Hotel Berghotel Axx

Odile,
23-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij hotel axx heb je echt vakantie.wij doen de actieve vakantie in de zomer.

Alles klopt.

Het eten is heerlijk.

De kamers zijn ruim en schoon.

Het personeel is heel aardig.

De excursies zijn mooi,sportief en afwisselend.

Het zwembad op 5 min loopafstand is heerlijk om in te zwemmen(verwarmd)

Kortom ,wil je een actieve vakantie in Oostenrijk?

Twijfel niet en boek Axx.

En laat weeronline maar kletsen wat "slecht" weer betreft.

Een regenbui hoort erbij in de avond,daardoor is de natuur het mooist.

Bedankt Ruud,wij komen terug.

Volgend jaar weer?

AM1966,
9-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig hotel, goed eten, leuke bar, goede service! Prettig gelegen voor wintersport en apresski!

Gastvrij, gemoedelijk en sfeervol!

Cathleen,
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi hotel, centrale ligging. Sfeervol en gastvrij hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. Gezellige en sfeervolle entree. Kamers waren netjes en schoon.Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avonds een viergangen diner. Het eten was erg lekker. Op oudjaarsavond was er een extra feestelijk zes gangen diner, er waren oliebollen gebakken, er werd champagne geserveerd en er werd vuurwerk afgestoken. Er was moeite voor gedaan.

Leuk skigebied. Overzichtelijk en niet te moeilijk voor jonge kinderen. Het hotel ligt ongeveer 5 minuten lopen van de skipistes. Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Janine,
9-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi aanbod van wandelingen en adviezen om evt verder te gaan als het een korte wandeling was.

Het eten was lekker en gevarieerd . en vriendelijk personeel .

De kamer was mooi en verzorgd wij hadden wel een gerenoveerde kamer !

Zeer leuke vakantie!

Bas Laney,
1-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven hier in augustus met onze zoon van 10. De verschillende activiteiten zorgen voor een fantastisch verblijf(wel weersafhankelijk). De sfeer is gemoedelijk en hebben ons erg welkom gevoeld. Ruud is een prima gastheer/eigenaar.

Wat ons betreft een aanrader!

Gastvrij, schoon en goede ligging

Fam. Miske,
9-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een week verbleven in berghotel Axx. Wij verbleven in een kamer welke nog niet gerenoveerd was. Onze kamer had een balkon met prachtig uitzicht. Ondanks de wat ouderwetse inrichting werd de kamer inclusief badkamer elke dag schoon gemaakt. Het ontbijt was veelzijdig en tevens was het avondeten ook prima. Elke dag, mits het fatsoenlijk weer was, werd er door Ruud, de eigenaar, een wandeling georganiseerd. Hierbij werd rekening gehouden met iedereen. Zelfs wij, als twintigers, vonden het erg gezellig om met een gemêleerd gezelschap op pad te gaan. De persoonlijke sfeer van dit hotel sprak ons erg aan. Als we dan een paar minpuntjes moeten noemen dan zijn het de verouderde kamer, de kraan van de douche die kapot was, de kluis die kapot was en het feit dat je wel heel afhankelijk bent van het weer om jezelf te vermaken aangezien er naast wandelen weinig andere activiteiten in de buurt zijn.

Al met al zullen wij dit hotel zeker aanraden, het is ons goed bevallen.

Heerlijke hotel, activiteiten aanbod is geweldig

peperkamp_g,
26-8-2017

Dit hotel is geweldig ( je moet wel het weer mee hebben), ligging in een prachtig gebied, De activiteiten welke worden aangeboden zijn het deelnemen waard, er zijn grenzen verlegd. Eten is prima, ruim voldoende en heel gevarieerd. Bijzonder goede wandelmogelijkheden. Zeker krijg je een prima kwaliteit/aanbod voor een goede prijs. Het hotel zelf heeft geen zwembad , maar met de gastenkaart kun je gratis in het zwembad in het dorp zwemmen ( 10 min loopafstand) , verwarmd tot constant 26 graden. We komen hier zeker nog een keer terug, mits de activiteiten nog worden aangeboden.

Genieten met het gezin

Fam Derhaagh,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weer genoten! (ook de kids van 15 en 17) Heerlijk gegeten, schone kamers, super bediening en leuke activiteiten.

Geweldig

Miranda,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben ons er goed geamuseerd. Leuke activiteiten die door Ruud worden georganiseerd. Vooral met de step de berg af,de highline 179 en mooie wandelingen. Onze zoon van 15 heeft zich er goed vermaakt met andere kids. Het eten is lekker en het personeel vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon. Al met al 🖒

Leuk actieve vakantie

Paul Reinders,
15-8-2017

Actieve en leuke activiteiten worden er georganiseerd.

Prima bediening en goed ontbijt en diner.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Axx voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Axx in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Axx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.