Hotel Kaiserhof

195 reviews over Hotel Kaiserhof

• 2019
    8An24-02-2019

Relaxed

Super hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekende buffetten en skiën vanaf het hotel en weer terug 👍🏽.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10B.de Jongh06-02-2019

Zeer gastvrij hotel in een prachtige omgeving!

Heel schoon hotel met een fantastisch team. Wij kwamen vroeg aan met de bus en konden om 8 uur al naar onze kamer. Daarna een heerlijk ontbijt. Het hotel ligt in een prachtige omgeving en er zijn genoeg wandelmogelijkheden. Wij zijn al op leeftijd en in het hotel waren veel kleine kinderen. Alles ging heel gemoedelijk. Iedereen was erg welkom ,we hebben nergens last van gehad. We voelden ons een beetje opa en oma. ‘S Morgens en ‘s avonds een uitbreid buffet en verder stond er altijd de hele dag door eten en drinken klaar. Alles kon gevraagd worden. Wij hebben het niet ervaren als een “vreetschuur”, het was gezellig met veel jonge gezinnen om ons heen. Kortom onze vakantie was fantastisch! Veel dank voor het personeel dat ons uitgebreid uitlegde waar we naar toe konden gaan om te genieten! Wij hopen zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Edwin besseling15-01-2019

Aanrader voor families met kinderen

Perfecte ligging ten opzichte van de pistes. Mooie accomodatie heerlijk zwembad. Heerlijk uitgebreid buffet zowel 's, ochtends als 'savonds.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 2018
    8Anouschka19-08-2018

Mooie natuur, goed hotel met top personeel

Mooi hotel, zwembad binnen en buiten top. Sauna landschap ook fijn! Jammer alleen is de all incl formule, hierdoor wordt het meer een "vreetschuur" dan een net hotel. De mensen die erop afkomen hebben weinig respect voor het hotel of de mooie natuur. Als je de formule half pension zal maken dit beter zal worden en ook meer viersterren plus. Verder top

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Leo K12-03-2018

Thuiskomen in ons Berwang

Wij komen hier al jaren. Het is een tophotel, vooral met kinderen. De kamers, het personeel, het eten (zeer gevarieerd) , de ligging aan de piste en last but not least het huidige all inn concept: ontbijtbuffet zeer uitgebreid, warme lunch, diner of buffet en de gehele dag 5 soorten niet alcoholische drankjes en 5 soorten koffie (van espresso tot lungo) gratis. Tot slot kun je je kindjes gratis in het hotel naar de opvang brengen. En dan zijn er toch nog landgenoten die hun beklag doen over slappe frietjes. Wij en onze kinderen gaan niet naar Oostenrijk voor frites, hebben zalig gegeten. 2 x tijdens ons verblijf een heerlijk buffet. Italiaans met 3 soorten vlees, vis diverse pasta's, kazen. En dan kunnen de kids nog hun gratis ijsje nemen (Ook met de lunch) Kaiserhof team jullie zijn top.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Caroline Jansen05-03-2018

Aanrader voor een onbezorgde vakantie met gezinnen

Super fijn hotel waar voor kinderen en volwassenen alles geregeld is. Goed: Kwalitatief echt goed eten, ook voor kinderen (afwisselend, gezond en lekker) Prima kamers Veel te doen voor kids, ook de aller kleinsten zoals goede en transparante opvang Gastvrij personeel op de meeste plekken Aan de piste Lekker zwembad en sauna / wellness Personeel denkt in mogelijkheden Echt familiehotel

