Appartement Sonnalm

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnalm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Sonnalm

• 8Eric22-09-2010

Ideale ligging

Appartementen complex naast de skiklas en verhuur. Beste lokatie wanneer er van de skiklas gebruik gemaakt word. Interieur is gedateerd, bedden (te) hard en te klein voor langere mensen. Keuken met koffiezetapparaat en fornuis met electrische platen. Hotel heeft een broodjes service; 's morgens hangen de verse broodjes aan de deurkrik. Naast de ingang een opslag ruimte voor je ski's en schoenen. Schoenen kun je op speciaal daarvoor gemaakte beugels (verwarmd) ophangen. Prijzen in het dorp/hotels/pensions zijn stevig terwijl er steeds minder skigebied overblijft (3 skiliften aan de schaduwkant zijn gesloten). Voor een beginnende of niet veel eisende skier ideaal gebied. Ander voordeel is de reisafstand vanaf Nederland en je hebt geen autobaan vignet nodig.

Met jonge kinderen

• 7Iking04-04-2010

Op de beste lokatie van het dorp, wel prijzig

Op de beste lokatie van het dorp, direct naast de piste. Erg sober ingericht maar wel 5* prijzen. Lokatie maakt veel goed. Bedden zijn vrij hard en kort voor lange mensen. Vriendelijke eigenaren en tegen bescheiden bedrag WiFi beschikbaar.

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnalm voor je op een rij gezet: