Appartement Ledererhof

2 reviews over Appartement Ledererhof in het Nederlands

Empfehlenswerter Urlaub auf dem Bauernhof

Ilona Mihatsch
25-7-2012

Sehr gepflegter Bauernhof mit 3 Generationen unter einem Dach. Familiäre und freundliche Atmosphäre. Superschöner Garten mit vielen gemütlichen Sitzmöglichkeiten. Trampolin, Schaukel, Holzhäuschen, Tischtennis, Kleintiergehege u.v.m. Wunderschön ist das Wassertretbecken mit einer niedlichen Holzbrücke. Das Frühstück ist ausgezeichnet. Im Haus gibt es sogar ein Spielezimmer mit einem Kicker u. Fernsehen. Zur Dorfmitte und zum Bahnhof sind es ca. 200 m. Das nächste Speiselokal mit gutem Essen und einem wöchentlichen Grillabemd ist ca. 100 m entfernt.

Zeer mooi appartement op de boerderij

Oostenrijker
11-8-2011

Zeer mooie boerderij met aantal appartementen en kamers. Ons appartement was ruim en luxe ingericht. Keuken met oven, magnetron en vaatwasmachine.

Liggen net buiten het centrum van Aschau.

Ruime tuin met aangelegde Kneippanlage. Voor de kinderen trampoline, tractors, tafeltennis e.d. Verder veel zit mogelijkheden in de tuin met mooi uitzicht op o.a. de Zillertalbahn. Op de boerderij aanwezig: koeien, eenden,geiten, konijnen en kippen.

Dagelijks vers te verkrijgen melk, eieren, boter, yoghurt. (broodjes op bestelling)

Zeer vriendelijke mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ledererhof in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ledererhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ledererhof scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.