Hotel Berghotel Axx

9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,1

8 tips over Hotel Berghotel Axx

peperkamp_g, 26-8-2017
Bezoek op een mindere dag Garmisch PartenKirchen leuk stad je op ongeveer 40min rijden.
R.v.S., 11-9-2015

Is het weer te slecht voor het plaatselijke Berenzwembad, ga dan naar Reutte en bezoek de Alptherme met een mooi binnenbad en verwarmd buiten bad met thermische zouten, men zegt dat de huid er van opknapt.

je kan 2, 4 uur of de hele dag verblijven.

R.v.S., 11-9-2015
Als je een mooie autorit wil maken in de omgeving neem dan de route Berwang, Namlos, Stanzach, Elmen, Imst, Bichbach, Berwang stop ook eens in de kleine plaatsen er is altijd weer wat te ontdekken, ook het gedeelte door de bergen is indrukwekkend.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Axx voor je op een rij gezet:

Marco Baks, 18-3-2015
Deze winter hebben we voor het eerst kunnen genieten van het buitenterras.Weg van de drukte bij de skipiste,en heerlijk genieten van de rust bij het hotel.
José, 2-8-2014
Kijk ook eens op hun Facebook pagina zie je leuke foto's staan van o.a. de activiteiten die er gedaan zijn :-)
Hulsebosch, 25-3-2014
Het Zugspitze gebied zeker gaan ontdekken, kan ook in combinatie met de Berwang skipas, dat scheelt een hoop geld. Het mooie uitzicht op 3000 meter is waanzinnig.

Wiegman, 2-2-2014

Als je a la carte wil eten halen ze de prijs van het menu eraf.

De fondue en sate zijn erg goed, het is een goede keuken

Haal een borrel bij de skilounge.

PIerre, 22-5-2013
In de zomer van 2013 wordt -zo is ons verteld- een outdoor programma aangeboden voor gezinnen met kinderen. Die worden bezig gehouden door een animatieteam. Volgens ons komt dat in Oostenrijk niet zo vaak voor.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Axx voor je op een rij gezet: