Pension Haus Taxacher

Pension

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Pension Haus Taxacher in het Nederlands

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad!

Wilma
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een hartelijke ontvangst in dit appartement,royale woonkeuken met een heerlijke koffiebonenmachine, de slaapkamers hebben allen een douche en toilet, dus geen wachttijden..de gastvrouw gaf aan: jullie hebben vakantie, ik doe alles, ruim de vaatwasser uit , poets de badkamer en toilet, royale beschikbaarheid van handdoeken, in de ochtend ging Frau Maria naar de bakker om broodjes te halen, we voelden ons zo in de watten gelegd! In de ochtend was het of 5 minuten lopen naar de skibus of naar de trein van de Zillertal bahn, om naar een skigebied te gaan, dat vinden wij zo heerlijk in het Zillertal, dag naar Kaltenbach, Fugen, Mayrhofen, Zell am Ziller, Hintertux , de cappucino’s Rond koffietijd worden steeds lekkerder, en leuke nieuwe eetgelegenheden op de piste, bv Kashutte en Albergo in Kaltenbach De apres ski inde Postalm, Kaltenbach was ook weer zeer gemutlich, we hebben veel plezier gehad met elkaar en anderen!!

Gereisd Met partner in februari 2019

zeker voor herhaling vatbaar super

declercq luc
24-9-2013

zeer mooi en verzorgd vakantiehuis op eerste verdiep woonkamerwas ruim met alles voorzien de slaapkamers zijn zeer groot en voorzien van alles zeer goede bedden met 2 balkons de omgeving van het huis is in een woord wondermooi dorp met supermaerk en station + bushalte op ongeveer 750 meter je kan er heerlijk wandelen in de omgeving en met de zillertalektiefkaart kan je alle kanten op deze vakantiewoning is zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen wij waren met 3 kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Taxacher in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Taxacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.