Pension Talblick

Prima

Arjan
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima verblijf en goede bedden, leuk dorp dicht bij de pistes

Gereisd Met partner in februari 2017

2006

Zeer leuk huis voor meerdere families

Mandy
24-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer leuk huis voor meerdere families. Erg leuk en gezellig dorp.

Gereisd Anders in Wed May 24 2006 15:43:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede gastvrouw, er was van alles aanwezig goede en de en

C. Hom
12-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede gastvrouw, er was van alles aanwezig goede slaapplaatsen en de verzorging en medewerking was uitstekend

Gereisd Anders in maart 2006

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Talblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Auffach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.