Appartement Sonnalm

AppartementWeer vandaag20°8°
7,5

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnalm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Sonnalm in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ideale ligging

Eric
22-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartementen complex naast de skiklas en verhuur. Beste lokatie wanneer er van de skiklas gebruik gemaakt word. Interieur is gedateerd, bedden (te) hard en te klein voor langere mensen. Keuken met koffiezetapparaat en fornuis met electrische platen.

Hotel heeft een broodjes service; 's morgens hangen de verse broodjes aan de deurkrik.

Naast de ingang een opslag ruimte voor je ski's en schoenen. Schoenen kun je op speciaal daarvoor gemaakte beugels (verwarmd) ophangen.

Prijzen in het dorp/hotels/pensions zijn stevig terwijl er steeds minder skigebied overblijft (3 skiliften aan de schaduwkant zijn gesloten). Voor een beginnende of niet veel eisende skier ideaal gebied.

Ander voordeel is de reisafstand vanaf Nederland en je hebt geen autobaan vignet nodig.

• Ligging t.o.v. pistes10

Op de beste lokatie van het dorp, direct naast de piste. Erg sober ingericht maar wel 5* prijzen. Lokatie maakt veel goed. Bedden zijn vrij hard en kort voor lange mensen. Vriendelijke eigenaren en tegen bescheiden bedrag WiFi beschikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnalm in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.