Pension Sonnblick

Pension Sonnblick

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Berwang

Op vakantie geweest naar Sonnblick?

8Fantastisch

• 8Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

2 reviews over Pension Sonnblick

• 8curfs13-08-2017

Heel mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!

De omgeving was helemaal geweldig wat een uitzicht,de appartementen waren heel groot en schoon wij hadden zelfs 3 balkons met een ander uitzicht. Wat wij niet begrepen dat wij in de 12 dagen dat wij hier verbleven geen schoon beddengoed hebben gekregen ook kregen wij niet dagelijks nieuwe handdoeken die hebben we zelf maar uit een kast op de gang genomen,er staat ook niks in de huisregels hierover????we hebben een geweldige vakantie gehad ook zonder schoon linnengoed.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8majamast20-03-2011

Rust en verwennerij.

Lieve eigenaresse en zoon. De kamers zijn in Oostenrijkse stijl onlangs gemoderniseerd. Een aantal twee persoonskamers hebben een klein aanrechtblok met tweepits kookplaat (electrisch) en koelkast. Alle kamers hebben een balkon dat in elkaar overloopt en op de begane grond is een veranda waar je heerlijk uit de wind in de zon kunt zitten. De piste ligt naast/achter het pension. Voorzijde is zonzijde. Het ontbijt staat in buffetvorm klaar op de tafel in de keuken; bruin en witbrood, yoghurt/kwark, cruesli, fruit, diverse kaas- en vleessoorten alsmede ook diverse eigen gemaakte jam's. Koffie/thee/jus en chocolademelk. Elke dag een ei als je wilt en op wisselende dagen zijn er ook taartjes/cake/roerei met spek etc.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011