Appartement Wirtlerhaus

8 reviews over Appartement Wirtlerhaus in het Nederlands

Prima

Elisabeth
26-2-2017

Vorig jaar hier verbleven. Ruime woning en alles prima. Jammer is dat contact vooraf moeizaam verliep. De eigenaar reageerde niet of laat op mails. Wij hadden dit jaar ook graag in wirtlerhaus verbleven maar op mijn mail (in het Duits) met verzoek om te reserveren nooit een reactie gehad.

Netjes en ruim

Focco
17-1-2017

Niet voor de eerste keer in Bichlbach, wel voor de eerste keer in appartement Wirtlerhaus.

Een ruim 2-kamerappartement op de 2e verdieping, zonder balkon, maar dat geeft niets in de winter.

Appartement is groot en van vele gemakken voorzien, zoals hoekkeuken, badkamer met vloerverwarming en prima slaapkamer. Gastvrouw Maria en eigenaar Dhr. Peter Wacker doen er alles aan om u een prettige vakantie te bezorgen. We zien terug op een prettig verblijf.

Bichlbach, direct gelegen aan de B179 is een goede uitvalsbasis voor de vele skigebieden in de omgeving.

Het kleine dorpje heeft een aantal restaurants, een bakker en een grote supermarkt.

Voor apres-ski moet je hier niet zijn, maar voor gezinnen met kinderen en rustzoekers een prima dorp.

Zeker voor herhaling vatbaar

Theo en Franny
28-5-2016

app was keurig schoon,goede ontvangst,handdoeken en beddengoed naar behoeften verwisselbaar,vriendelijke gastvrouw Maria

mooie omgeving leuke wandelpaden vanaf app dierentuin voor de kinderen,klimpark zwembad en meer op loopafstand

Super goed verzorgd appartementenhuis

Jos en Claudia
30-1-2014

Wij zijn nu meerdere keren in Wirtlerhaus in Bichlbach geweest bij de familie Wacker en het is nu tijd om het huis te beoordelen. Ieder keer zijn wij goed ontvangen en hebben een zeer ruim appartement kunnen betrekken. De prijs is prima en de ligging t.o.v. de pistegebieden is centraal. Berwang ligt om de hoek en Lermoos en Ehrwlad zijn snel en goed bereikbaar.

Goede accomodatie

Anne
16-9-2013

We zijn hier al voor de 3de x verbleven en zijn heel tevreden.

Ruime appartement met alles erop en eraan. Vriendelijke gastvrouw, Maria. De ligging is ook geweldig, een rustig centraal gelegen dorp met de nodige winkels.

Alles prima

Foke
23-1-2012

We zijn meerdere malen in het Wirtlerhaus geweest. Alles is prima in orde.

prima ruime en schone appartementen

Fam. Langen
15-8-2011

De gastvrouw doet haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Schoon bad- en bedlinnen is naar wens verkrijgbaar.

Onder de appartementen zitten een Schlecker-drogist, 'n postkantoortje, politiepost en een klein winkeltje voor de eerste levensbehoeften. De bakker in 't dorp bakt heerlijke broodjes. Grote inkopen kun je in Lermoos doen bij M-Preis of Spar. We hebben lang gezocht naar 'n echte slager. Die vonden we uiteindelijk in Ehrwald. Voor een goeie Italiaanse maaltijd moet je bij San Marco zijn. En ook bij Sonnenalm in Bichlbach kun je prima eten voor 'n nette prijs.

Goed appartement

roxannebezemer
9-7-2011

al 2 keer in dit appartement gezeten, moet wel met de auto/bus naar de pistes maar het ligt heel centraal dus je kunt overal heen. kamers zijn schoon. leuk gebied , echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Wirtlerhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wirtlerhaus in Bichlbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wirtlerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wirtlerhaus scoort een 9.08 uit 10 op basis van 8 reviews.