Hotel Olympiasterster

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

53 reviews over Hotel Olympia

• 7heer Rood31-03-2015

Een ietwat verouderd hotel, prima verblijf.

Er is sinds de bouw van het hotel waarschijnlijk weinig meer aan gedaan. Dit merk je vooral aan de matrassen die op de bedden liggen. Het personeel is daarentegen erg vriendelijk en bereid zich in te spannen om het verblijf aangenaam te maken. De maaltijden (buffet) zijn voldoende, maar matig van kwaliteit. De après-ski is gezellig.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8mevrouw Hartog03-02-2015

Super ideaal hotel. Zeer aardige eigenaresse!

enige minpunt was dat de bus niet zo vroeg ging zodat we ons vliegtuig konden halen. Misschien dat er een soort transfer geregeld kan worden vanuit het dorp tegen betalen....

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7heer Hovens08-04-2014

Prima ligging temidden van skl-gebied

Prima ligging en gastvrij. Hotel enigszins gedateerd. Kamers nogal Spartaans uitgerust. Zeer gastvrij. De juiste prijs-kwaliteit

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8mevrouw Apperloo05-04-2014

Basic, maar supernetjes en heel dichtbij de piste

Hotel Olympia is basic, maar onze kamer was superschoon en de ligging t.o.v. de piste is perfect. Het eten is niet erg hoogstaand, maar wel gevarieerd - en wat wil je met zo'n prijs;) Het skigebied is erg mooi. Rode piste 7 was onze favoriet: breed, rustig en met een superuitzicht.

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Femke10-05-2013

Ideale ligging, mooie omgeving!

Ideale ligging, meteen aan de pistes en achter het hotel zit een skiverhuur. Hotel zelf ook prima. Kamers zien er een beetje oud uit, maar bedden liggen prima en de badkamer is netjes. Eten is simpel, maar wel te eten. Ook zit er een leuke bar in het hotel en hier kun je 's avonds na het skiën prima een drankje doen. Gratis wifi in de loungeruimte bij de receptie.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 7Mariette08-03-2012

Ideaal gezinshotel

Prima hotel voor gezin met kinderen. Goede prijs/prestatie verhouding. Het eten vond ik goed en er was in overvloed. Was iets op, dan werd het in no time weer aangevuld. Wel had de eetzaal iets van een vreetschuur. Het geheel deed aan als een luxe jeugdherberg. Wat prettig was, was dat de kids lekker hun gang konden gaan, zonder dat je bang hoefde te zijn dat ze de andere gasten hinderden. Wat wel minder was. was dat er grote groepen pubers waren. Wij zaten op een gang met zo'n groep en van 's middags tot 's avonds was het een enorm kabaal, vanwege rondhangende jongeren (met begeleidend hard praten/lachen/gillen en muziek) in de gang.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 6lala228727-02-2012

Ligging en vriendelijk personeel maakt veel goed

In de voorjaarsvakantie van 2012 verbleven wij 8 dagen in dit hotel. Toen we binnenkwamen was het even slikken, wat een drukte! Honderden jongelui liepen door het hotel. De kamer is ontzettend klein, de 2 2-persoonsbedden vulden bijna de hele kamer. De gordijnen waren net groot genoeg om het halve raam te bedekken. De bedden waren slecht dus lekker slapen werd het niet. Badkamer was ook klein maar schoon. Altijd warm water en pas gerenoveerd. Het eten was goed maar eentonig. Het was enorm druk in de grote eetzaal. Het personeel is erg vriendelijk. Iedere avond stond er een bewaker om de jeugd in toom te houden. De bar is gezellig.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 0Roos16-02-2012

Eenvoudig maar prima hotel voor een paar dagen

Hotel Olympia is een hotel waar veel groepen komen. Zo zijn wij er met ons bedrijf ook al twee keer geweest. Dit jaar met een kleinere groep. De ligging van het hotel is geweldig. Zo vanuit je hotel het treintje in naar boven. De kamers zijn prima. Schoon, goed bed en een prima douche. De maaltijden zijn eenvoudig. Het aangrenzende café heeft heerlijke goedgeprijsde maaltijden. Het ontbijt is prima. De eigenaresse van het hotel en het personeel heeft service hoog in het vaandel. Niets dan lof. Ze hebben het altijd druk met de grote groepen maar niets is te veel. Zo heeft iedereen in het hotel ontzettend geholpen toen we twee dagen langer moesten blijven omdat onze auto bevroren was en niet meer reed. Kortom : wil je een paar dagen lekker skiën en in een voordelig maar goed hotel logeren? dan is Olympia een prima keuze. De groepen scholieren kun je 's avonds ontmoeten in de disco of ontlopen door in het café je avond door te brengen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9m.koersma05-12-2011

Ideaal hotel naast de piste

Algemene indruk is prima. Direct gelegen aan de piste. Eten is redelijk. De bar onderin het hotel is prima. Nederlands sprekend personeel daar.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7patriciakouwenberg08-08-2011

goede prijs/kwaliteit verhouding

Een eenvoudig maar wel prima hotel; direct aan piste. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.Eten is eenvoudig maar wel oke: Elke dag voldoende keuze! We zijn nu voor het tweede jaar geweest en gaan komende winter weer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

0 tips over Hotel Olympia

3 vragen over Hotel Olympia

• mevr janssen, 11-01-2019

boeken

Via welke site of reisbureau kan je dit hotel boeken?

• X, 03-02-2018

Is er WiFi in dit hotel?

• Anita, 28-09-2017

vervoer naar het vliegveld

Is er ook een bus die je van en naar het vliegveld kan brengen?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig