Hotel Landhaus Alpenherz

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Aschau im Zillertal

9Fenomenaal

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Alpenherz voor je op een rij gezet:

• Sauna

27 reviews over Hotel Landhaus Alpenherz

• 8L.Mennen26-01-2020

Gezelligheid, warmte en vriendelijkheid ten top

Wat een warme mensen, die Wendy en Marc. Zij hebben ons verblijf tot een groot succes gemaakt. Mooie kamers, lekker ontbijt en geweldig diner. Een aanrader voor iedereen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Marco Willems18-01-2020

Super hotel voor een leuke vakantie.

Geweldige persoonlijke service, mooie kamers, heerlijk eten. Skibus voor de deur en binnen 5 minuten bij de liften van Kaltenbach. Wij hebben genoten, van het mooie skigebied⛷, het heerlijke weer☀️ en de gastvrijheid van Wendy, Mark en de medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10Chantal Janssen12-03-2019

Geweldig, gaan snel nog eens terug

Een week vakantie met onze zonen van 20, 17 en 14 jaar. Ontzettend genoten van het mooie hotel, de schone kamers, het heerlijke eten en de gastvrijheid van Marc en Wendy. Het hotel ligt heerlijk rustig maar is ideaal om het hele zillertall te ontdekken. Skibus stopt voor de deur. En de trein stopt vlakbij het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9John10-02-2019

Wij hebben er een top skivakantie gehad!

Landhaus Alpenherz wordt gerund door Nederlandse eigenaren maar ze hebben de Oostenrijkse sfeer helemaal behouden. Je voelt je er direct thuis. Gastvrijheid ten top. Een gezellige bar. Super ontbijtbuffet en een prima keuken. De eigenaar heeft zelfs nog een apres ski party voor ons georganiseerd!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Rick Gravesteijn25-01-2019

Thuiskomen in het Zillertal.

Het is een mooi, compleet en keurig hotel. De Nederlandse eigenaren zijn bijzonder aardig, behulpzaam en blijven de kwaliteit van het hotel verbeteren. De kamers zijn schoon en compleet, het ontbijt is goed, voldoende en vers. Ook het avondeten was verrassend goed en afwisselend waarbij ieder personeelslid z'n eigen steentje bijdraagt. De locatie is rustig, bushalte voor de deur en het treinstation op 5 minuten lopen. Vanaf het hotel is er binnen korte afstand een groot skigebied ter beschikking. Er is een sauna aanwezig die alles te bieden heeft. Badjassen zijn aanwezig. We willen zeker nog eens terugkomen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Lilian Van Bergen23-01-2019

Een warm bad...eigenaren met hart voor hun gasten❤

Landhaus Alpenherz overtrof al onze verwachtingen in positieve zin. De nieuwe (nederlandse) eigenaren Marc en Wendy, was niets teveel gelegen om het hun gasten naar de zin te maken. De kamers waren ruim en zeer schoon...het eten heerlijk...het ontbijt was van al het mogelijke voorzien. En bovendien....de koffie was érg lekker (en dat is in Oostenrijk nogal eens anders). Het dorp zelf was heerlijk rustig, en binnen een paar minuten ben je met de bus (die midden voor de deur stopt) bij de ski-liften. Je kan de drukte opzoeken, maar voor wie van rust houdt, biedt het hotel een aangename ambiance 's avonds. Ook de sauna en het stoombad vormen een welkome aanvulling op de faciliteiten. De eigenaren hebben uitgebreide kennis over de omgeving, hetgeen ons een paar hele mooie dagtochten heeft opgeleverd. Kortom: Landhaus Alpenherz is een hele fijne plek, en we komen er zeker nog vaker terug!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

9Louis04-07-2017

Zomervakantie

Wij zijn 5 dagen in dit hotel geweest. De ontvangst is vriendelijk en je wordt naar je kamer gebracht. Wij verbleven in kamer Alpenrose 14. Dit is een mooie kamer aan de zijde van de Zillertal Bahn. De eigenaresse kwam zich later voorstellen en bood ons een welkomstdrankje aan. Ze is erg vriendelijk en gaat graag een praatje met haar gasten aan. In het hotel krijg je indien gewenst informatie over te bezoeken plaatsen in de omgeving. Ook is er veel informatiemateriaal aanwezig. De medewerkers zijn allen vriendelijk. Het ontbijt is ruim aan keuze. Het diner is van zeer goede kwaliteit. Indien je iets niet lekker vind wordt het menu voor je aangepast. Bij mooi weer kun je op het overdekte terras eten. In het gehele hotel is WiFi.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Hans Jongepier20-06-2014

Mooi kleinschalig hotel

Gastvrije ontvangst. Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden elke dag schoongemaakt en bedden leuk opgemaakt. Goede hygiene Elke ochtend kun je voor het avondeten een keuze maken uit 3 hoofdgerechten. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8J. Hermkes13-09-2010

Gezellig en schoon.

Een prima en gezellig hotel. Wij hadden een grote gerenoveerde kamer, maar onze familie hadden een heel klein douche/toilet. Wel keurig schoon en onderhouden. De "zillertaler"trein loopt achter het hotel langs, maar het is niet hoorbaar met de ramen gesloten. ( rijdt alleen overdag) Het ontbijt en saladebuffet werd niet bijgevuld, dat was een minpuntje. je moest op tijd eten dan was er nog voldoende keuze. Het 3 gangen keuze menu was heel goed en gevarieerd. Erg vriendelijke eigenaren en bediening. Van de sauna faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt, doch zag er keurig en verzorgd uit.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Angelique29-02-2008

Prima hotel in het Zillertal. Het hotel ligt een eindje van de piste, maar de skibus (gratis) stopt voor de deur. Deze bus rijdt zowel naar Kaltenbach als naar Zell am Ziller. Het eten is fantastisch. Zoon Mario kookt heerlijk en er is veel variatie en een keuzemenu. 's Ochtends zijn er verse broodjes en ook dan veel variatie in het aanbod. De kamers zijn ruim, zeker in de nieuwbouw. Er zijn ook familiekamers te boeken, twee slaapkamers met tussendeuren. Badkamer met douche en toilet op de kamer aanwezig. Er is een sauna en turks stoombad aanwezig. Voldoende handdoeken.

Gereisd met familie in december 2006

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages