Hotel Gasthof Weissbacher

HotelKleine hotelsWeer vandaag25°9°
Hotel Gasthof Weissbacher
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Weissbacher voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gasthof Weissbacher in het Nederlands

Met jonge kinderen

Vol met tradities

Quadrifoglio
21-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verreweg het meest geborgen hotel in Auffach. Heeft een traditie hoog te houden, maar met gemak!

Dineren is heerlijk. Typisch Oostenrijkse keuken plus. Prijzen vallen mee

• Ligging t.o.v. pistes9

Traditioneel charmehotel, dichtbij de skiliften van skijuwel skigebied. Goeie service, lekker eten en heel rustig.

2008

een goed hotel

ANN
12-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

kamers waren groot.je kreeg niet elke dag propere handoeken.het eten was goed s'avonds kon je kiezen uit 2 menu's.vriendelijkheid kon beter.s'avonds was er niet veel te beleven.het skiegebied is ook niet zo groot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Weissbacher in Auffach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Weissbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.