Appartement Haus Berktold

Nagenoeg op de piste...!

prive
25-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie locatie naast de skischool. Appartement is wel verouderd maar met ruime kamers en schoon.

Prima locatie! maar.......

PNO
9-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn van 20-2-10 tot 27-2-2010 in Haus Berktold geweest. De ligging is ideaal..... de inrichting is allemaal zeer gedateerd, maar netjes en schoon. Er is echter een heel groot nadeel, wij mochten geen gasten ontvangen!!!! Zij mochten niet eens het huis binnen.... Voor ons niet zo leuk, wij waren met familie, zij zaten in een andere accomodatie ( waar wij wel welkom waren!!) Dat was een enorme domper op het verblijf... de gastvrouw hield de hele dag in de gaten wie er in-en uit gingen.... Wij hebben het wederom erg leuk gehad in Berwang.... beetje jammer... meestal zijn de Oostenrijkers niet zo moeilijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Berktold in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Berktold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Berktold scoort een 7.4 uit 10 op basis van 2 reviews.