Bach

We hebben een aantal aanbieders voor Bach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bach voor je op een rij gezet:

Reviews over Bach

Mooie plek om te gaan skiën.

MenK
    23-1-2012

Bach is een rustig dorpje gelegen in het Lechtal. Veel is er niet te zien, in de nabij gelegen dorpjes Elbigenalp en Holzgau vind je enkele winkeltjes. Bach is gekend door de Jochelzpitze, hier kan je in de winter heerlijk skiën. Er ligt enkel een rode en een blauwe piste. Omdat het gebied niet zo groot is, is het er rustig om te skiën, dit vonden wij een pluspunt. Zowel onderaan als bovenaan de piste ligt er een skihut, waar het altijd gezellig vertoeven is. In Bach is er ruime keuzes aan hotels en appartementen. Er liggen ook enkele restaurants waar je heerlijk kan eten. Wat de moeite is indien het weer het toelaat, zien de kastelen in Füssen: Neuschwanstein en Hohnenswangau. Deze zijn prachtig, ook het stadje Füssen zelf is gezellig om te bezoeken. Ze liggen op een uur verwijderd van Bach.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wandelvakantie in Bach (Lechtal)

joseph_callebaut
    22-9-2011

Met onze wandelclub, "De Kleitrappers", zijn we een week in Bach (Lechtal) gaan wandelen. Logeren deden we in hotel "Grüner Baum". Gastvrijheid troef bij Frau Brigitte en Herr Robert. Met deze gediplomeerde berggids en onze buschauffeur Herman hebben we prachtige wandelingen gemaakt, ieder op zijn eigen kunnen en tempo. De berghutten, waar je steeds vriendelijk ontvangen werd, al dan niet op een stevige borrel, de kabelliften, de vergezichten en de imposante bergen rondom de valleien. Tirol ten top. Een uitstap naar de "Breitachklamm" was, ondanks het minder goede weer van die dag, zeer de moeite waard. Een echt paradijs voor de fotograaf.

Gereisd Met vrienden in september 2011
Bach scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews