Bichlbach

Reviews over Bichlbach

Fantastisch!

Simone Vasilikos,
    19-1-2019

Bichlbach is een mooi klein Oostenrijks dorp nabij de ski gebieden. Skiën in Berwang en Ehrwald, op de top van de wereld bovenop Zuspitze, geweldig!! Berggeiten , Alpen marmotten je komt ze allemaal tegen! De dorpen Ehrwald, Lermoos en Bichlbach liggen in een dal. Dus heerlijk langlaufen en wandelen van dorp tot dorp. Ehrwald heeft heerlijk zwembad en zalige restaurantjes

Vlak ook bichlbach zelf niet uit! Ondanks dat het klein is biedt het ook gezellige eetgelegenheden. Ga ook eens een avond naar Garmisch voor een ijshockey wedstrijd

Echt gaaf om mee te maken.

Ook een dag naar de prachtige hangbrug , de Highline 179, super mooie ervaring en dat in combinatie met Schloss Ehrenberg

Kortom genoeg te doen in zowel winter als zomer voor jong en oud!

Bijkomend voordeel: gemakkelijk aan te rijden vanuit NL, geen drukke grote plaatsen zoals München en ook geen pas over te rijden!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Leuk maar niet veel te beleven.

Louis,
    6-7-2017

Het dorp is rustig en centraal gelegen maar meer dan een paar straten is het niet.

Er is wel een grote supermarkt Mpreis, een dorpssupertje ines dorfladen en een benzinestation.

Maar daar houdt het eigenlijk wel mee op.

Om uit te eten is er een Italiaan en restaurant Post.

Als uitvalsbasis om de zugspitze arena zoals de streek zichzelf noemt uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2017

super week gehad

K.A.B.,
    26-3-2016

Leuke beginnerspiste (met skischool) naast pension Tirol. Vanaf deze piste naar Berwang.super mooi.

we gaan na 7 jaar geen wintersportvakantie zeker weer naar Bichlbach.

Met skipas ook naar de top van de Zugspitze, zeker doen !!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Mooi, klein dorp

Peter en Arien,
    15-2-2015

Bichlbach is een mooi en klein dorp, dat valk bij de Fernpass-strasse ligt. De afstand naar de Duitse grens is slechts ruim 30 kilometer. Als je van rust houdt is dit een prachtige plek. Als je de drukte wilt opzoeken, zijn er diverse wat drukkere plaatsen in de directe omgeving, zoals Berwang, Ehrwald en Lermoos.

Bichlbach ligt op ongeveer 1100 meter en is dus betrekkelijk sneeuwzeker! Bichlbach heeft een aantal restaurants.

Gereisd met partner in februari 2015

Gezellig klein dorpje.

mirjamcalis,
    10-1-2015

Wij zijn er een week in de winter geweest en hebben geen gebruik gemaakt van het uitgaansleven. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Aan de overkant van de spoorlijn ligt een leuk speelpark voor kinderen waar je in een kwartiertje naar toe wandelt. Helaas is dat in de wintermaanden gesloten. Leuk is wel dat er een levensgrote kerststal voor het huis staat. Erg sfeervol!

Gereisd anders in december 2014
Bichlbach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 48 reviews