Auffach

Reviews over Auffach

Geweldig!

J.
    1-2-2019

Leuk dorpje is auffach. Wij verbleven in een appartement van bergjuwel. Prachtig appartement. Zeer luxe en zeer nieuw. Helga was ook zeer vriendelijk. Ze kende ons nog van vorig jaar. Verder is auffach een klein, maar gezellig dorpje met een Nederlands eettentje onder aan de piste. Ook de lokale bevolking is zeer vriendelijk. Skigebieden in de omgeving zijn makkelijk te bereiken met de skibus.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust en ruimte

Mieke
    13-2-2017

Auffach ligt in Skigebied Wildschönau klein dorpje waar in voorjaar snellere en grotere gondel je vanuit dorpje in het skigebied brengt. Mooie pistes en door verbinding een mooi gebied geworden. Ondanks aantal moderne voorzieningen en restaurants hangt er nog een gemoedelijk Oostenrijks sfeertje. Kids kunnen bij het middenstation leuk naar skischooltje, ook genoeg pistes voor gevorderde skiër. Hele familie kan hier vooruit.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne ski vakantie in Auffach

Willem
    8-1-2017

Auffach is een leuk klein dorp met verschillende hotels / appartementen / pensions en restaurants. Afgelopen week prima ski vakantie gehad. Eerste paar dagen geen sneeuw maar goed geprepareerde pistes met kunstsneeuw en vanaf woensdag een overvloed aan sneeuw. Pistes zijn goed voor de beginnende en de wat gevorderde skiërs.Je skiet wel vaak hetzelfde stuk echter de afdaling naar het dal is erg leuk. Apres ski is er minimaal. Capaciteit van de gondel is wat weinig voor het aanbod. s'morgens staan er dikke rijen voor de lift. Ik heb echter begrepen dat er een nieuwe lift komt met meer capaciteit. Eten kun je er goed in de diverse restaurants. Meerdere malen gegeten bij hotel Platzl. Het eten is daar zeer goed. Voor slechts € 16,- p.p kun je gebruik maken van het 3 gangen menu dat de gasten ook krijgen, echter je kunt ook voor niet veel meer heerlijk a la carte eten. Een paar jaar geleden zijn we ook in de zomer in Auffach geweest. De natuur is er prachtig en je kunt er oneindig wandelen. Wat ons is opgevallen dat het er zeer schoon is. Men is daar erg milieu bewust bezig. Al het afval wordt gescheiden en je vind er nergens rommel op de straat. Ook is het verboden om huishoudelijk afval te dumpen in openbare prullenbakken bij supermarkten etc. (Strenge controle) Auffach is gewoon een aanrader !

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Gezellig dorpje

givago
    23-8-2016

We bezochten Auffach in de zomer.Gezellig dorpje gelegen in Wildschonau op 875 m hoogte.je kan met de gondelbaan naar boven (gratis met de wildschonaucard)tot op 2000 m vanwaar je een mooi uitzicht hebt op de vallei, In het dorpje zijn enkele winkeltjes waaronder een spar en verschillende hotels.Er rijd een treintje 7,5 € voor een rondrit van 2 uur.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

leuk dorpje

nickvg8
    2-3-2016

leuk dorpje, relatief klein skigebied, maar voor de recreatieve skiërs zeker goed. pistes en liften goed onderhouden. leuke apres ski bars. ook op de pistes gezellige hutten. Ook voor wandelaars een aangenaam dorpje. enkele leuke winkeltjes, etc.

Gereisd Met vrienden in januari 2016
Auffach scoort een 8,2 uit 10, op basis van 36 reviews