Hotel Kaiserhof

8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,5

127 reviews over Hotel Kaiserhof in het Nederlands

Anders

Mooie natuur, goed hotel met top personeel

Anouschka
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, zwembad binnen en buiten top. Sauna landschap ook fijn! Jammer alleen is de all incl formule, hierdoor wordt het meer een "vreetschuur" dan een net ****hotel. De mensen die erop afkomen hebben weinig respect voor het hotel of de mooie natuur. Als je de formule half pension zal maken dit beter zal worden en ook meer viersterren plus.

Verder top

Thuiskomen in ons Berwang

Leo K
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen hier al jaren. Het is een tophotel, vooral met kinderen. De kamers, het personeel, het eten (zeer gevarieerd) , de ligging aan de piste en last but not least het huidige all inn concept: ontbijtbuffet zeer uitgebreid, warme lunch, diner of buffet en de gehele dag 5 soorten niet alcoholische drankjes en 5 soorten koffie (van espresso tot lungo) gratis. Tot slot kun je je kindjes gratis in het hotel naar de opvang brengen. En dan zijn er toch nog landgenoten die hun beklag doen over slappe frietjes. Wij en onze kinderen gaan niet naar Oostenrijk voor frites, hebben zalig gegeten. 2 x tijdens ons verblijf een heerlijk buffet. Italiaans met 3 soorten vlees, vis diverse pasta's, kazen. En dan kunnen de kids nog hun gratis ijsje nemen (Ook met de lunch) Kaiserhof team jullie zijn top.

Aanrader voor een onbezorgde vakantie met gezinnen

Caroline Jansen
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super fijn hotel waar voor kinderen en volwassenen alles geregeld is.

Goed:

Kwalitatief echt goed eten, ook voor kinderen (afwisselend, gezond en lekker)

Prima kamers

Veel te doen voor kids, ook de aller kleinsten zoals goede en transparante opvang

Gastvrij personeel op de meeste plekken

Aan de piste

Lekker zwembad en sauna / wellness

Personeel denkt in mogelijkheden

Echt familiehotel

Minder goed

Skigebied Berwang beperkt

• Ligging t.o.v. pistes10

Uistekend familiehotel, gerund door familie Kuppelhuber Angerer met een professionele, attente en zeer behulpzame staf. Hotel is gelegen op een steenworp afstand van de piste. Wij komen hier al langer, maar hadden dit jaar voor het eerst de all-inclusive formule. Aanrader! Kinderen na de ochtend skiles opikken, skieen tot aan de hoteldeur, lekker lunchen in het hotel en kinderen ruim op tijd weer op de piste voor de middagles. Wij kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een ruim familieappartement, met zitkamer, 2 slaapkamers en een balkon op het zuiden. Hotel beschilt over prima wellness, fitness, zwembad en diverse sauna's. Enige minpunt is dat er 's avonds luidruchtige jonge kinderen tot na 22.00 uur door de gangen van het hotel rennen, terwijl hun ouders beneden in de bar zitten en niet naar hun kinderen omkijken. Het is een familiehotel, maar wel verveled als je wat eerder wilt gaan slapen.

Super team,alleen de baas ! Niet proffesioneel

Jan willems
19-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen hier al een aantal jaren en tot nu beviel dat altijd goed,aardig personeel en de voorzieningen zijn goed.

Ook de ligging tov de pistes is prima.

Maar....het eten wordt elk jaar slechter,smakeloos,droge vis,slecht vlees,slappe friet ,lauw eten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dus dit jaar hebben we dat toch eens aangegeven en dat hadden we beter niet kunnen doen,de baas werd ontzettend boos en was niet voor rede vatbaar.

Echt jammer want voor de rest is er bij kaiserhof niet zo veel mis !!

Maar goed...we zijn niet weer welkom!! Niet dat we dat ook nog willen!!

Zeer onproffesioneel gedrag !!

