Hotel Ascherwirt

• Sauna

18 reviews over Hotel Ascherwirt

• 2019
    7Helma27-01-2019

Goed familiehotel met prima glutenvrij eten!

Met touroperator langlaufvakantie 7 dagen hier geweest. Goed familiehotel. Vriendelijk personeel. Nette schone kamers en nieuwe badkamer met vloerverwarming. Eten was goed. Geen buffet, maar iedere dag keuzemenu. Glutenvrij dieet vooraf aangegeven. Perfekt geregeld. Elke morgen overleg over het menu. Het was zelfs mogelijk glutenvrij brood mee te nemen voor de lunch. We gingen elke dag naar een ander dal om te langlaufen. Prima hotel en alles goed geregeld door touroperator.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Anton en Gerda Hullegie19-05-2010

36 jaar gast al, dat zegt genoeg !!!

Een fijn en goed familie hotel op een mooie locatie voor alle seizoenen van het jaar. Wij zijn niet objectief, want we komen er al 36 jaar, elk jaar 1 of meerdere weken en verder zien en berijzen we de hele wereld. In Oostenrijk altijd bij Ascher te gast, wij denken dat dat voldoende zegt. We hebben het gevoel dat we inmiddels bij de familie behoren. Geweldig !!!!! voor ons en bevelen het graag aan een ieder aan.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Wouter Groeneveld05-08-2009

Prachtige streek, typisch Oostenrijks hotel

Op weg naar huis vanuit het Garda meer hebben we hier een nacht doorgebracht in Brandenberg. Prachtige streek waar verschillende wandelrouters beginnen achter het hotel de bergen in die gerust uren kunnen duren. Een kwartier verder rijden komt men aan een watervalroute en nog meer ongerepte natuur. De hoteleigenaars zijn zeer vriendelijk, we vroegen een andere kamer omdat er net een feest aan de gang was aan de linkerkant van het hotel (veel bier drinken en worst eten, nogal luidruchtig) - wat geen enkel probleem was. De prijs viel ook zeer goed mee (niet in het ski-seizoen!)

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9Danielle14-07-2008

Wij gaan al jaren met de hele familie naar Ascherwirt, meestal 2 weken tijdens kerst en oud&nieuw. Hele aardige mensen, mooie grote en schone kamers, mooie omgeving. Om te skien moet je het dal in rijden maar aangezien wij toch altijd 2 weken gaan ski je niet elke dag. Je kan er ook mooie wandelingen maken!

Gereisd met familie in juli 2008

• 9J de Bijl08-07-2007

In de Winter mooie loipe voor te langlope vooral als je van rust houdt in de zomer mooie wandelingen en mooi uitzicht leuk suppermarktje vriendelijke mensen ook eens langs het shoenen winkeltje gaan je word er geholpen als een koning

Gereisd in juli 2007

• 8Nellie 25-02-2007

Wij zijn voor het 2e jaar in dit hotel geweest met een grote groep. Het is hier goed vertoeven, de mensen zijn vriendelijk en gastvrij. De kamer is schoon, compleet en comfortabel. Om te skieën moet je wel eigen vervoer hebben. Het supermarktje, hooguit 5 minuten lopen, is klein, maar je kunt er alle dagelijkse boodschappen halen.

Gereisd in februari 2007

• 8lilian02-01-2007

Super hotel, super eten. Zeer gastvrij en perfecte bediening. Ski-gebieden in de omgeving zijn met de auto prima te bereiken, en keuze genoeg aan ski-gebieden. Verder is het er prima wandelen, de spar ligt trouwens maar 500 meter van het hotel.

Gereisd met familie in december 2006

• 8l.brussee29-05-2006

het is een mooi hotel, het eten is uitstekend en de bediening is heel goed en netje,s de kamers zijn prima in orde netjes en schoon

Gereisd in mei 2006

• 8y de blij27-05-2006

hotel was goed en schoon mensen waren behulpzaam. min punten zijn dat er verder niets te doen is als je niet mee ging met excursies. ook het supermarkje was ver te zoeken en niet op loop afstand

Gereisd in mei 2006

• 9Marjan Schouten14-03-2005

Aanrader, Langlaufreis met Bex, dorpje is héél klein, 1 supermarktje, maar met deze reis bezoek je iedere dag een ander langlaugebied met de bus. Familie Ascher doet er alles aan het iedereen naar de zin te maken.Het eten is fantastisch, ontbijtbuffet,kamers zéér ruim en schoon, prijzen voor drankjes vallen erg mee.

Gereisd in maart 2005

Hotel Ascherwirt info