Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof

Aparthotel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°10°

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof in het Nederlands

zeker een aanrader. minpunten verbeteren

John Krant
27-8-2018

Goed punt: Zeer vriendelijk ontvangst.

Goed punt: Fantastisch buffet ontbijt.

Goed punt: zwembad en sauna

Goed punt: drie fitnessapparaten

Minpunt: hometrainer had geen adapter

Minpunt: deur van de kamer ging zeer moeilijk dicht (ondeugdelijk slot)

Minpunt: batterij afstand bediening was hoegenaamd leeg

Minpunt: sanitair was niet schoon of smerig van ouderdom

Minpunt: alluminium aanrechtbak wordt niet schoongemaakt met schuurmiddel en daardoor bruin aangeslagen

Gastvrij, leuk en kindvriendelijk

Musiek-Geenen
31-12-2016

Vriendelijke bediening, ruime kamers, lekker eten. Door het ontbreken van sneeuw zijn we iedere dag naar een ander skigebied gereden. Op die manier leer je ook andere dorpen kennen. In het dorp zelf valt niet veel te beleven. Wel goede verbinding naar Innsbruck met de bus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof in Axams, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.