Sorteren

Reviews over Bichlbach

Helemaal top!

Carolien
    18-5-2018

Wij verbleven in een 6 persoonsappartement met prachtig uitzicht op de Zugspitze.

Het appartement was perfect schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. De gastheer- en vrouw waren erg vriendelijk en niets was hen te veel.

De omgeving is echt schitterend en we hebben ons er zeer goed vermaakt. Ongetwijfeld gaan we nog een keer terug naar dit heerlijke kleinschalige appartementencomplex.

Echte aanrader

Chantal
    3-2-2018

Heerlijk vertoeven in mooie appartementen waaraan het je aan niks ontbreekt. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen of fietstochten. Daarnaast genoeg uitstapjes.

supergezellige locatie

Frans
    18-11-2017

nette appartementen,alle comfort aanwezig.

loipe in de achtertuin,gasthof post vlakbij,supergezellig restaurant.

Elke en Thomas zijn gastvrouw en heer uit de duizend !

Gastvrij

Arjan Bakker
    7-11-2017

Wanneer je op wintersport wil, maar niet midden in het apres-ski geweld wilt belanden, dan is Bichlbach een mooi dorpje om naar toe te gaan. Voldoende keuze qua restaurants. Het skigebied is goed bereikbaar. Er is 1 lift in het dorp die aansluit op een deel van het skigebied. Ook kun je met de skibus de rest bereiken.

Gasthof Sonne heeft veel vaste gasten. Dit komt mede omdat men er erg gastvrij is. Alles gebeurd nog op basis van goed vertrouwen. Kamers zijn prima. Nagenoeg alle kamers hebben een eigen badkamer.

Prachtig appartement

Marianne
    31-7-2017

Het is een ruim, schoon, mooi en compleet ingericht appartement. Heerlijke bedden en een goede douche.

De familie Wacker is ontzettend vriendelijk en voor vragen goed bereikbaar.

We gaan zeker nog eens terug!!!

Bichlbach scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 reviews