Hotel Olympia

Hotel Olympia

• Ligging t.o.v. pistes9,3

53 reviews over Hotel Olympia in het Nederlands

Een ietwat verouderd hotel, prima verblijf.

heer Rood
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er is sinds de bouw van het hotel waarschijnlijk weinig meer aan gedaan. Dit merk je vooral aan de matrassen die op de bedden liggen. Het personeel is daarentegen erg vriendelijk en bereid zich in te spannen om het verblijf aangenaam te maken.

De maaltijden (buffet) zijn voldoende, maar matig van kwaliteit. De après-ski is gezellig.

Super ideaal hotel. Zeer aardige eigenaresse!

mevrouw Hartog
3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

enige minpunt was dat de bus niet zo vroeg ging zodat we ons vliegtuig konden halen.

Misschien dat er een soort transfer geregeld kan worden vanuit het dorp tegen betalen....

Prima ligging temidden van skl-gebied

heer Hovens
8-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima ligging en gastvrij. Hotel enigszins gedateerd. Kamers nogal Spartaans uitgerust. Zeer gastvrij. De juiste prijs-kwaliteit

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Basic, maar supernetjes en heel dichtbij de piste

mevrouw Apperloo
5-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Olympia is basic, maar onze kamer was superschoon en de ligging t.o.v. de piste is perfect. Het eten is niet erg hoogstaand, maar wel gevarieerd - en wat wil je met zo'n prijs;)

Het skigebied is erg mooi. Rode piste 7 was onze favoriet: breed, rustig en met een superuitzicht.

Ideale ligging, mooie omgeving!

Femke
10-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ideale ligging, meteen aan de pistes en achter het hotel zit een skiverhuur. Hotel zelf ook prima. Kamers zien er een beetje oud uit, maar bedden liggen prima en de badkamer is netjes. Eten is simpel, maar wel te eten. Ook zit er een leuke bar in het hotel en hier kun je 's avonds na het skiën prima een drankje doen. Gratis wifi in de loungeruimte bij de receptie.

Ideaal gezinshotel

Mariette
8-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel voor gezin met kinderen. Goede prijs/prestatie verhouding. Het eten vond ik goed en er was in overvloed. Was iets op, dan werd het in no time weer aangevuld. Wel had de eetzaal iets van een vreetschuur. Het geheel deed aan als een luxe jeugdherberg. Wat prettig was, was dat de kids lekker hun gang konden gaan, zonder dat je bang hoefde te zijn dat ze de andere gasten hinderden. Wat wel minder was. was dat er grote groepen pubers waren. Wij zaten op een gang met zo'n groep en van 's middags tot 's avonds was het een enorm kabaal, vanwege rondhangende jongeren (met begeleidend hard praten/lachen/gillen en muziek) in de gang.

• Ligging t.o.v. pistes10

In de voorjaarsvakantie van 2012 verbleven wij 8 dagen in dit hotel.

Toen we binnenkwamen was het even slikken, wat een drukte! Honderden jongelui liepen door het hotel. De kamer is ontzettend klein, de 2 2-persoonsbedden vulden bijna de hele kamer. De gordijnen waren net groot genoeg om het halve raam te bedekken. De bedden waren slecht dus lekker slapen werd het niet. Badkamer was ook klein maar schoon. Altijd warm water en pas gerenoveerd.

Het eten was goed maar eentonig. Het was enorm druk in de grote eetzaal.

Het personeel is erg vriendelijk. Iedere avond stond er een bewaker om de jeugd in toom te houden.

De bar is gezellig.

• Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Olympia is een hotel waar veel groepen komen. Zo zijn wij er met ons bedrijf ook al twee keer geweest. Dit jaar met een kleinere groep. De ligging van het hotel is geweldig. Zo vanuit je hotel het treintje in naar boven. De kamers zijn prima. Schoon, goed bed en een prima douche. De maaltijden zijn eenvoudig. Het aangrenzende café heeft heerlijke goedgeprijsde maaltijden. Het ontbijt is prima. De eigenaresse van het hotel en het personeel heeft service hoog in het vaandel. Niets dan lof. Ze hebben het altijd druk met de grote groepen maar niets is te veel. Zo heeft iedereen in het hotel ontzettend geholpen toen we twee dagen langer moesten blijven omdat onze auto bevroren was en niet meer reed. Kortom : wil je een paar dagen lekker skiën en in een voordelig maar goed hotel logeren? dan is Olympia een prima keuze. De groepen scholieren kun je 's avonds ontmoeten in de disco of ontlopen door in het café je avond door te brengen.

Ideaal hotel naast de piste

m.koersma
5-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Algemene indruk is prima. Direct gelegen aan de piste. Eten is redelijk. De bar onderin het hotel is prima. Nederlands sprekend personeel daar.

Toller Urlaub im Hotel Olympia

Magratama
15-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Von außen hat uns das Hotel schon mal sehr beeindruckt, auch von innen war es sehr schön. Die Aussicht auf die Berge war wunderschön. Mit dem Essen und der Bedienung waren wir zufrieden, auch wenn nicht jeder deutsch konnte, aber es waren auch noch anderssprachige Gäste da. Eine Art Kindergarten gibt es zwar nicht, aber alles in allem war unser Urlaub sehr gut.

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympia in Axamer Lizum / Birgitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympia scoort een 6.98 uit 10 op basis van 53 reviews.