Appartement Ledererhof

Appartement Ledererhof
9,5

1 review over Appartement Ledererhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer mooi appartement op de boerderij

Oostenrijker
11-8-2011

Zeer mooie boerderij met aantal appartementen en kamers. Ons appartement was ruim en luxe ingericht. Keuken met oven, magnetron en vaatwasmachine.

Liggen net buiten het centrum van Aschau.

Ruime tuin met aangelegde Kneippanlage. Voor de kinderen trampoline, tractors, tafeltennis e.d. Verder veel zit mogelijkheden in de tuin met mooi uitzicht op o.a. de Zillertalbahn. Op de boerderij aanwezig: koeien, eenden,geiten, konijnen en kippen.

Dagelijks vers te verkrijgen melk, eieren, boter, yoghurt. (broodjes op bestelling)

Zeer vriendelijke mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ledererhof in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ledererhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.