Appartement
7,6

• Ligging t.o.v. pistes9,5

23 reviews over Appartement Alpenrose in het Nederlands

Te duur en te oud vd prijs

Fam Kok
14-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging is fantastisch 1 min lopen en je bent op de piste! Appm was oud, verschoning en badlakens neerleggen gebeurde naar mijn mening te weinig 2 handdoeken pp moest je 4 a 5 dagen mee doen, zwembad oud, mijn zoon van 9 moest op de bank slapen (geen slaapbank, maar bank) hij paste er net tussen. Veel sneeuw, gezelligheid tijdens het skieeen en de ligging maakte veel goed!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

fantastisch

franken familie
10-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

we komen al 22 jaar naar Alpenrose in Berwang met Kerstmis. eerst alleen, toen met kinderen en kleinkinderen nu weer met 2 door omstandigheden

Gereisd Met partner in december 2017

Heerlijke vakantie gehad

Thea
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk typisch Oostenrijks hotel met broodjes service. Zwembad was ook heerlijk na een dagje skiën. Vooral voor kleine kinderen een leuke afwisseling. Kamers zijn mooi groot en geweldig uitzicht in de 5 persoons kamers aan de voorzijde. Personeel ook aardig. Locatie is top!! Naast de piste. Beetje raar is de grote gemeenschappelijke ruimte waar de lichten uit zijn...ziet er wat doods en ongezellig uit. Wij wisten er wel raad mee 😜

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

nooit meer

Cornelissen
26-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zo'n vies oud appartement ben ik nog nooit eerder tegengekomen. En wat waren de bedden slecht zeg. Heb er nu nog rugpijn van, goede handel voor de fysiotherapie. Zwembad stonk ook trouwens

Gereisd Met partner in januari 2017

Top locatie, matig appartement

Familie rotterdam
2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement ligt zeer gunstig tegenover de piste. Het vierpersoonsappartement in egghof heeft twee bedden en een bedbank. De matrassen vande bedden zijn slecht en op de bedbank is het zeer slecht slapen. Een hoekbank met een harde plank ertussen. De mensen van alpenrose zijn zeer aardig, en het personeel van de skiwinkel naast egghof ook zeer behulpzaam. Leuk skigebied, wel wat klein, maar met kleine kinderen vonden wij dat minder bezwaarlijk. Vooral vanwege de ligging bij de piste zijn we er vaker geweest, maar volgend jaar toch maar ergens anders.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

De ligging maakt alles goed

Annemarie
2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn net terug van weer een heerlijke week in Berwang. We hebben voor het derde jaar in Alpenrose gezeten en het is 1 van de best gelegen appartementen in Berwang. Wat er hiervoor geschreven is klopt allemaal: het complex is gedateerd, de keuken is niet heel royaal voorzien van servies en kookgerei en de indeling van de appartementen is niet optimaal. Maar vies vond ik het zeker niet en het personeel is uiterst vriendelijk. (Overigens hebben dezelfde eigenaren nog een gebouw in beheer dat zo mogelijk nog gunstiger ligt en zeer nieuw is: Egghof) De ligging van dit complex maakt alles goed. Met name als er gereisd wordt met een gezin waarvan (nog) niet iedereen skiet (jonge kinderen, opa's en oma's) is deze accommodatie ideaal. Op veel bestemmingen zwaaien de achterblijvers 's morgens de skiers uit, om ze vervolgens aan het einde van de middag weer te zien. Alpenrose ligt echter dicht bij de centrale weide waar de skischool zit en vanwaar de liften starten. De achterblijvers kunnen zich hier prima vermaken en zien de skiende familieleden voortdurend voorbij komen. Op deze weide zitten zelfs veel mensen op campingstoeltjes lekker te recreeren, terwijl de kleine kinderen in de sneeuw spelen. Verder kun je (bijvoorbeeld tussen de middag) even makkelijk terug naar het appartement om te lunchen of als je iets vergeten bent. Voor ons was het de laatste keer: onze kinderen skien inmiddels allemaal mee en willen een keer naar een ander gebied. Maar we kijken met heel veel plezier op onze vakanties in Alpenrose terug en hopen er ooit nog eens terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Gewoon goed! Je kunt overal wel een punt van maken

robert de Mol
29-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een redelijk gedateerd complex met 2 bijgebouwen! Wij gezin met kids 9 en 13 welke zich lekker vermaakte in het zwembad na het skiën. Uiterst vriendelijke gastvrouw! Dicht bij de piste.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Het slechtste wat wij ooit hebben gehad

A. Ferrari
3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er zijn positieve punten: het appartement ligt aan de piste en het zwembad, hoewel klein, prima voor de afwisseling. Verder een ramp. Het complex is oud en de appartementen slecht ingericht. Een van de slaapkamers dient ook als eetkamer en zit tussen de keuken en de andere slaapkamer in zonder ramen naar buiten. Het is een donker, stoffig en benauwd hok. Toen wij binnen kwamen leek alles schoon, maar niets is minder waar. Een van de kasten in de keuken zat vol met beschimmeld brood, alles in de keuken is oud en achter de koelkast die minstens 20 jaar oud is, groeit van alles. De badkamer is bij de keuken, ook hier geen ramen of goede ventilatie. Het sanitair is oud en stinkt. De keuken is minimaal ingericht. Personeel is niet zo vriendelijk. Wij hebben nooit zo veel betaald voor zo'n slecht appartement. Hier gaan wij nooit meer naartoe.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

jeanne.davies
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verouderd, maar superschoon appartementencomplex! Uiterst vriendelijk personeel... De ligging vh complex maakt alles goed. Je kan tussen het skiën door lekker even naar het appartement!

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima appartement

Nico van Diest
28-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Alpenrose is prima in vele opzichten. Weliswaar is het gebouw enigszins verouderd, de service van de zeer gastvriendelijke gastvrouwe Claudia is perfect. Verder is het zeer schoon en het vertier bij het zwembad/ sauna gedeelte is een goede aanvulling in je vakantie. Ook de ligging zo goed als aan de piste maakt Alpenrose voor ons een zeer aangenaam verblijf waar we volgend jaar weer naar terug gaan. Het skigebied is makkelijk te skieen en niet zo groot, maar toch wel groot genoeg om je een weekje te vermaken. Er mogen van mij wel enkele sleepliften vervangen worden door stoeltjes liften maar ik denk dat dat niet snel zal gebeuren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenrose in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.