Pension Strolz

Laatste review

Gastvrij!

MSG,
25-6-2016

Gestrand in het dorpje Bichlbach omdat de auto het begeven had. Heel hartelijk ontvangen bij de fam. Strolz ongeacht dat wij niet gereserveerd hadden. Heel gastvrij, heel mooi authentiek pension (kamers vooral en de overloop/gang). Eigenaar altijd bereikbaar en ze stonden elk moment van de dag voor je klaar. Kamers waren schoon en ontbijt was lekker en redelijk uitgebreid. Het is een lekker rustig hotel en voor zover het duidelijk was kwamen hier vrij weinig kinderen. (Niet rond zien lopen). Waarschijnlijk is de accommodatie ook niet geheel geschikt hiervoor.

Hier komen we zeker nog een keer terug, dan wel zonder autopech natuurlijk. Door de familie Strolz hebben we toch nog een prachtige vakantie gehad in een prachtige omgeving.

4 reviews over Pension Strolz in het Nederlands

Gastvrij!

MSG
25-6-2016

Gastvrije familie, zeer schone kamers van alle gemakken voorzien. Direct naast skiverhuur en 200 meter lopen naar de piste. Zeer mooi skigebied. Omringende plaatsen zijn erg gezellig.

Accomodatie vooral voor volwassenen.

prima accomodatie

AAMM
1-1-2013

Fam Strolz heeft een huis met kamers en appartementen midden in Bichlbach. De prijs is fair, appartement zeer schoon en voorzien van alle zaken die je nodig hebt. Men heeft een verwarmde ruimte voor de ski’s en parkeerplaatsen. De familie is altijd bereikbaar indien nodig. Het is ongeveer 200m lopen naar de sleeplift met aansluiting op de grote lift naar skigebied Berwang. Prima plek waar we met plezier een week hebben doorgebracht.

2008

Pension, hotel, appartementen Strolz in Bichlbach is een

Maarten en Annique
24-2-2008

Pension, hotel, appartementen Strolz in Bichlbach is een ideaal verblijf voor mensen die niet van drukte houden.

Vanuit Strolz loop je binnen een minuut naar de skilift die je verder omhoog brengt naar het skigebied van o.a. Berwang.

Bichlbach is een klein dorpje in het skigebied Zugspitze Arena.

Het is een geweldig verblijf waar we volgend jaar weer terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Strolz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Strolz in Bichlbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Strolz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.