Hotel Landhotel Thanellerhof

• Sauna

19 reviews over Hotel Landhotel Thanellerhof

• 8T. Hofstede11-02-2012

Zeer wisselend

Wij verbleven in Thanellerhof. De kamers zijn ruim maar gedateerd. Badkamer is prima. Het ontbijt slaat alles. Je kunt er werkelijk alles krijgen. Het personeel is top. Ligging ook prima. Eten deden we in Kaiserhof. De kwaliteit hier was zeer wisselend. Soms heel goed maar af en toe absoluut ver onder de maat. Je moet er ook van houden dat het in buffetvorm is en meer dan 200 mensen heen en weer lopen met bordjes eten. Wij hielden het na 4 avonden voor gezien en zijn lekker in het dorp gaan eten. Personeel in Kaiserhof was ook heel vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Ellmiek05-02-2012

Heerlijk geskied!

Beschrijving op internet is incompleet.Er wordt gratis internet aangeboden, maar dat geldt alleen op de dag en niet in Thanellerhof zelf, maar in Kaiserhof waar het diner en de faciliteiten zijn.(ong. 10 minuten stijl omhoog klimmen...wandeling terug is wel prettig na diner en afzakkertje) Tijdens ons verblijf werkte het gratis internet niet, het geboden alternatief was het kopen! van een kaart voor internet! Service in Kaiserhof liet te wensen over (voorgerecht en reservering kaasfondue vergeten, etc.Ontbijt in Thanellerhof is super en service ook. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, maar zijn sfeerloos (1 ruimte en verlicht met 5 tl-buizen) en weinig comfortabel. Balkon en uitzicht zijn fantastisch! De ligging is, heel fijn, direct aan de piste. Al met al best goed te doen, met kaarsen oogt de ruimte al een stuk gezelliger.Het was prettig geweest als we van te voren hadden geweten dat vb. het diner buiten ons hotel is.Geen internet is, wat ons betreft niet meer van deze tijd.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7van Zomeren02-01-2010

Geen moderne voorziningen.....

Leuk hotel, maar wel gedateerd. Koud zwemwater. Géén Internet??? Vriendelijke mensen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Vincent Kerkhoven -NL.02-01-2010

Een -bijna- complete service.....

Leuk en gemoedelijk hotel/gasthaus die wel aan renovatie toe is.... Géén moderne (Internet) faciliteiten, dat kan toch niet meer in deze tijd(2010)!!! Zwembad is vrij koud. In de naaste omgeving is -'s avonds- niet zo veel te doen. Weinig winkels enzo.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 6weber11-10-2009

Schril contrast met de Kaizerhoff

aanzicht lijkt vriendelijker dan het van binnen is! kamers erg sober is wel aan renovatie toe.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Nicole20-02-2009

Super! Zeker met kinderen een aanrader

Wij hebben een prima verblijf gehad. We hadden een kamer geboekt voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) en kregen een klein appartement. Het ontbijt is heel goed verzorgd en ook aan de kinderen wordt gedacht. Het eten in hotel Kaiserhof vonden wij wel aardig. Wij hebben echter veel lekkerder gegeten in de plaatselijke supermarkt bij Frans. Hij heeft twee tafels staan en kookt iedere dag een heerlijk maaltje. Wel reserveren, het is er heel druk. Skigebied is niet heel groot, wel goed bereikbaar en zeker voor beginners heel fijn. Ook voor kinderen genoeg te doen, skischooltje ligt aan de piste. Wij gaan zeker terug volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9Merel16-02-2009

Topper!!

Dit hotel was helemaal geweldig! De kamers zijn sober maar schoon, Wij hadden een heerlijk bad en badkamer met vloerverwarming. Het uitzicht vanaf het balkon was waanzinnig. Direct naast de piste en heerlijk rustig in het hotel. Het ontbijt en avondeten waren goed en alle mensen even vriendelijk. Kortom wij hebben een heerlijke week gehad!

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Dre28-12-2008

geweldig!!

We hebben een fantastische week achter de rug in Berwang. thanellerhof ligt aan de piste, naast de skiverhuurzaken en naast de skischool. We hadden 2 hotelkamers geboekt en kregen de keuze om het dakappartement te nemen ipv de kamers. dit hebben we gedaan, het was een compleet penthouse met enorme woonkamer en 3 sl.kamers en zeer groot balkon. Ontbijt was prima, verse eitjes werden voor je gebakken/gekookt. Het avondeten werd verzorgd in Kaiserhof, 8 minuutjes lopen. Het eten was formidabel en culinair hoogstaand, maar aan de kinderen werd ook gedacht, die hebben ook zitten smullen. Het personeel is zeer gastvriendelijk en de service was werkelijk uitmuntend. Ook de sneeuw en het weer was perfect!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7fam. kamphuis16-06-2008

We hebben echt een heerlijk weekje hier gehad. Er lag voldoende sneeuw en er was veel zon. Het ontbijt was 's morgens prima en de bediening was ect super vriendelijk. Voor ons dochtertje werd er extra warme chocolade melk gemaakt en een heerlijk gebakken eitje. s' Avonds aten we in Kaiserhof en het eten was daar lekker en uitgebreid, vooral het toetjesbuffet was heerlijk. We konden ook gebruik maken van de faciliteiten in Kaiserhof en de sauna's waren heerlijk. Het water van het zwembad was alleen wel erg koud. De kinderspeelkamer was ook een succes.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8de zeeuwen13-03-2008

een goed hotel met ruime maar warme kamers!! de badkamer valt heel veel tegen: geen douchegordijn, geen termostaatkraan en geen wc-rolhouder. het ontbijt is sober maar goed. het avondeten is lekker ook voor de kinderen. op de galaavond komt er een galazanger. de rest van de avonden zijn leuk er is altijd wel iets te doen. sauna en zwembad zijn netjes en verzorgd. een fakkeltocht om te doen is ook heel leuk. Rodelen is ook heel leuk maar een beetje eenzaam!! de ligging is ideaal met de piste. Oosterijks personeel is heel vriendelijk

Gereisd met familie in maart 2008

Hotel Landhotel Thanellerhof info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Balkon / terrasTerras