Appartement Chalet Zur Rose

17 reviews over Appartement Chalet Zur Rose

• 2018
    10Marianne05-08-2018

Aanrader!

Een prachtig appartementencomplex centraal in Berwang. We waren drie nachten in appartement Nelke. Wat een luxe! Heerlijke bedden, fijne douche, ruime kamers en een terras. Ans en Robert zijn enorm gastvrij en behulpzaam bij vragen. We komen graag nog een keer terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Fam Zinkstok08-01-2018

Oprecht fantastisch!

Zeer welkom en behulpzaam ontvangst door leuke mensen (Ans en Robert) Appartement was erg ruim en mooi ingericht met nieuwe kwaliteit meubels. Alles was zo schoon dat we onze dochter van 13mnd gewoon over de vloer lieten kruipen. Op 2 min loopafstand sta je bij de skiverhuur/school en de ski-liften. Leuke en betaalbare restaurant ook op loopafstand. Hopelijk is er volgend jaar weer plek! Groet fam: Zinkstok

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

9Ilse20-12-2016

fantastisch!

Het appartement was super! Ligging midden in het centrum en op loop afstand van de prachtige pistes. Mooie ruime ingerichte appartementen, en een heerlijk balkon. Alles was brand schoon en goed geregeld. Volgend jaar komen wij zeker terug!

Gereisd met vrienden in december 2016

• 6Frans08-03-2016

Helaas een tegenvaller

Het onthaal was slecht, erg vies en slecht onderhouden appartement. Schimmel in de douche en de haren van de vorige bewoners lagen er nog. Spinrag door het gehele appartement en stofzuigen van plint tot plint was ook nog nooit gedaan. Deksel van afvalemmer kapot en lampje boven de spiegel in de badkamer deed het niet en werd ook niet gerepareerd. Meubels vies en doorgezakt. Voor deze prijs Nooit meer. Ligging is midden in het centrum.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Rutger26-01-2016

Ideaal

Het appartement ligt op nog geen 5 minuten lopen van de piste. Op de terugweg gezellig even een drankje doen bij de apres ski H2O. Tegenover het appartement (straat oversteken, nog geen 10m) zit een supermarkt, waar ook complete maaltijden besteld kunnen worden (laden mit pfiff), erg handig aangezien we met kleine kinderen waren en niet elke dag uit eten wilden. Appartement was veel ruimer dan we vooraf dachten en alles zag er top uit. Ruime badkamer en een aparte wc. We zaten in nelke en hadden ruime slaapkamers. Ook de woonkamer was ruim, onze kinderen konden zich hier goed vermaken. Tot slot was de communicatie met de beheerders erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Fam.03-01-2016

Top appartement

Zeer mooi appartement, Nelke! Mooie plek tov de pistes en ruim!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9John26-08-2014

Geweldig ruim, net en schoon appartement

Erg ruim en vooral net appartement. Alles was netjes schoon. De bedden zijn super en op alle kamers heb je een zee aan ruimte. Meubels zijn van goede kwaliteit. Wij zaten met 6 personen in 1 appartement op de begane grond waar je dan een lekker groot terras hebt. Naast het appartement heb je een mini-supermarkt met alles wat je maar nodig hebt. In de ochtend lekker verse broodjes, maar ook voor de overige boodschap lekker handig. In de buurt voldoende vertier voor iedereen. Zwemmen in het buitenbad op loopafstand, binnen zwembad in het dorp verderop. De beheerders zijn vriendelijk en staan voor je klaar als je een vraag hebt. Geweldig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Wifi is gewoon aanwezig en gratis beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8L.Koks19-02-2013

Chalet zur Rose: een schot in de roos!

Al voor het vierde jaar hebben wij een wintersportweek doorgebracht in Chalet zur Rose in Berwang. Op een ideale en centrale plek in het dorp liggend is het voor ons (skiërs, langlaufers en wandelaars) een ideale uitvalsbasis. Het leuke van Berwang is onder meer dat we elkaar regelmatig al skiënd, langlaufend of wandelend tegenkomen. Het appartement 'Alpenlilie' voldoet in hoge mate aan onze wensen met 4 volwassenen en 3 kinderen. Het appartement is niet echt goedkoop, maar is wel luxe en comfortabel ingericht, dus best wel waar voor je geld. De aanwezigheid aan de overkant (10 meter!) van de 'Laden mit Pfiff' van Franz und Bettina maakt dat je heerlijk eten kunt bestellen en afhalen. De kinderen hebben voldoende speelruimte, we kunnen 's avonds gezellig zitten en de bedden zijn prima! Het beheer van Chalet zur Rose is aan de goede handen van Anneke en Ernst toevertrouwd. Kortom wij komen er elk jaar graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8v.Ingen18-02-2013

Top!!

Wij hebben vorig jaar met ons hele gezin in Nelke gezeten (6 volw.pers.) en hebben een hele leuke vakantie gehad. Het appartement is mooi groot en schoon. De ligging is perfect t.o.v. de piste. Aan de overkant is een leuk winkeltje met van alles te krijgen, zelfs eten op bestelling en is ook nog eens erg lekker. Dit jaar zijn wij (2 pers.) er weer geweest met vrienden met 2 kleine kinderen en ook die vonden het geweldig en heel kindvriendelijk. In de brochure staat vermeld dat er GEEN wifi is, maar aan het einde van onze vakantie was ook dat aanwezig. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Avezaat13-02-2013

Hier komen wij zeker terug!!!

Leuk en gezellig dorpje, uitermate geschikt voor een skivakantie met jonge kinderen of voor beginnende skiers. Het nieuwgebouwde complex ligt heel centraal in het dorp, dichtbij pistes, skiverhuur en skischool. Onze eerste reactie v/h appartement (Nelke), was ´Wow´ wat een ruimte!! Alles mooi, luxe, nieuw, schoon en praktisch ingericht. Ruime slaapkamers met heerlijke bedden, fris beddengoed en voldoende kastruimte, grote badkamer met ligbad-douchecombinatie, apart toilet en gezellige woonkamer met goedzittende banken, lange eettafel met 8 fijne stoelen en openslaande deuren naar zonneterras. Moderne keuken met grote koelkast, vaatwasser en gelukkig een oven ipv een magnetron. Ook heel fijn de tegenovergelegen supermarkt met dagelijks verse broodjes en voor ´s avonds ook heerlijke afhaalmaaltijden. Restaurantjes eveneens op loopafstand. Kortom: een TOP-vakantie voor ons en onze dochtertjes, die hier voor het eerst hebben leren skien. Hier komen wij zeker de komende jaren weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

0 tips over Appartement Chalet Zur Rose