Vakantiehuis Sattlerhof

6 reviews over Vakantiehuis Sattlerhof in het Nederlands

Fanatische accomodatie!

Wilco
29-8-2015

Wil je een huis voor een groep mensen met kleine kinderen? Waar je het liefste box, kinderstoelen, spelletjes, boeken of films thuis kan laten? Dan is de Sattlerhof ideaal!

Wij waren met ons gezin in augustus 2015. Dat houdt in opa en oma, kinderen en kleinkinderen van 0 en 1 jaar. We hebben ons prima vermaakt in het huis met 6 badkamers met douche en toilet + 1 met een bad.

De kamer waren ruim en drie van de vier kamers op de eerste verdieping had een balkon. Heerlijk om daar je af en toe even terug te kunnen trekken. Maar er is ook ruimte genoeg om samen wat te doen aan de eetkamertafels of op de banken in de woonkamer.

Fantastisch huis!

Kirsta
4-2-2015

Half januari hebben we prachtige dagen gehad in Bichlbach en omstreken. Het huis was boven verwachting. We hadden natuurlijk de foto's wel gezien, maar de werkelijkheid is toch anders. In dit geval zelfs nog beter. Over elk detail is nagedacht en aandacht aan besteed. Heerlijke bedden, goede warme douche met goede straal. Bij binnenkomst een bloemetje, het was supergoed schoon gemaakt. Aan luxe geen gebrek wat ons betreft. Een uitgebreide keuken en ook ruim voldoende van alles aanwezig! Zelfs nog een tweede keuken beneden. En dan nog het allermooiste... Het is daar vooral heel sfeervol en een warm thuiskomen.

Kortom: we hebben genoten van het huis Sattlerhof en wat ons betreft voor herhaling vatbaar! Een dikke 10 verdiend!

Geweldig mooi vakantiehuis

mirjamcalis
9-1-2015

Een zeer ruim vakantiehuis dat werkelijk perfect is ingericht. Ruime slaapkamers met zeer goede boxspringbedden en allemaal een eigen luxe badkamer. De grote woon/eetkeuken is voorzien van alle gemakken die je maar kunt wensen. Je kunt (als je dat wilt) Nederlandse televisie kijken en in de huiskamer staat een kast vol spelletjes om te doen.

We voelden ons echt thuis en hebben er een fantastische week doorgebracht. Wij waren daar met ons gezin bestaande uit vader en moeder, 4 kinderen met partner en 7 kleinkinderen.

Het huis is in één woord meer dan geschikt voor een familievakantie of diverse stellen samen.

Voor de ligging heb ik een 9 gegeven omdat het vlak naast een klein kerkhofje ligt. Wij hadden daar geen enkel probleem mee en zijn met de kinderen een paar keer gaan kijken omdat ze dat zelf graag wilden zien.

Geweldig, ook in de zomer!

Piet
6-8-2012

Wij waren er al eens in de winter, nu voor het eerst in de zomer. Het is geweldig! Op loopafstand van een zwem meertje met mooie speeltuin, midget golf baan en tennisbaan. Aan de andere kant van het dorp (500m lopen) is een dierentuintje en een speelparkje. Binnen 2 minuten met de trein (station op 200m van het huis) sta je in Lermoos (openlucht zwembad), Ehrwald of één van de andere mooie plaatsjes. Je kunt wandelen naar het dalstation van de Almkopfbahn. Vanuit daar kun je omhoog, je kunt er steps huren en met de step naar beneden, over mooie paden, langs watervalletjes, berghutten (waar je wat kunt eten en drinken (overal hebben ze speeltoestellen voor kinderen)), tussen de koeien door, langs water speeltuintjes en door een gezellig plaatsje. Je kunt er overal ongelofelijk mooi wandelen en fietsen. In het dorp zijn twee restaurants en een café open. De bakker en supermarktje op loopafstand. Voor een vakantie met jonge kinderen of een actieve vakantie is het echt een aanrader.

Een super vakantie

I tax
5-3-2012

Een nieuwe( bouwjaar 2012) prachtige vakantie woning die op 300 meter van de piste Bichelbach ligt.Wij als vriendengroep met kinderen hebben onze ogen de kost kunnen geven aan een perfect afgewerkte vakantiewoning met grote woonkamer met keuken , badkamer en televisie op elke slaapkamer. In de kelder zijn nog twee slaapkamers en een keuken. De woning ligt op loopafstand van de bakker en een supermarkt met de hoog nodige benodigdheden. Verder is er in Bichlbach voldoende eetgelegenheid, een bank en een arts. De ski-gebieden ( Lermoos, Berwang, Bichlbach, Ehrwald, Biberwier) zijn zeer kindvriendelijk en er is voldoende mogelijkheden voor skilessen.

Super mooi modern huis! Ligt op 300m van een sleepliftje, hier kunnen kindjes goed oefenen, je kunt vanaf hier naar Berwang en Rinnen skiën en weer terug. Het huis is modern ingericht met veel licht. Ruime woon keuken, op de verdieping 4 slaapkamers met allemaal een flatscreen tv en allemaal eigen badkamer, één van de kamers heeft een kleine afgesloten kinderkamer met stapelbed. In de kelder is een appartement met keuken, 2 slaapkamers, 1 badkamer en apart toilet. Er is ruimte om de skies op te bergen, een wasruimte met wasmachine en droger. Een carport voor 2 auto's. Het hotel ligt midden in het kleine dorpje Bichlbach waar je elke morgen vers brood bij de bakker kunt halen, er is een supermarktje en er zijn enkele restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Alle bedden zijn bij aankomst opgemaakt. Echt een heel luxe, heerlijk huis op een rustige maar super locatie. Vanuit hier kun je ook een dagje naar Lermoos, Biberwier of Ehrwald om te skiën je staat er met de auto binnen 10 minuten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sattlerhof in Bichlbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sattlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.