Kindvriendelijk, goede service

Fam a
17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel, waar we nu voor de 5e keer tijdens de wintersportvakantie hebben verbleven. Prachtige kamer, het is een gerenoveerde kamer, met prachtig uitzicht. Service is prima, personeel allervriendelijkst. Voor kinderen een ideale plek om te verblijven. Of ze kunnen zich vervoegen bij de kinderopvang in de kelder of zich zelf vermaken. Omdat er jaarlijks dezelfde kinderen zijn, zijn er altijd weer speelkameraadjes. Ze hoeven zich nooit te vervelen.

Ideaal is de ligging vlakbij de skischool. Als je wilt kan je vanaf het hotel er naar toe skiën.

Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn, dat de buitenkant van het hotel ook wel weer een likje verf zou kunnen gebruiken.

Volgend jaar komen wij graag weer terug!

Prima hotel, goede service/ligging

Sanders
24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 3e keer hier op wintersportvakantie geweest en wederom met een goede ervaring naar huis gegaan. Personeel is erg vriendelijk en biedt een goede service. Heerlijk zwembad, ook apart voor de kleintjes, en keuze uit verschillends sauna's en stoombaden; alles netjes en schoon. We hebben zowel oude als nieuwe 'luxere/duurdere' kamers gehad. De oude zijn wat gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. De nieuwe/moderne zijn iets duurder, maar dat is de meerprijs ook waard. Het restaurant is goed, eten gevarieerd en voortaan heerlijk verse bonenkoffie. De ligging is helemaal bovenin het dorp, wat een prachtig uitzicht geeft en tevens op korte loopafstand van de pistes is.

Wij komen hier nog steeds erg graag terug

Veel te duur

Nvrijhoeven
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sommige kamers zijn vernieuwd maar nog altijd veel oude kamers met vloerbedekking die al jaren kapot is

Jammer. Je betaald toch echt genoeg

Bianca Kuppelhuber, Hoteldirektor, 1-3-2017

Dear Family,

Thank you for your feedback. It is right that not all rooms are renovated at the moment.

We do this step by step. This spring is the next stage of construction. 26 Double rooms will become 13 new family rooms.

Our prices are calculated by the different categories of rooms. The not-renovated rooms have lower prices than the new rooms.

Best regards

Family Kuppelhuber-Angerer

Geen 4 sterren

Erik
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamer was Zeer oud, zoals veel meer onderdelen in het hotel.

Er staat een TV maar dat was alleen sneeuw, een kluis op je kamer is een houten deurtje met slotje voor het nachtkastje.

Gehele hotel heeft achterstallig onderhoud.

Sauna gedeelte is erg mooi.

Ontvangst in het hotel was niet erg vriendelijk, maar het overige personeel daarna wel.

Bediening verstond bijna geen duits of engels, maar het eten was erg goed.

Afstand tot de lift is plm 300 m maar bergaf.

Bianca Kuppelhuber, Hoteldirektor, 1-3-2017

Dear Erik,

If we know any problems in the rooms, we always try to fix it.

Other guests always praise our friendliness and kindness of our staff. Sorry that you not felt so.

A lot of our staff members are native speaker in German. All others speak good German. Most of them speak also very well English.

Best regards

Family Kuppelhuber-Angerer

• Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben het niet eens met de vorige schrijver. Het is Oostenrijk en geen Turkije.

Wij vonden het een prima hotel. De ontvangst was hartelijk en de kamers waren goed. Ja gedateerd. Deze worden in het voorjaar gerenoveerd. Het was schoon en de verwarming deed het goed. Ja je even wachten op warm water. Ach je hebt vakantie. Wij kunnen niets dan lof spreken over alle personeelsleden. Zij kwamen uit verschillende landen en spraken redelijk en sommige zeer goed Duits. Er waren zelf Hollanders aan het werk daar in de Keuken restaurant,bar en bij de kinderopvang. De skikelder was top verwarmd. Ik heb altijd koude voeten en heb daarom ook verwarming in mijn schoenen. Had je de 1e 2 uur niet nodig zo warm waren de schoenen.

Bij de koffie en dranken automaat was het schoon. Waren er een keer geen kopjes dan werd dat snel aangevuld.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiserhof in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.