Axamer Lizum / Birgitz

We hebben een aantal aanbieders voor Axamer Lizum / Birgitz voor je op een rij gezet:

Reviews over Axamer Lizum / Birgitz

zeker de moeite waard

Sonja
    14-8-2008

het enige nadeel is dat je niet echt van een dorp kunt spreken omdat je eerst met de bus naar boven moet om bij de eerst liften te komen. maar geweldige pistes, blauwe olympische afdeling erg mooi, tussen de liften kan je lekker poedersneeuw doen, ideeal op je snowboard, en niet gevaarlijk, iedereen kan het omdat je tussen twee pistes in zit. een echte aanrader voor iemand die van een klein gebied houdt!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Wij waren van 21 tot en met 25 maart in Axamer Lizum

Nelly van Westreenen
    29-3-2007

Wij waren van 21 tot en met 25 maart in Axamer Lizum. Het was in 1 woord GEWELDIG. Wij komen hier an zo'n 20 jaar, maar dit jaar was het helemaal super met heeeel veeeel sneeuw en een prachtig zonnetje. VOLGEND JAAR ZEKER WEER !!

Gereisd Familie in maart 2007

Voor het eerst met gezin op Wintersport

Kroon
    11-3-2007

Voor het eerst met gezin op Wintersport. Het gebied heeft een mooie omgeving. Voor beginners zijn de afdalingen te pittig. Het is er niet duur, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijke en gemoedelijke mensen. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen die komen voor het skien, eten en rust.

Gereisd Familie in februari 2007

Wij hebben leren skieen in polen, de lessen zijn daar We 3

Familie van den Hurk
    3-3-2007

Wij hebben leren skieen in polen, de lessen zijn daar zeker goed. We skieen nu 3 jaar. Het was even slikken toen we die hellingen zagen! Dat is even andere koek dan het reuzegebergte in polen. Aan het einde van de vakantie toch alle rode en blauwe pistes goed kunnen doen, geweldig! We hebben nu het gevoel echt op wintersport te zijn geweest. Voor ons volgend jaar weer in ieder geval.

Gereisd Familie in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn nu 3 jr naar tsjechie geweest, en nu voor eerst x

marion bartels
    25-2-2007

wij zijn nu 3 jr naar tsjechie geweest, en nu voor eerst naar axamer lizum!Onze ervaring is....geweldig, prachtige pistes! Voor de echte beginner is het wel een behoorlijke uitdaging, maar goed tedoen!De pistes waren niet allemaal open vanwege te weinig sneeuw, dus we gaan het nog een x proberen!(17feb/24feb. Ik vind het een aanrader!

Gereisd Familie in februari 2007
Axamer Lizum / Birgitz scoort een 3,5 uit 10, op basis van 25 reviews