Wij zijn in februari in dit hotel geweest en hadden hoge

Review geschreven door Esther

Wij zijn in februari in dit hotel geweest en hadden hoge

Esther
11-7-2004

Wij zijn in februari in dit hotel geweest en hadden hoge verwachtingen. Eerder in de recensies is al genoemd 'vergane glorie'; dit drukt de algemene indruk precies uit. Het is in het verleden vast een heel mooi hotel geweest, maar het is nu hard aan renovatie toe. De gasten van 50 jaar geleden komen ook nog steeds... De algemene ruimten zijn ook ontzettend oubollig. Wij hebben twee verschillende kamers gehad en ze waren beiden erg vervallen en smerig. We hebben zelfs meegemaakt dat ons bed instortte. De badkamer was ruim (dubbele wastafel), maar ook bouwvallig.

De ligging is heel goed (ski-in/ski-out) en dicht bij de liften en skischool. De bereikbaarheid ook; Berwang ligt maar zo'n 850 km. van Nederland. De auto kon in de parkeergarage van het hotel. Het eten was redelijk verzorgd, maar zeker niet overdadig.