Appartement Villa Strolz

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Appartement Villa Strolz

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Strolz voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Strolz in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima ruim en schoon appartement

21joost
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zaten in het luxe appartement op de bovenste etage wat ongeveer 100 m2 groot is. Het is een netjes en goed onderhouden. Heeft vloerverwarming, ruime badkamer met bad, goede douche, toilet. Keuken heeft alles wat je nodig hebt. Oven magnetron, vaatwasser etc.

1 grote slaapkamer met 2pers bed en een stapelbed en nog een ruime kamer met 2pers bed. Ruime woonkamer. Overal meer dan voldoende kastruimte.

Er is een ruim balkon op het zuiden gelegen. De hele dag dus zon.

Wij waren hier met 3 volwassenen en 3 kinderen.

Klein nadeel vonden wij dat de skischool/skilift, die slechts op zo'n 200 meter ligt, wel met een steile weg omhoog te bereiken is. Met kleine kinderen en skispullen was dit toch een hele onderneming. Wij pakten voor dit kleine stukje dus toch de auto. Parkeer gelegenheid was er voldoende.

Berwang is verder best een saai dorp. Ook het skigebied heb je als gevorderde skiër heel snel gezien en biedt weinig afwisseling. Dagje Lermoos of Zugspitze is zeker de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Strolz in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Strolz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.