten; wij komen hier minstens 2 maal per jaar vooral in de zomermaanden. kraaknette kamers met alle comfort, sauna en dampbad aanwezig.gratis gebruik van fietsen waar je uitstekende tochtjes kan mee maken in de omgeving langs de Inn. prima uitvalbasis voor verdere reizen in Oostenrijk en zelfs in Italie.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 11 2010 15:37:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel leuk dorpje vooral voor paardenliefhebbers en dan een

clappaert marika
    8-5-2008

heel leuk dorpje vooral voor paardenliefhebbers en dan vooral haflingertjes een must om daar langs te gaan. hotel Sattlerwirt is voor ons de 'max' verzorgde kamers, bediening restaurant zeer goed , kindvriendelijk goede informatie omtrent uitgangsmogelijkheden

Gereisd Anders in mei 2008

ebbs is een fantastisch dorp om te leren skien, ik ben 4

susanne
    14-1-2004

ebbs is een fantastisch dorp om te leren skien, ik ben hier 4 jaar geweest en de skileraren zijn supergaaf en geduldig en nog persoonlijk !! als ervaren skier kom je hier niet echt aan je trekken maar tegen de beginners zou ik zeggen ga leren skien in ebbs !!!! enne hotel stephanie is aan aanrader !!

Gereisd Anders in januari 2004
Ebbs scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 reviews