Minder goed Skigebied Berwang beperkt

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Fam. Lagas04-03-2018

Mooi familiehotel met prima all-inclusive formule

Uistekend familiehotel, gerund door familie Kuppelhuber Angerer met een professionele, attente en zeer behulpzame staf. Hotel is gelegen op een steenworp afstand van de piste. Wij komen hier al langer, maar hadden dit jaar voor het eerst de all-inclusive formule. Aanrader! Kinderen na de ochtend skiles opikken, skieen tot aan de hoteldeur, lekker lunchen in het hotel en kinderen ruim op tijd weer op de piste voor de middagles. Wij kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een ruim familieappartement, met zitkamer, 2 slaapkamers en een balkon op het zuiden. Hotel beschilt over prima wellness, fitness, zwembad en diverse sauna's. Enige minpunt is dat er 's avonds luidruchtige jonge kinderen tot na 22.00 uur door de gangen van het hotel rennen, terwijl hun ouders beneden in de bar zitten en niet naar hun kinderen omkijken. Het is een familiehotel, maar wel verveled als je wat eerder wilt gaan slapen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 7Jan willems19-01-2018

Super team,alleen de baas ! Niet proffesioneel

We komen hier al een aantal jaren en tot nu beviel dat altijd goed,aardig personeel en de voorzieningen zijn goed. Ook de ligging tov de pistes is prima. Maar....het eten wordt elk jaar slechter,smakeloos,droge vis,slecht vlees,slappe friet ,lauw eten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus dit jaar hebben we dat toch eens aangegeven en dat hadden we beter niet kunnen doen,de baas werd ontzettend boos en was niet voor rede vatbaar. Echt jammer want voor de rest is er bij kaiserhof niet zo veel mis !! Maar goed...we zijn niet weer welkom!! Niet dat we dat ook nog willen!! Zeer onproffesioneel gedrag !!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Fam a17-03-2017

Kindvriendelijk, goede service

Heerlijk hotel, waar we nu voor de 5e keer tijdens de wintersportvakantie hebben verbleven. Prachtige kamer, het is een gerenoveerde kamer, met prachtig uitzicht. Service is prima, personeel allervriendelijkst. Voor kinderen een ideale plek om te verblijven. Of ze kunnen zich vervoegen bij de kinderopvang in de kelder of zich zelf vermaken. Omdat er jaarlijks dezelfde kinderen zijn, zijn er altijd weer speelkameraadjes. Ze hoeven zich nooit te vervelen. Ideaal is de ligging vlakbij de skischool. Als je wilt kan je vanaf het hotel er naar toe skiën. Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn, dat de buitenkant van het hotel ook wel weer een likje verf zou kunnen gebruiken. Volgend jaar komen wij graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Sanders24-02-2017

Prima hotel, goede service/ligging

Voor de 3e keer hier op wintersportvakantie geweest en wederom met een goede ervaring naar huis gegaan. Personeel is erg vriendelijk en biedt een goede service. Heerlijk zwembad, ook apart voor de kleintjes, en keuze uit verschillends sauna's en stoombaden; alles netjes en schoon. We hebben zowel oude als nieuwe 'luxere/duurdere' kamers gehad. De oude zijn wat gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. De nieuwe/moderne zijn iets duurder, maar dat is de meerprijs ook waard. Het restaurant is goed, eten gevarieerd en voortaan heerlijk verse bonenkoffie. De ligging is helemaal bovenin het dorp, wat een prachtig uitzicht geeft en tevens op korte loopafstand van de pistes is. Wij komen hier nog steeds erg graag terug

Gereisd met partner in januari 2017

9 tips over Hotel Kaiserhof

• Henderikx, 07-01-2012

Zoals al eerder vermeld: Heb je hele jonge kinderen van zeg maar 0 tm 7 jaar, die je lekker hun gang wil laten gaan, dan is dit een prima hotel! Heb je die niet, dan zou ik er niet naar toe gaan!! Voor veel minder geld kun je in heel wat leukere hotelletjes terecht!

• Annette Baas, 19-03-2012

Neem luchtige kleding mee, zeker ook voor kleine kinderen. Het hotel is erg warm

• Johan J, 28-08-2012

Het hotel is wel een aanrader voor jonge gezinnen met kinderen maar hou dan wel rekening dat de kids niet kieskeurig mogen zijn wat eten betreft.

0 vragen over Hotel Kaiserhof

• Animatie programmaAanwezig