Appartement Lippnerhof

1 review over Appartement Lippnerhof in het Nederlands

Aanrader

Straver
26-1-2011

Fam. Emberger heeft 2 grote app. Wij hebben in beide gezeten. App 2 ligt meer op de zonkant. Beide hebben 2 grote slaapkamers met elk een eigen badkamer. De keuken is ruim en heeft genoeg spullen om zelf te koken. De inrichting is echt Oostenrijks, niet heel sjiek, maar voldoet prima. De bedden zijn goed. Broodjesservice is erg handig. Het is dat we een ander gebied willen proberen, anders hadden we weer gegaan. Afgelopen jaar was het zelfs mogelijk om van zondag tot zondag te boeken! Waar vindt je dat? Ligging is 2 km van de piste, niet erg als je toch elke dag in een ander gebied wil skien.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Lippnerhof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lippnerhof in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lippnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.