Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof

Aparthotel
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Gastvrij, leuk en kindvriendelijk

Musiek-Geenen
31-12-2016

Vriendelijke bediening, ruime kamers, lekker eten. Door het ontbreken van sneeuw zijn we iedere dag naar een ander skigebied gereden. Op die manier leer je ook andere dorpen kennen. In het dorp zelf valt niet veel te beleven. Wel goede verbinding naar Innsbruck met de bus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof in Axams, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel MONDI-HOLIDAY Ferienclub Schlösslhof scoort een 9.14 uit 10 op basis van 48 reviews.