Hotel Kaiserhof

• Kinderopvang
  • Sauna

199 reviews over Hotel Kaiserhof

• 8Anne07-03-2020

Gezellig en ontspannen kinderhotel.

Wij hebben met onze kinderen van 4 en 8 jaar een heerlijke week in Berwang gehad. Het gebied is niet erg groot, maar perfect met kinderen. Ligging van het hotel t.o.v. pistes/skischool is goed. We verbleven in een prachtige gerenoveerde en zeer schone familiekamer met nieuwe badkamer en aparte kinderkamer. Het zwembad is erg fijn. Omkleden op de kamer en met de aanwezige badjassen naar het zwembad (slippers meenemen). Het restaurant is prima, maar uitgebreid tafelen is er niet bij open van 18-20 uur). Drie avonden een buffet en vier avonden een keuzemenu (met deels buffet). Het eten is weinig verfijnd, maar prima na een dag skiën. Veel kinderen die rondrennen, hoewel dit niet erg storend was. Ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel is vriendelijk (op een enkele serveerster na) en op kinderen gericht. Er is een uitgebreid animatieprogramma voor kinderen (voornamelijk in het duits). Skiverhuur in het hotel en gratis sleetjes lenen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 4Henry16-02-2020

Gedateerd kinderhotel

Gedateerd hotel Restaurant personeel aardig, maar ook het eten is wat gedateerd, zeker ook voor de prijs. Zeer gericht op kleine kinderen, die hebben het hier naar hun zin. Service en ontvangst bij de receptie is onaardig en niet gericht op klanten helaas.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2020

• 9LEO KERSTEN03-02-2020

Super locatie

Wij komen hier al jaren, vroeger met onze kinderen en nu gaan de kleinkinderen mee. Dit is een zeer kindvriendelijk hotel waar zelfs de barman Sebastiaan voor de kids alcoholvrije drankjes maakt. De hele dag kun je onbeperkt gebruik maken van de drankjes en koffieautomaat. Uit deze automaat is de cappucino perfect.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 5Fam. Jansen02-02-2020

Dit was onze laatste keer hier....

Ligging is schitterend! Mooi uitzicht over de vallei. Kamer en badkamer erg gedateerd en afgeleefd, wel schoon. All-inclusive is niet meer wat we gewend waren. 10 jaar geleden was de keuken veel beter.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    8An24-02-2019

Relaxed

Super hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekende buffetten en skiën vanaf het hotel en weer terug 👍🏽.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10B.de Jongh06-02-2019

Zeer gastvrij hotel in een prachtige omgeving!

Heel schoon hotel met een fantastisch team. Wij kwamen vroeg aan met de bus en konden om 8 uur al naar onze kamer. Daarna een heerlijk ontbijt. Het hotel ligt in een prachtige omgeving en er zijn genoeg wandelmogelijkheden. Wij zijn al op leeftijd en in het hotel waren veel kleine kinderen. Alles ging heel gemoedelijk. Iedereen was erg welkom ,we hebben nergens last van gehad. We voelden ons een beetje opa en oma. ‘S Morgens en ‘s avonds een uitbreid buffet en verder stond er altijd de hele dag door eten en drinken klaar. Alles kon gevraagd worden. Wij hebben het niet ervaren als een “vreetschuur”, het was gezellig met veel jonge gezinnen om ons heen. Kortom onze vakantie was fantastisch! Veel dank voor het personeel dat ons uitgebreid uitlegde waar we naar toe konden gaan om te genieten! Wij hopen zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Edwin besseling15-01-2019

Aanrader voor families met kinderen

Perfecte ligging ten opzichte van de pistes. Mooie accomodatie heerlijk zwembad. Heerlijk uitgebreid buffet zowel 's, ochtends als 'savonds.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 2018
    8Anouschka19-08-2018

Mooie natuur, goed hotel met top personeel

Mooi hotel, zwembad binnen en buiten top. Sauna landschap ook fijn! Jammer alleen is de all incl formule, hierdoor wordt het meer een "vreetschuur" dan een net hotel. De mensen die erop afkomen hebben weinig respect voor het hotel of de mooie natuur. Als je de formule half pension zal maken dit beter zal worden en ook meer viersterren plus. Verder top

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Leo K12-03-2018

Thuiskomen in ons Berwang

Wij komen hier al jaren. Het is een tophotel, vooral met kinderen. De kamers, het personeel, het eten (zeer gevarieerd) , de ligging aan de piste en last but not least het huidige all inn concept: ontbijtbuffet zeer uitgebreid, warme lunch, diner of buffet en de gehele dag 5 soorten niet alcoholische drankjes en 5 soorten koffie (van espresso tot lungo) gratis. Tot slot kun je je kindjes gratis in het hotel naar de opvang brengen. En dan zijn er toch nog landgenoten die hun beklag doen over slappe frietjes. Wij en onze kinderen gaan niet naar Oostenrijk voor frites, hebben zalig gegeten. 2 x tijdens ons verblijf een heerlijk buffet. Italiaans met 3 soorten vlees, vis diverse pasta's, kazen. En dan kunnen de kids nog hun gratis ijsje nemen (Ook met de lunch) Kaiserhof team jullie zijn top.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Caroline Jansen05-03-2018

Aanrader voor een onbezorgde vakantie met gezinnen

Super fijn hotel waar voor kinderen en volwassenen alles geregeld is. Goed: Kwalitatief echt goed eten, ook voor kinderen (afwisselend, gezond en lekker) Prima kamers Veel te doen voor kids, ook de aller kleinsten zoals goede en transparante opvang Gastvrij personeel op de meeste plekken Aan de piste Lekker zwembad en sauna / wellness Personeel denkt in mogelijkheden Echt familiehotel

Minder goed Skigebied Berwang beperkt

Gereisd met vrienden in februari 2018