Pension The Lounge

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°1°
Pension The Lounge

• Ligging t.o.v. pistes8,8

171 reviews over Pension The Lounge in het Nederlands

Heel goed met een aandachtspunt

Ons3
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt erg goed in Berwang en is goed betaalbaar. Het hotel is goed onderhouden en de kamers zijn goed schoon. Het dagelijks beheer is in handen van een Moldavisch echtpaar die erg goed 'hun ding' doen en zeer hartelijk zijn. Zij spreken Duits. Kennelijk zijn de eigenaren gescheiden medio 2017 en is Jana zelf verder gegaan met het hotel. Er mist wel wat sfeer ten opzichte van vroeger, er is minder aandacht voor leuke dingen voor de gasten. Als het personeel (beter) Nederlands zou spreken en de bar meer gericht is op een leuke apres ski voor ook anderen dan de hotelgasten, wordt het denk ik weer zo levendig als vroeger. Eigenlijk kan dit allemaal door een kleine aanpassing in het management allemaal snel worden bereikt.

Voor de kinderen is dit hotel prima, mede vanwege de goede WiFi-verbinding.

Het ontbijt en het diner is goed verzorgd en van goede kwaliteit, net als de huiswijnen daarbij.

Volgende keer gaan we weer!

Nooit meer!

Femke
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier geweest met 2 gezinnen. Kinderen tot 11 jaar. Het hotel zelf zag er netjes uit en was eigenlijk naar verwachting. Fijne kamers en sfeervol ingericht.

Helaas is het echtpaar (vernoemd in oude reviews, nederlander en russische) sinds enkele maanden niet meer bij elkaar.

De eigenaresse zet het hotel nu voort met haar nieuwe vriend.

Ze heeft er duidelijk geen zin meer in. En geeft dit zelf ook aan. Geen interesse in haar gasten, stelt zich niet voor, onvriendelijk tegen haar personeel en tot overmaat van ramp heeft ze meerdere malen, in het bijzijn van gasten, ruzie zitten maken met haar nieuwe vriend. Haar personeel, een moldavisch echtpaar en de barman Leo, runnen eigenlijk haar hele hotel. Deze mensen zijn meer dan vriendelijk en behulpzaam en hebben onze vakantie hiermee niet in het water laten vallen.

Kortom geen aanrader !

Mocht je interesse hebben ze vertelde iedereen dat het hotel te koop staat!

Geen aanrader

G
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nog nooit zo’n ongeïnteresseerde eigenaresse meegemaakt! Zij bederft de sfeer in t hotel en behandelt haar personeel ,dat erg hun best doet, slecht!

Gelukkig werkt er een Moldavisch stel dat heel erg hun best doet en heel vriendelijk is. Zij maken dat het hotel geen onvoldoende krijgt.

Direct boeken

Gezellig en knus hotel, met een goede keuken

fam. de rot
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede bediening, die het de gasten naar de zin maken. Eigenaars hebben service hoog in het vaandel staan om de gasten een fijn verblijf te geven. Goede keuken die elke avond een heerlijk 3-gangen menu voorschotelen. Nette en schone kamers zoals je eigenlijk in Oostenrijk verwacht. Vanaf 16:00 uur is de Loungebar geopend, en is het vaak tot aan het diner een gezellige sfeer. Enige nadeel is dat er na 10:00 uur tot 16:00 uur niet gezellig een kop koffie te drinken is in dit pension. Hiervoor moet je dus altijd op zoektocht in het dorp Berwang. Voor een plezierige vakantie is dit hotel zeker een aanrader, zowel in de winter ( skiën ) als in de zomer ( wandelen en mountainbiken)

Ga hier vaker heen

Sjoerd P. de Vries
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Even de weer berichten volgen voordat men omhoog rijdt naar Berwang, dit i.v.m. eventueel tijdig de sneeuwkettingen omleggen.

• Ligging t.o.v. pistes9

Goede ligging t.o.v. de skilift. Zeer gastvrij. Gezellige bar. Lekker eten. Kortom: een reden om terug te gaan.

Heerlijk hottel

Rick
3-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi nieuw fris gezellig hotel

Superbe

lien hermans
30-8-2016

Fijn, leuk, kleiner hotel. Aandacht voor zowel het gezin als individuele reiziger. Top bediening door personeel, excellente service en persoonlijk!

Mooie kamers en basis zeker aanwezig. Nette kamers. Ligging prima. Vele activiteiten in de buurt aanwezig, ook voor gezin met kinderen. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader! Wij hadden er onze zomervakantie en denken er zeker aan om het eens in de winter te herhalen!

Bedankt voor een top vakantie!a

Zeer gastvrij en erg gezellig.

M. de Boer
29-8-2016

Kamers zijn echt geweldig. Ik heb niet echt negatieve dingen.

Fantastisch!

Monique de Boer
29-8-2016

Fantastisch hotel!

Alles keurig geregeld.

En zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

Nogmaals bedankt!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Lounge in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.