Hotel Jagdhaus

• Sauna

42 reviews over Hotel Jagdhaus

• 1Kamiel Sanders10-05-2014

Alles behalve service, rampenhotel

Kamer was zeer slecht, verouderd en afgedankt. Een oplossing kwam er niet! Personeel heeft lak aan je, bij het eten kijken ze je inderdaad weg en doen niks voor je. Het enige positieve is de ligging aan de piste

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 4mariemarijke17-03-2013

slecht

Matig hotel, slechte bediening, onvriendelijk, ongeinteresseerd, niet gemotiveerd!! Kamers wel redelijk, elke dag schoonmaak. Rumoerig hotel...alles zeer verouderd! Ontbijt matig, koude koffie met drap, werd niks aangevuld, moest je elke keer om vragen! Met veel lawaai werd er opgeruimd tussendoor! Avondeten matig, uitgedroogd vlees, werd niet aangevuld...of het was op! Als je wat later aanschoof, waren obers geirriteerd en keken regelmatig op het horloge, dat je het restaurant moest gaan verlaten!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 8marc smit22-02-2013

prijs kwaliteitsverhouding is goed

Wij zijn met de karnavalsweek geweest en het is ons goed bevallen ondanks de niet zo erg goede beoordelingen van dit hotel. De ligging is super,het personeel is vriendelijk,de kamers zijn ruim en zuiver en ook het eten was goed. Wat wil je nog meer!!!

Gereisd in februari 2013

• 8wettum09-02-2013

Geweldige ligging aan de piste!

Jagdhaus is een ontspannen familiehotel. De ligging pal aan de piste is gewoon TOP. Nette kamers, schoon, goede badkamer, 'typisch Tiroolse' inrichting van de lounge en het ruime restaurant. Vriendelijke mensen die je snel kennen. Prima ontbijt, 's avonds een eenvoudige, echt Oostenrijkse keuken. Inderdaad (zie anderen) wat versleten bekleding van de trap maar wat een prachtige smeedijzeren trapleuningen! Kortom: wij gaan nog eens!

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Harriet07-02-2013

Boven verwachting

Na het lezen van de beoordelingen was ik toch een beetje huiverig geworden. Omdat we slecht weer onderweg verwachtten zijn we dag eerder vertrokken. Toen bleek dat de reis zeer voorspoedig verliep hebben we het hotel gebeld of we een dag eerder konden komen. Was geen enkel probleem. Bij aankomst bleek onze 3 pers. kamer een 2pers. kamer te zijn. Er werd direct actie ondernomen. Kamers idd erg warm. Werd prima schoongehouden. Iedere dag schone handdoeken hoewel dat voor ons echt niet nodig was. De Hongaarse ober in het hotel was bijzonder vriendelijk. Tijdens ons verblijf was ik jarig. De eettafel was versierd en we kregen een glaasje sekt. We vragen ons af wat er met het hotel gaat gebeuren. De apres-skibar is gesloten. en de inpandige bakkerij gesloten. Lijkt alsof de eigenaren (van hotel Kaisershof) er geen geld meer in willen steken. Lijkt ons jammer. Ligging perfect, direct aan de piste. Eten was aardig. Niet veel keus. Maar voor prijs mag je dit ook niet verwachten.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8ed04-02-2013

voor herhaling vatbaar

Hotel Jagdhaus is een goed hotel voor een lang weekend of een midweek De kamers waren ruim maar erg warm. Iedere dag schone badlakens. De medewerkers waren zeer vriendelijk en hulpzaam. Het avondeten was onder de maat en niet lekker het ontbijt was oke mits je er vroeg bij was. De ligging van het hotel ten opzichte van de piste was echt top, kortom een goed hotel ,schoon en zeer vriendelijke bediening voor een redelijk prijs.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 3coryvon06-01-2013

Niet aan te raden

Hotel Jagdhaus in Berwang is direcht aan de piste gelegen. Eten is vechten om een lapje vlees en op sommigen dagen serveren ze alleen vis. Salade bestaat uit sla, augurk en zilveruitjes. Liftdeuren pendelen. Bediening is niet ervaren en dat merk je aan het opnemen van drankjes en het weghalen van borden etc. Na veel geklaag van medereizigers is het op donderdagavond goed te noemen, daar van Kaiserhof 1 hoofdober kwam en er livemuziek werd geregeld. De volgende dag was het weer als vanouds. Buiten is de biergarten niet open eveneens de bakkerij inpandig is leeg. Het pand is niet onderhouden. Heel warm in de kamers en badkamer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2012

• 6Fam. Platen17-03-2012

Vervallen glorie

wij zijn hier afgelopen week geweest. De gastvrouw is zeer vriendelijk en de ligging t.o.v de piste is ideaal. Echter het eten ('s avonds was er een buffet bij) was ver beneden pijl !! Volgend jaar gaan we wel weer naar Berwang, maar dan in een appartement.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Michel Moeskops15-03-2012

Prima

Prima hotel. Prijs/kwaliteit verhouding in orde. Ligging zeer gunstig. Skigebied is niet al te groot maar wel mooi (bosrijk). Donderdagavond een verlichte piste, heel leuk. Ruime hotelkamer, schitterend uitzicht. Ontbijt en diner in buffetvorm. Eenvoudig, maar verzorgd. Rustig dorp. Geen bruisend uitgaansleven.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 0Dhont Yves18-02-2012

Prijs kwaliteit gezien goed hotel

Dit is een goed hotel gezien de prijs die maar betaald dient te worden. De kamers waren ruim en hygienisch. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was ok en de avondmaaltijden waren gewone dagelijkse kost. Mensen die top gastronomie verwachten moeten maar naar duurdere hotels gaan. Een topper is dat het hotel direct aan de piste ligt. Het skigebied is inderdaad klein, maar met de eigen wagen sta je binnen het kwartier in een ander gebied, waar je met dezelfde skipas terecht kan. De pistes worden wel goed onderhouden. Kortom, wij zijn tevreden over onze reis en dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Jagdhaus info