Appartement Landhaus Cornelia

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Cornelia voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement Landhaus Cornelia

• 10Marion Bierens24-03-2019

Super

Ik verbleef met mijn dochters in appartement Wiesengrund. Wat een fijn appartement. Ongelooflijk vriendelijke mensen die met raad en daad bij staan. Fijne ontspannen communicatie vooraf en achteraf . Alles perfect in orde. Topplek. Echte aanrader.

Met vrienden

• 2018
    9Mark20-03-2018

Geweldige vakantie!!

Echt een super tof appartement! Super ligging direct aan de piste en nabij leuke apres ski tentjes! De nederlandse eigenaar is super gastvrij en flexibel. Niks is een probleem als je het vraagt ze denken overal in mee! Dag van vertrek zelfs kosteloos langer mogen blijven om lekker te douche en omkleden voordat we naar nederland vertrokken! Ik raad dit appartement zeker aan en wij komen zeker nog een keer terug! Alles is netjes en schoon en de welness is ook super lekker na het skieen!

Met vrienden

• 10Dirk Odolphy09-02-2018

Supervriendelijke eigenaren en een fantastische locatie. Samen maakt dit tot een geweldig verblijf

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    9Koen en Joyce20-03-2017

Heerlijke tijd in fantastisch appartementencomplex

Dit is een ontzettend fijn complex. Wij zaten in de bovenste studio. De kleinste kamer volgens de eigenaren, maar wat een heerlijk plekje. Alles was op 1 kamer met een badkamer met een heerlijke douche ernaast. Er was een klein keukenblokje met 2 elektrische plaatjes, een koelkastje, een waterkoker en een senseo, De bedden waren alleen wat hard maar dat was ook het enige mindere puntje.

Het was er ontzettend schoon en gezellig ingericht. Dit geldt voor het hele complex.

Als je ontbijt erbij gekozen had dan kreeg je in de ochtend een mand waar je dan je zelfgekozen broodjes/beleg/fruit & drinken in kon doen. Dit at je dan op op de kamer. Alles erg uitgedacht op een zeer leuke manier.

De eigenaren zijn enorm gastvrij en hartelijk. Ze zijn zeer zorgzaam en denken met je mee als dat nodig is. Ze hebben ons een dag opgehaald uit het skigebied Lermoos aangezien we niet helemaal konden vertrouwen op de bus. Er rijdt een bus waarmee je kunt overstappen om naar andere skigebieden te gaan. Echter deze rijdt zeer weinig en ook niet altijd terug naar Berwang. Het is geen aanrader om zonder auto naar Berwang te gaan tenzij je alleen in dit plaatsje wilt blijven.

Het skigebied in Berwang is heel vlakbij, op loopafstand. Het is wel een klein gebied en niet heel hoog. De sneeuw was in onze tijd niet heel goed meer. Dan kan je uitweiden naar hoger gelegen pistes in Lermoos of de Zugspitze. Ook Erwald schijnt een mooi gebied te hebben. Berwang is perfect om te leren skien of met kleine kinderen.

• 9Bianca05-03-2017

Zeer geslaagd!

Landhaus Cornelia is voor ons een vertrouwde stek, we komen hier al een aantal jaar met veel plezier terug. De appartementen zijn netjes en voorzien van alles wat we nodig hebben. Het is er schoon en netjes en het balkon ligt perfect op de zon. Het ontbijt is handig, en de mogelijkheid om ook voor de lunch te bestellen is prettig. De snackavond viel in goede aarde bij de jeugd. : )

De service van de eigenaren is prima, wij vertrokken erg vroeg en konden de avond ervoor al broodjes krijgen voor de terugreis. Handdoeken wisselen wordt twee keer per week geregeld maar kan ook tussendoor. Het appartement wordt twee keer per week schoongemaakt.

De ligging t.o.v. de piste/skiverhuur is goed, klein stukje lopen (5 minuten) en je staat bij de liften. Supermarktje en diverse leuke eetgelegenheden allemaal op loopafstand.

Het skigebied is met name ideaal voor families en beginners, voor de gevorderden zijn er enkele leuke afdalingen.

• 9Brenda27-02-2017

schoon, lekker, warm

Heel schoon, groot en super compleet appartement met heel groot balkon op een steenworp afstand van de piste. Wat een geweldige toevoeging zo'n uitgebreid gratis ontbijt! dat scheelt echt een hoop gedoe. Anja en Jankees hebben nog meer leuke verrassinkjes, maar die hou ik voor me natuurlijk ; Heerlijke douche, bedden wat aan de harde kant, anders zou het helemaal perfect zijn. We voelden ons heel erg thuis, dank jullie wel lieve mensen. Groetjes van ons

Met jonge kinderen

• 9Petra26-02-2017

Geweldige locatie en prima service

Perfect gelegen tov pistes en dorpje. Heel gastvrije en gezellige eigenaren. Heerlijk ontbijt, mooi compleet appartement, heel schoon, 2 keer per week schone handdoeken. Geweldige service.. Kortom wij gaan volgend jaar weer!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Fam. Bosma29-01-2017

Berwang is zeer gunstig gelegen en goed aan te rijden vanuit Nederland via de Duitse A61. Voor een beginnende en gevorderde skiër een prachtige plek. Landhaus Cornelia was een schot in de roos. Gastvrije Nederlandse goed gehumeurde eigenaren Jankees en Anja Dekker die je met raad en daad bij staan en elke dag weer een heerlijk gevarieerd ontbijt verzorgen. We hadden twee ruime appartementen. De appartementen waren schoon en compleet ingericht en waren voorzien van een ruime badkamer met heerlijke douche. Zeer gunstige ligging t.o.v. de piste, materiaal verhuur, skipas verstrekking en pinautomaat. Alles op max 4 minuten lopen. Een echte aanrader en als het aan ons ligt komen we zeker een keer terug.

• 9barentsen16-01-2017

prachtige vakantie in een prachtig appartement

We hebben heerlijk genoten van een week in Cornelia. prachtig appartement met als extra service een heerlijk vers ontbijt elke dag. appartement van alle luxe voorzien. En heerlijk om gebruik te mogen maken van de sauna en het bubbelbad in het wellness gedeelte. Een mooie ligging tov de pistes met leuke restaurants in de buurt. Veel activiteiten en leuke plaatsen in de buurt, met veel kennis van de eigenaren! Al met al een echte aanrader!!!

• 9H. Ten Velde15-01-2017

Beter dan het beste!

Van 07/01 tor 14/01 daar van een vakantie genoten! Geweldige eigenaren waar de klant koning is. Staan paraat voor goede adviezen/tips. Brengen en halen je (op eigen verzoek) met busje naar/van Lermoos of Ehrwald. Tien jaar met wintersport in 10 verschillende accommodaties geweest. Maar sit verdient eigenlijk een 10. Het kan natuurlijk altijd beter vandaar een gemiddelde van een 9. Gaan zeker nog een keer terug! Knus en gezellig dorpje.

2 tips over Appartement Landhaus Cornelia

• Fam. v.d. Berg, 28-02-2013

Als je op zaterdag na 17.00 uur aankomt, kan je geen boodschappen meer doen. Dit kan wel in een kleine supermarkt op zondagochtend in Bichlbach.

• Rikkert, 07-02-2012

Als je bij Cornelia logeert krijg je 20% korten op skihuur bij SportAlm. Zij hebben een winkel aan de piste waar je gratis je ski's en spullen kunt stallen. Ideaal, want je loopt minimaal te slepen met al je spullen.

0 vragen over Appartement Landhaus Cornelia

Appartement info