Appartement Egghof

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Egghof

• 4De Graaf10-02-2020

Nooit meer

De locatie is prima, het interieur wat sleets en voor onze 2 kleinkinderen was er slechts 1 kinderstoel hoewel we in september al gereserveerd hadden. In de "wellness" hingen veel papiertjes met de tekst defect. Het zwembadwater levert al ras blauwe lippen op maar dat mag de pret niet drukken. Zoek geen speelgoed onder de banken want wat je daar aantreft........Wat het meest stoort is het gedrag van de eigenaresse. Wij komen al vele jaren in Egghof (onderdeel van Alpenrose en Bellevue) en tolereerden haar humeur maar dit jaar is ze echt te ver gegaan. Wij moeten op zoek naar een ander onderkomen want de bejegening is zo onder de maat dat dit niet meer te vedragen is. Wij hebben dit ook kenbaar gemaakt maar kregen eigenlijk geen reactie. Kortom wie een dikke huid heeft en niet maalt om allerlei onbruikbare faciliteiten is hier voor de hoofdprijs "spekkoper"

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Fam. Grootveld13-03-2013

Super leuk appartement

Wij zijn vorige week 2-3-2013 naar berwang geweest in egghof. Een mooi Oostenrijks appartement heel schoon groot zat en alles aanwezig Tegen over de skipiste ideaal met kinderen. Berwang is een erg leuk en mooi skigebied met kinderen ontzettend leuke ski school komen zeker volgend jaar terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8floris_gerritsen17-02-2013

Mooie uitvalsbasis

Egghof is een modern appartement met Oostenrijkse details: veel hout. Het ligt op slee-/loopafstand van de pistes, de skischool en het leukste restaurant: Sport Alpin. Skiverhuur naast Egghof in de kelder. Appartement is zeer schoon en netjes. Zwembad, sauna e.d. kan je in het naastgelegen hoofdgebouw vinden. Ideale plek voor gezin met (jonge) kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Sigrid honsbeek18-01-2013

Praktisch en aan de piste!

Fijne skivakantie gehad hier! Appartement is prima, alles aanwezig, schoon en goede bedden. De vide waar de kinderen sliepen was alleen veel te warm om te slapen. Daarnaast misten we wel een lekkere bank om 's avonds even lekker te zitten. We hadden alleen een oostenrijkse eethoek. Afstand naar de skischool is helemaal top en berwang zelf is heel gemoedelijk voor jonge gezinnen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8Peggy02-07-2012

Mooie plek om te overnachten

Het is wat klein maar zeker niet lelijk. de sfeer is berwang is erg leuk. De kamer zijn erg schoon wel ingericht in de ouderwetse stijl.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 8Mario11-08-2011

Zeer goede ligging om te skieën

Hetc appartement is zeer prachtig gelegen tov de piste's. Je vertrekt aan het app. met je ski's en komt er zo terug. S'morgens kun je broodjes bestellen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 10Clementien Stokkingreef28-02-2010

Super appartement t.o.v. de piste

Een geweldig appartement met uitzicht op de piste met 6-persoons stoeltjeslift. We konden tot aan de voordeur skiën. Iedere avond werd er gezwommen in het (kleine) zwembad in hoofdgebouw Alpenrose. Het skigebied is heel gemoedelijk en overzichtelijk zodat de kids er rustig alleen konden rondskiën. Er zijn een aantal zwarte, rode en veel blauwe pistes. Voor de gevorderde skiër zal het niet veel uitdaging bieden maar wel lekker om een weekje te zijn. Ook de rodelbaan naast de piste was erg in trek bij de kinderen. Voor de wandelende mensen onder ons is het zeker een aanrader en ook de langlaufers komen zeker aan hun trekken. Voor ons is het zeker dat we volgend jaar weer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8E. Bak09-02-2009

We komen terug.

Zeer vriendelijke ontvangst. Egghof is een heerlijk fris gebouw. Ons tweepersoonsappartement was ruim en beschikte over een fijne grote badkamer. Twee bedbanken (boxspring) die overdag dienden als hoekbank. Uitermate schoon, 3 x per week handdoekenwissel en schoonmaak. We hadden direct uitzicht op de piste.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9wintraecken24-02-2007

mooi gelegen, veel zon ,weinig sneeuw. makkelijke stoelen op balkon en in kamer wenselijk.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2007

• 9K v.d. Horn26-03-2005

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in App. Egghof. Zeer vriendelijk personeel. Zeer schoon en nieuw (3 jaar oud). Je kunt bijna je app. in skieen. Voor gezinnen met kinderen ideaal i.v.m. de skischool op plm. 100 meter (die ook super kindvriendelijk is), luxe zwembad,veel speelplaatsen en eigen parkeerplaats. Aanrader !!!

Gereisd in maart 2005

Appartement Egghof info