Appartement Chalet Zur Rose

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Chalet Zur Rose

• 8v.Ingen18-02-2013

Top!!

Wij hebben vorig jaar met ons hele gezin in Nelke gezeten (6 volw.pers.) en hebben een hele leuke vakantie gehad. Het appartement is mooi groot en schoon. De ligging is perfect t.o.v. de piste. Aan de overkant is een leuk winkeltje met van alles te krijgen, zelfs eten op bestelling en is ook nog eens erg lekker. Dit jaar zijn wij (2 pers.) er weer geweest met vrienden met 2 kleine kinderen en ook die vonden het geweldig en heel kindvriendelijk. In de brochure staat vermeld dat er GEEN wifi is, maar aan het einde van onze vakantie was ook dat aanwezig. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Avezaat13-02-2013

Hier komen wij zeker terug!!!

Leuk en gezellig dorpje, uitermate geschikt voor een skivakantie met jonge kinderen of voor beginnende skiers. Het nieuwgebouwde complex ligt heel centraal in het dorp, dichtbij pistes, skiverhuur en skischool. Onze eerste reactie v/h appartement (Nelke), was ´Wow´ wat een ruimte!! Alles mooi, luxe, nieuw, schoon en praktisch ingericht. Ruime slaapkamers met heerlijke bedden, fris beddengoed en voldoende kastruimte, grote badkamer met ligbad-douchecombinatie, apart toilet en gezellige woonkamer met goedzittende banken, lange eettafel met 8 fijne stoelen en openslaande deuren naar zonneterras. Moderne keuken met grote koelkast, vaatwasser en gelukkig een oven ipv een magnetron. Ook heel fijn de tegenovergelegen supermarkt met dagelijks verse broodjes en voor ´s avonds ook heerlijke afhaalmaaltijden. Restaurantjes eveneens op loopafstand. Kortom: een TOP-vakantie voor ons en onze dochtertjes, die hier voor het eerst hebben leren skien. Hier komen wij zeker de komende jaren weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7jpjedi15-01-2013

Nog wel wat verbeterpunten

Locatie is modern ingericht en alles is nieuw. Het dorpje is idyllisch en het appartement ligt centraal in het dorp op ideale afstand van gastronomie, levensmiddelen en skilift. Uitzicht is fantastisch met zicht op pistes. Echter er waren wat punten die juist door ons scherp zijn veroordeeld aangezien we toch de hoofdprijs voor een weekje hebben betaald. -De grootste ergernis was het ontbreken van wifi. Dit is door de beheerder Ernst aangegeven dat het geïnstalleerd werd en elk moment zou functioneren. Echter hier is het nooit van gekomen en de beheerder bleef stil. -Douchescherm ontbrak waardoor de hele badkamer blank staat ook al doe je voorzichtig. -Er is ruimte genoeg voor een mooie douchecabine en aparte wc. Dit laatste is ook erg gewenst als je met een groep van 8 mensen verblijft. -Er zijn 3 slaapkamers echter maar 4 slaapplaatsen buiten de stapelbedden. Dit mag best duidelijker vermeld worden. -Een appartement zonder magnetron is wel erg vreemd in mijn ogen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 5roodkapje18912-01-2013

goede lokatie tov van piste

appartement 200m van piste en tegenover levensmiddelenwinkel.

Appartement was voor 8 personen, we hadden voor zes geboekt dus net genoeg. absoluut niet voor 8 personen. (2xstapelbed) Er is maar een toilet. ( dit is te weinig) Bad moest eigelijk worden voorzien van douchescherm ivm veel water naast bad tijdens douchen. Verder Geen wifi, was wel beloofd. Haarfohn en magnetron geen overbodigde luxe,

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9De Jong07-09-2009

Luze en ideale ligging

Vrij duur appartement, maar zeer luxe uitgevoerd. Alles is erg nieuw en netjes. Goede bedden en mooie stenen vloer. Ligging is ideaal: midden in het dorpje, maar op slechts 3 min lopen van de piste. Omdat de weg naar de piste vlak is, is dat ook met kleine kinderen goed te doen. Direct tegenover is een kleine supermarkt. Skigebied is vrij klein, maar sneewuzeker en zeer geschikt voor kinderen. Nadeel is dat het gebied (en de skischool in het bijzonder) erg druk zijn tijdens de schoolvakanties. Daarbuiten is het rustig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 10FR06-04-2008

Super de luxe appartement met veel ruimte voor grote groep. Wij zijn in veel appartementen geweest maar dit is af. Alles erop en eraan. Tot volgend jaar

Gereisd met familie in maart 2008

• 10tiny de ruiter26-09-2007

Met de pasen hebben wij in zur rose gelogeerd. Wat een geweldig sjiek appartement. Alles is in ruime mate aanwezig en zeer doelmatig ingericht. Prima bedden ,prachtige badkamer , we komen zeker terug en heel veel succes ,

Gereisd met familie in april 2007

Appartement Chalet Zur Rose info